خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:51:10

شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون جی پلاس در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ



بررسی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ

تلویزیون جی ‌پلاس 85 اینچ جزو بهترین و با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در دنیا به حساب می‌آید. در سال‌های گذشته ورود برند‌های خارجی به ایران کاهش یافته‌است. به همین علت برند‌های ایرانی توانسته اند در زمینه تولید لوازم خانگی از لحاظ کیفیت پیشرفت بسیاری کنند و جایگزین برند‌های خارجی شوند. شما عزیزان با مراجعه به مراکز حضوری فروش تلویزیون که در سطح شهر واقع شده اند، می توانید این محصول را به صورت نقدی خریداری کنید. همچنین می‌توانید اقدام به خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ کنید. اگر قصد خرید اقساطی این‌ محصول را دارید در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم. 

طراحی تلویزیون جی پلاس

اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ را دارید، در این بخش به بررسی طراحی این محصول می‌پردازیم. برند جی پلاس در طراحی تلویزیون‌های خود بسیار قوی عمل کرده است. صفحه نمایش تخت از ویژگی‌های منحصر‌به فرد تلویزیون جی پلاس 85 اینچ محسوب می‌شود. VA نوع پنل جلویی این تلویزین است.

سیستم عامل تلویزیون جی پلاس 85 اینچ

همانطور که می‌دانید تلویزیون جی پلاس 85 اینچ جزو تلویزیون‌های هوشمند محسوب می‌شود. به همین علت در این محصول نوع سیستم عامل دارای اهمیت بسیاری است. این محصول از یک پردازنده چهار هسته ای برخوردار می‌باشد. همچنین اندروید 11 نوع سیستم عامل این تلویزیون است. این محصول دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت می‌باشد. تلویزیون جی پلاس 85 اینچ سیستم عامل قدرتمندی دارد، به همین علت شما عزیزان می‌توانید اقدام به نصب برنامه‌های مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، بازی و غیره کنید.

ویژگی Screen Mirror

با خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ می‌توانید از تمامی قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. قابلیت Screen Mirror قابل مشاهده بر روی بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند است. با این قابلیت شما عزیزان می‌توانید بدون نیاز به کابل، تلفن‌همراه خود را به تلویزیون وصل کنید. بعد از وصل تلفن‌همراه خود به تلویزیون، صفحه نمایش آن روی تلویزیون نمایش داده‌ می‌شود. با وجود این قابلیت شما عزیزان بدون انتقال فایل‌های خود بر روی لپ تاپ، فلش مموری و غیره می‌توانید بدون هیچ‌گونه دردسری صفحه نمایش تلفن‌همراه خود را به تلویزیون جی پلاس متصل نمایید.

سایر ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس

قبل از بررسی نحوه خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

1.تلویزیون جی پلاس 85 اینچ دارای فناوری‌های ارتباطی مختلفی می‌باشد. از فناوری‌های ارتباطی این تلویزیون می‌توان به وای‌فای، دو عدد پورت  USB ، سه عدد پورت HDMI و یک عدد پورت LAN اشاره کرد.

2.از منحصر به فرد‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به حالت صرفه جویی آن اشاره نمود. با فعال کردن این ویژگی زمانی که تلویزیون شما عزیزان روشن است، در مصرف برق آن صرفه جویی می‌شود.

3.از کاربردی ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان قابلیت Live Playback و ضبط برنامه‌های تلویزیونی را نام برد. 

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ در سایت قسطی کلاب

در این بخش به بررسی خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 85 می‌پردازیم. از معتبر‌ترین سایت‌ها در زمینه‌ی فروش قسطی تلویزیون جی پلاس می‌توان به سایت قسطی کلاب اشاره کرد. قیمت‌های موجود در سایت قسطی کلاب نسبت به سایر سایت‌ها مناسب تر می‌‌باشد. اگر قصد خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 85 اینچ را دارید، در مرحله اول باید در این سایت اقدام به ثبت نام نمایید. بعد از ثبت نام مراحل لازم را برای خرید محصول خود طی می‌کنید. شما عزیزان ‌می‌توانید خرید قسطی محصول خود را در سایت قسطی کلاب به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. امید‌ است اطلاعات جامع و مفیدی در خصوص تلویزیون جی پلاس 85 اینچ به دست آورده‌باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جاروبرقی سام

خرید اقساطی جاروبرقی سام
یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق سام نام دارد. برای خرید اقساطی جاروبرقی سام به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگي

خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگي
قهوه یکی از بهترین نوشیدنی‌های محبوب دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی اسپرسو ساز دلونگي به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی...