خرید قسطي کوییک چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/31 01:14:39

شما می‌توانید برای خرید اقساطی انواع خودرو ایرانی از جمله کوییک به بخش خرید اقساطی خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي کوییک چکی



مزایای خرید قسطی خودرو کوییک

امروزه داشتن یک وسیله نقلیه مناسب برای گذراندن امورات زندگی، جز یکی از واجبات شده است. اما متاسفانه به علت بالا بودن قیمت خودروها شرایط خرید نقدی برای خیلی از افراد میسر نمی‌باشد. به همین جهت فروش قسطی خودرو با شرایط مناسب، یک راه حل مناسب برای ماشین دار شدن همه اقشار جامعه می‌باشد. اما در این بازار پر تنوع، چه خودرویی را انتخاب کنیم تا با قیمت مناسب کارکرد خوبی نیز داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا شما را با شرایط خرید اقساطی خودرو کوییک مشخصات داخی‌اش که جز لیست بهترین خودرو ایرانی نیز می‌باشد، آشنا نماییم.

در بین خودرو‌های ایرانی که در بازار موجود هستند، خرید قسطی خودرو کوییک یک خرید عاقلانه و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. این خودرو ایرانی با توجه به کیفیت مطلوب قطعاتش، می‌تواند سال‌ها برای شما کارکرد مطلوبی داشته باشد. اما مزیت‌های این خودرو داخلی چیست؟

اولین و شاید مهم‌ترین مزیت خرید اقساطی خودرو کوییک سایز جمع و جور آن می‌باشد. این خودرو با توجه به ابعاد مناسبی که دارد به راحتی در هر جای خالی، قابل پارک است.

استایل کلی این وسیله نقلیه به صورت‌ هاچ‌بک است و مورد پسند بسیاری از جوانان و مخصوصا بانوان می‌باشد.

مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و می‌تواند در هزینه‌های نگهداری ماشین شما بسیار تاثیر‌گذار باشد.

استهلاک ماشین پایین است و به راحتی دچار خرابی یا سر و صدا نمی‌شود.

قطعات یدکی‌اش همه جا در دسترس است و در صورت هرگونه اتفاقی به راحتی قابل تعمیر می‌باشد.

با توجه به ابعاد کوچکی که دارد کولر و بخاری بسیار خوب و قوی را در این خودرو شاهد هستیم. بنابراین نیازی نیست نگران گرما و یا سرمای هوای محیط باشید.

در دو نوع اتومات و دستی طراحی و عرضه شده است و هر دو مدل نیز دارای کارکرد بسیار مطلوبی هستند.

خودرو کوییک بازار خرید و فروش خوبی دارد و هر زمان که قصد فروش یا تعویض خودرو خود را داشته باشید به راحتی و به سرعت قابل معامله می‌باشد.

آشنایی با مشخصات خودرو کوییک

تا به اینجا با مزیت‌های خرید قسطی خودرو کوییک آشنا شدیم. حال بد نیست با مشخصات این خودرو نیز کمی ‌آشنایی پیدا کنیم. اگر بخواهیم لقب بهترین خودرو ایرانی را بر روی این مدل از ماشین قرار دهیم باید حتما مشخصات آن را نیز بدانیم. ما در خودرو کوییک شاهد یک موتور M15 هستیم که با حجم 1.5 لیتری کار می‌کند.

این خودروی ملی دارای حداکثر قدرت ماشین 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر می‌باشد. میزان مصرف سوخت این خودرو نیز در مدل‌های دنده‌ای 7.1 لیتر و در مدل‌های اتومات 7.7 لیتر می‌باشد. بنابراین کاملا یک خودرو کم‌مصرف محسوب می‌شود. شاید زمان خرید اقساطی خودرو کوییک متوجه شباهت بالای آن با تیبا 2 شده باشید. اما این خودرو نسبت به تیبا 2 تفاوت‌های ظاهری زیادی دارد. نمونه بارز آن نیز در چراغ‌های خودرو کوییک است که نسبت به تیبا 2 جذاب‌تر و یا اسپرت‌تر شده است.

مشخصات کوییک

شتابی که شما از این وسیله نقلیه دریافت می‌کنید شتاب صفر تا صد 13 ثانیه‌ای می‌باشد. این موضوع بر روی رضایت مصرف‌کننده بسیار تاثیر می‌گذارد. همچنین تیپ‌های مختلفی که برای طراحی این خودرو در نظر گرفته شده، دست شما را برای خرید قسطی کوییک کاملا باز می‌گذارد. تا بهترین خودرو را با توجه به نیاز و بودجه‌تان انتخاب نمایید. انواع مدل‌هایی که از کوییک شاهد هستیم عبارتند از:

•کوییک معمولی و آر ) کوییک R)
•کوییک آر پلاس (R پلاس)
•کوییک اتوماتیک (کوییک اتومات)
•کوییک اس ( کوییک s )

شرایط خرید قسطی خودرو کوییک

حال که با مشخصات کوییک و مزایای خرید قسطی کوییک آشنا شدیم، می‌خواهیم شما را با شرایط خرید اقساطی آن نیز آشنا کنیم. شرکت قسطی کلاب یک مجموعه بزرگ و معتبر در زمینه فروش قسطی محصولات برقی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، خودرو می‌باشد. شرایط خرید اقساطی از مجموعه کار اصلا سختی نیست و برای همه افراد قابل اجرا می‌باشد. کافی است از داخل سایت کالایی که مدنظرتان است و یا خودرویی که قصد خریدش را دارید را انتخاب کرده و با بررسی یکی از شرایط خرید اقساطی، ثبت سفارش‌تان را نهایی کنید. ما در کنار شماییم و هدف‌مان این است که شما را بدون نگرانی از هزینه خرید، به محصول مورد نیازتان برسانیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین کپچر

خرید قسطی ماشین کپچر
یکی از محصولات برند رنو خودروی کپچر می‌باشد که بسیار زیبا و جادار طراحی شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ماشین کپچر می‌باشید به ...

خرید اقساطی مزدا 3

خرید اقساطی مزدا 3
یکی از جذاب‌ترین خودروهایی که در خیابان‌ها دیده‌اید به طور حتم خودرو مزدا 3 می‌باشد. برای خرید اقساطی مزدا 3 به بخش وسایل نقلیه در سایت ...