خرید قسطی خودرو کوییک R چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:08:45

اگر شما نیز جز علاقه مندان به خودرو کوییک هستید و قصد خرید آن را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی خودرو کوییک R از بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی خودرو کوییک R چکی


کوییک، خودروی محبوب ایرانیان

گروه خودروسازی سایپا، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان ایران است که در سال 1366 تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر در سبد محصولات خود بیش از 40 مدل خودرو دارد که از جمله آن می‌توان به ساینا، کوییک، شاهین، آریو و تیبا اشاره کرد. خودروهای کوییک، یکی از جدیدترین وسایل نقلیه تولید شده توسط گروه سایپا می‌باشند. شرکت سایپا این نوع از وسایل نقلیه را در سال 1397 به بازار عرضه کرده است. این خودروها در دو نسخه اتوماتیک و معمولی تولید شده‌اند و از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 108 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر بهره می‌برد.

این گروه از وسایل نقلیه به دلیل طراحی جذاب، امکانات مدرن و قیمت مناسب، یکی از محبوب‌ترین خودروهای ایرانی است. این خودرو در سال 1399 به عنوان خودروی ملی ایران نیز انتخاب شد. بنابراین خرید قسطی خودرو کوییک R، یک راه حل برگزیده و مناسب برای افرادی است که نیازمند یک خودروی با کیفیت و با ارزش خرید بالا هستند. 

مشخصات و ویژگی‌های وسایل نقلیه کوییک  

موتور کوییک R

این گروه از وسایل نقلیه، از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 108 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر بهره می‌برند. این موتور با گیربکس دستی 5 سرعته یا گیربکس اتوماتیک CVT جفت می‌شود. کوییک در حالت دستی از شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 12.5 ثانیه و در حالت اتوماتیک از شتاب 14 ثانیه برخوردار است. مصرف سوخت این خودرو در شهر 9.4 لیتر، در جاده 5.7 لیتر، و ترکیبی 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

ابعاد و اندازه‌ها

این گروه از وسایل نقلیه، دارای طول 4059 میلی متر، ارتفاع 1524 میلی متر و فاصله محوری 2412 میلی متر است. این خودرو از وزن 1100 کیلوگرم در نسخه دستی و 1125 کیلوگرم در نسخه اتوماتیک برخوردار است. برای خرید اقساطی خودرو کوییک R به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ایمنی

کوییک از نظر ایمنی در رده مناسبی قرار دارد و از 4 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی خودروی ایران (IIHS) برخوردار است. این خودرو به تجهیزات ایمنی متعددی، مانند ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوا، ایزوفیکس، و سنسور فشار باد تایر مجهز است.

امکانات

این گروه از وسایل نقلیه از امکانات مدرن و به‌روز بهره می‌برد. از جمله آنها می‌توان به سیستم مالتی مدیا لمسی با قابلیت پخش موسیقی، ویدئو، و ناوبری، دوربین عقب، و سنسورهای پارک اشاره کرد. سیستم مالتی مدیای این وسایل نقلیه از ابعاد 7 اینچ برخوردار است و از قابلیت‌های متعددی، مانند پخش موسیقی، ویدئو، و ناوبری برخوردار است. این سیستم همچنین از قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث نیز بهره می‌برد. دوربین عقب کوییک در زاویه 180 درجه تصاویر را ضبط می‌کند و به راننده در هنگام پارک کمک می‌کند. سنسورهای پارک نیز به راننده در هنگام پارک در فضاهای محدود کمک می‌کنند. با خرید قسطی خودرو کوییک R از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

طراحی

این گروه از وسایل نقلیه از طراحی مدرن و جذابی برخوردار است و این عامل نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. این خودرو در دو نسخه معمولی و اتوماتیک با ظاهری متفاوت عرضه می‌شود. نسخه معمولی کوییک از چراغ‌های جلو و عقب کشیده، جلوپنجره مشبک، و سپر اسپرت بهره می‌برد. این خودرو در نمای جانبی از رینگ‌های آلومینیومی 15 اینچی، آینه‌های جانبی برقی، و دستگیره‌های کرومی بهره می‌برد. در نمای عقب نیز، کوییک از چراغ‌های LED، سپر اسپرت، و دیفیوزر بهره می‌برد. 

فواید خرید اقساطی خودرو کوییک R چیست؟

امروزه داشتن یک خودروی شخصی نیاز هر فرد محسوب می¬شود و بسیاری از افراد به دنبال خرید وسایل نقلیه با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. در هر گروه از وسایل نقلیه ویژگی‌هایی وجود دارد که کاربران را برای خرید آن محصول ترغیب می‌کند. واضح است در صورتیکه بتوان هزینه وسایل نقلیه محبوب خود را بصورت نقدی پرداخت نکرد از نظر هزینه مقرون بصرفه خواهد بود. خرید قسطی خودرو کوییک R، راهی میان بر برای تهیه این محصول است. 

فروشگاه معتبر و با سابقه قسطی کلاب امکان خرید اقساطی خودروی کوییک R را برای شما فراهم کرده است تا با هر بودجه‌ای که دارید بتوانید در طرح‌های اقساطی این فروشگاه شرکت کنید و  محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. این فروشگاه با فروش قسطی، شما را در جهت خرید خودرو در مقرون بصرفه ترین حالت یاری می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی خودرو کوییک R، با کارشناسان و مشاوران قسطی کلاب ارتباط بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو پژو 405

خرید اقساطی خودرو پژو 405
کمپانی پژو یکی از معتبرترین کمپانی‌های سازنده خودرو در جهان است که محصولات آن در ایران مونتاژ شده و به فروش می‌رسد. برای...

خرید قسطی خودرو مزدا 3

خرید قسطی خودرو مزدا 3
یکی از خودروهای قدیمی که در ایران وجود دارد و هنوز در حال مونتاژ است، مزدا 3 می‌باشد که با گذشت زمان جذابیت خود را از دست نداده است....