خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:17:58

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ با چک



معرفی گوشی A14 سامسونگ

یکی از تازه نفس‌ترین گوشی‌ها که با قیمت رقابتی و امکانات سخت‌افزاری مطلوب روانه بازار شده، گوشی A14 سامسونگ می‌باشد. این مدل از موبایل سامسونگ رقیب جدی برای مدل‌های هم رده‌اش محسوب می‌شود. سیستم دوربین اصلی این تلفن هوشمند 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن از کیفیت 13 مگاپیکسلی برخوردار است. مجهز شدن این گوشی‌ها به پردازنده قدرتمند سبب شده تا برنامه‌ها و بازی‌های مختلفی بر روی این گوشی قابلیت اجرا داشته باشند. این کالای دیجیتال بهترین تلفن هوشمند برای افرادی محسوب می‌شود که توقع چندان زیادی به جز انجام کارهای روزمره از آن ندارند. قیمت مناسب گوشی A14 سامسونگ آن را به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها مبدل کرده است.

گوشی A14 سامسونگ طراحی مطلوبی دارد. دکمه‌های تنظیم صدا و همچنین کلید پاور در قسمت راست گوشی قرار گرفته و در بخش چپ آن شیار سیم کارت تعبیه شده است. قرارگیری اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه پاور سبب می‌شود تا افراد بتوانند به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن قفل دستگاه را باز کنند. بدنه این کالای دیجیتال و قاب آن از جنس پلاستیک فشرده و بسیار با کیفیت است. این گوشی‌ها علی رغم آنکه دارای قیمت پایینی هستند، کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کنند. در قسمت پشت فریم دستگاه، دوربین سه گانه همراه با فلش تعبیه گردیده است. برای خرید قسطی گوشی A14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات بارز گوشی A14

گوشی A14 سامسونگ دارای نمایشگری به ابعاد 6.6 اینچ است. این دستگاه از وضوح تصویر بالایی برخوردار می‌باشد و تمامی محتواها را با کیفیت قابل قبولی به نمایش می‌گذارد. Helio G80، تراشه ای است که در زیر قاب به همراه پردازنده 8 هسته ای و حافظه رم 4 گیگابایتی قرار گرفته است. کاربران قادر به ذخیره سازی تمامی اطلاعات مورد نیازشان بر روی حافظه 64 گیگابایتی هستند. همچنین در صورت نیاز، آن‌ها می‌توانند از یک حافظه میکرو SD استفاده نمایند. نیروی مورد نیاز این کالای دیجیتال با استفاده از یک باتری 5000 میلی آمپری تامین می‌شود. این دستگاه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی مدت زمان شارژ شدن گوشی را کوتاه می‌کند. عواملی مانند محیط شبکه، قابلیت‌ها و برنامه‌های مورد استفاده ممکن است موجب تغییر طول عمر واقعی باتری شوند.

افرادی که علاقمند به عکاسی با این کالای دیجیتال هستند، می‌توانند تصاویر و ویدیوها را با کیفیت بالا و با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ثبت کنند. برخورداری از قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز در این دوربین‌ سبب افزایش سرعت و عملکرد فوکوس دوربین بر روی سوژه می‌شود. لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی در دوربین این مدل از گوشی‌ها موجب ثبت عکس‌ها با قاب بزرگتر و عکاسی از فاصله نزدیک‌تر می‌شوند. عاشقان سلفی با استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش جلویی گوشی سامسونگ A14 قادر به ثبت بهترین خاطرات خود هستند. با خرید اقساطی گوشی A14 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

گوشی A14 سامسونگ دارای اندروید 13 است و خریداران اطمینان می‌یابند که آپدیت‌های لازم در آینده برای این تلفن هوشمند منتشر می‌شوند. سرعت و عملکرد این کالای دیجیتال دقیقاً مشابه با چیزی است که از یک تلفن هوشمند با این قیمت انتظار می‌رود. این نکته را باید در نظر داشته باشید که ممکن است در هنگام باز کردن حجم زیادی از صفحات وب، سرعت پردازش آن کمتر از حالت معمولی شود.

بهترین روش خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ خریدی کاملا اقتصادی برای خریداران محسوب می‌شود. این کالای دیجیتال که به عنوان اقتصادی‌ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود، دارای امکانات ویژه می‌باشد به همین علت ارزش خرید آن نسبتا بالا است. اگر شما قصد خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ را دارید، از عملکرد پردازنده و دوربین این تلفن هوشمند اطمینان داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با انجام تحقیقات لازم در این زمینه از خرید اقساطی آن مطمئن شوید.

فروش قسطی انواع کالای دیجیتال از طریق وب‌سایت قسطی کلاب، سبب دسترسی آسان مشتریان برای خرید آنلاین شده است. افرادی که قصد خرید نقدی را دارند، می‌توانند با پرداخت هزینه کالای دیجیتال به صورت یکجا اقدام به خرید کنند. قیمت این مدل از گوشی نسبت به کیفیتی که دارد، پایین‌تر از دیگر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار است. البته قیمت پایین آن به منظور ضعف در عملکرد این دستگاه نیست و بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزمره‌شان از آن استفاده می‌کنند. قسطی کلاب برای خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ شرایط مناسبی را در نظر گرفته که سبب سهولت در خرید برای کاربران گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی

خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی
کمپانی شیائومی در سال 2020 بهترین دوربین‌ها‌ را در گوشی‌های خود تعبیه کرده و کیفیت محصولات خود را به شدت بالا برده است. اگر علاقه‌مند به...

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو
آیفون 14 گوشی نوظهور برند اپل با کیفیت عالی و ظاهری فوق‌العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو به بخش موبایل در دسته...