خرید قسطی گوشی a21 s

تاریخ انتشار:
1403/1/31 05:27:18

موبایل a21s یکی از محصولات میانرده و لوکس برند سامسونگ است. اگر قصد خرید قسطی گوشی a21 s را دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a21 s


a21s جذاب و خیره کننده! 

برای خرید قسطی گوشی a21 s کافی است با ما همراه شوید؛ همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ تولید کننده انواع لوازم الکترونیکی و دیجیتال در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کرده و هر ساله با ارائه محصولات فوق‌العاده خود بازار جهانی را تسخیر کرده است. یکی از پرفروش‌ترین‌های برند سامسونگ، گوشی هوشمندی به نام گلکسی A21S است که در پانزدهم می سال 2020 برای اولین بار معرفی شد.

این گوشی فوق‌العاده با نمایشگر 6.5 اینچ، باتری 5000 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمر و دوربین 48 مگاپیکسلی که دارد، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. 

این گوشی با صفحه نمایش 720 در 1600 پیکسل با تکنولوژی PLS IPS لمسی خازنی می‌تواند 16 میلیون رنگ را با وضوح بسیار بالا و کیفیت خیره کننده به شما تقدیم کند. این صفحه نمایش قدرتمند 270 پیکسل در اینچ تراکم دارد؛ این یعنی داشتن یک تصویر شفاف با رنگ‌های طبیعی که جزئیات را به خوبی نشان می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی a21 s با تخفیف ارزنده به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی موبایل a21s 

بدنه این گوشی از جنس پلاستیک سخت بوده و از صفحه نمایش شیشه‌ای ساخته شده است. این گوشی هوشمند 192 گرم وزن دارد و شما می‌توانید به طور همزمان از دو سیم کارت در این دستگاه استفاده کنید. سیستم عامل این گوشی فوق‌العاده اندروید 10 می‌باشد و با داشتن پردازنده 8 هسته‌ای و تراشه 8 نانومتری Exynos 850 ‌می‌تواند به طور همزمان مقدار زیادی پردازش را بدون کوچکترین لگ یا کندی انجام دهد.

شما می‌توانید در این دستگاه از انواع کارت حافظه micro SD استفاده کنید. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 48 مگاپیکسل بوده و توانایی فوکوس خودکار با تشخیص فاز را دارد؛ همچنین از یک دوربین 8 مگاپیکسل به عنوان لنز فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسل به ‌عنوان لنز ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز به‌ عنوان سنسور تشخیص عمق تصویر استفاده می‌کند. برای خرید قسطی گوشی a21 s با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید در یک مکان تاریک یا مکانی که نور کمی دارد تصویر برداری انجام دهید، نگران نباشید؛ این گوشی فوق‌العاده یک فلش LED بسیار قوی داشته و همچنین می‌تواند دست شما را برای استفاده از HDR باز نگه دارد؛ شما می‌توانید فیلم‌های خود را با کیفیت 1080 و با رنج 30 فریم در ثانیه ضبط کنید. دوربین سلفی این گوشی با سنسور 13 مگاپیکسلی که دارد همانند دوربین اصلی می‌تواند فیلم‌های شما را با کیفیت 1080 و با رنج 30 فریم در ثانیه ضبط کند. 

این گوشی قدرتمند یک اسپیکر فوق‌العاده دارد و شما می‌توانید انواع هندزفری را توسط جک 5/3 میلیمتری به آن متصل کنید. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری بوده و غیر قابل تعویض می‌باشد. این گوشی هوشمند از شارژ سریع 15 وات نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی گوشی a21 s از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سرعت بالای اینترنت

نگران کندی سرعت اینترنت نباشید؛ چون این گوشی از فناوری LTE پشتیبانی کرده و به شما امکان استفاده از شبکه 4G را نیز تقدیم می‌کند؛ شما می‌توانید از امکاناتی نظیر وای فای، بلوتوث، GPS و یک درگاه USB نوع C بر روی این دستگاه استفاده کنید.

این گوشی در رنگ ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز به بازار عرضه شده و قیمت آن در زمان عرضه در حدود 190 یورو برآورد شده است. شما می‌توانید این گوشی فوق‌العاده و انواع کالای دیجیتال دیگر را از وب سایت ما به آدرس http://www.ghesticlub.com خریداری کنید.

خرید قسطی گوشی a21 s

سایت قسطی کلاب امکانات را فراهم کرده تا شما بتوانید با صرف کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید. همچنین ما در مجموعه قسطی کلاب امکان فروش قسطی موبایل سامسونگ را نیز فراهم کرده‌ایم تا شما مشتری عزیز بتوانید گوشی دلخواه خود را امروز خریداری کرده و پول آن را به تدریج در آینده بپردازید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطی گوشی a21 s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت لنوو

خرید تبلت لنوو
برند لنوو یکی از بهترین برندهای دنیا می باشد که در ایران نمایندگی های بسیاری دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو دارید به بخش ...

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس
برند اپل برندی استثنایی در زمینه محصولات دیجیتالی است و طرفدارات بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال ...