فروش قسطی Ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/25 10:14:48

کنسول بازی پلی استیشن در مدل‌ها و نسل‌های متفاوتی به بازار عرضه شده است. اگر قصد خرید قسطی Ps4 را دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی Ps4


کنسول ps4 چیست؟

کنسول ps4 یک ابزار مناسب جهت انجام بازی‌های ویدیویی بوده که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی سرگرمی ویدیویی از آن استفاده می‌کنند. در حال حاضر فروش قسطی ps4 توسط بسیاری از شرکت‌ها انجام می‌شود که می‎‌توان به وسیله آن یک نمونه از این کنسول را تهیه نمود. در سال‌های اخیر دنیای گیم‌های ویدیویی دستخوش تغییرات بزرگی شده است. برای خرید اقساطی Ps4 می‌توانید به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امروزه بسیاری از افراد بخشی از زمان فراغت خود را به انجام بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهند. جذابیت بازی‌های ویدیویی آنچنان زیاد بوده که برخی از افراد علاقه شدیدی به انجام آنها دارند؛ اما قبل از انجام بازی‌های ویدیویی نیاز است تا ابزارهای لازم برای این امر خریداری شود. یکی از این ابزارها کنسول ps4 بوده که طراحی این کنسول نسل هشتمی توسط شرکت سونی صورت گرفته است.

بهتر است بدانید شرکت سونی یک شرکت ژاپنی بوده که این شرکت با عرضه کنسول‌‎های بازی توانسته نیاز شمار زیادی از گیمرها را برطرف سازد. با عرضه کنسول‌های جدیدتری همچون ps5 استقبال از کنسول ps4 کم رنگ‌تر شده است؛ اما با این وجود بسیاری از افراد بر حسب شرایط کنسول ps4 را برای انجام بازی انتخاب می کنند.

به همین منظور می‌توان از طریق فروش قسطی ps4 کنسول مورد نظر خود را تهیه نمود. زیرا خرید قسطی ps4، به مراتب شرایط بهتری را جهت تهیه این کنسول فراهم می‌سازد. 

کنسول ps4 دارای چه امکاناتی می‌باشد؟

یکی از سوالاتی که در این جا مطرح می‌شود این است که کنسول ps4 دارای چه امکاناتی می‌باشد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که شرکت سونی برای طراحی این کنسول از سخت افزار مناسب و قدرتمندی استفاده کرده است. وجود این سخت افزار سبب شده تا کنسول PS4 از امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردار باشد. 

برای آگاهی بیشتر لازم است بدانید که در بخش پردازنده این کنسول از یک پردازنده AMD Jaguar استفاده شده است. این پردازنده دارای 8 هسته بوده و تمام بازی‌ها را با فرکانس 1.6 گیگاهرتز پردازش می‌کند، همچنین وجود پردازنده گرافیکی شخصی سازی شده AMD با معماری RADEON قدرت بی‌نظیری به کنسول ps4 بخشیده است. با خرید قسطی Ps4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این دو قطعه سخت افزاری وظیفه اصلی را در انجام بازی‌های ویدیویی ایفا می‌کنند، بنابراین انتخاب مناسب این دو قطعه در کنسول ps4، انجام بسیاری از بازی‌ها را ممکن کرده است.

کنسول پلی استیشن 4 از میزان 8 گیگابایت رم و 500 گیگابایت هارد بهره می‌برد. شرکت سونی در طراحی کنسول ps4 خود از سه درگاه USB3 برای اتصال دسته و یک پورت HDMI جهت اتصال نمایشگر استفاده کرده است. به طور کلی با استفاده از کنسول ps4 می‌توان شمار زیادی از بازی‌ها را با رزولوشن 4k انجام داد. برای خرید قسطی Ps4 با تخفیف استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی ps4

همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب عنوان گردید کنسول ps4 گزینه مناسبی برای انجام بازی‌های ویدیویی است. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی کنسول بازی، یک مدل از این کنسول را خریداری نمایید.

در وضعیت کنونی فروشگاه های زیادی در زمینه خرید اقساطی Ps4 فعالیت می‌کنند که اغلب آنها شرایط خوبی را برای فروش اقساطی ps4 فراهم کرده‌اند. شاید بپرسید کدام فروشگاه برای تهیه کنسول ps4 مناسب است؟ بدون شک پاسخ این سوال قسطی کلاب خواهد بود. 

زیرا قسطی کلاب شرایط مناسبی را برای فروش قسطی ps4 فراهم کرده است. شرایط فروشگاه قسطی کلاب برای فروش قسطی ps4 خرید این کنسول را برای همه امکان پذیر کرده است؛ بنابراین اگر به دنبال تهیه کنسول از طریق خرید اقساطی Ps4 هستید می‌توانید همین الان به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 اسلیم

خرید اقساطی ps4 اسلیم
کنسول‌های بازی برند سونی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم...

خرید قسطی پلی استیشن 4 از قسطی کلاب

خرید قسطی پلی استیشن 4 از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید قسطی پلی استیشن 4 با قیمتی عالی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....