خرید اقساطی ایکس باکس وان

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:35:41

کمپانی مایکروسافت جز برترین سازندگان کنسول بازی در دنیا است که محصولات فراوانی دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس وان به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس وان


معرفی کنسول ایکس باکس وان

ایکس باکس وان یکی از کنسول‌های طراحی شده توسط شرکت مایکروسافت است. درحال حاضر یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این کنسول، خرید اقساطی ایکس باکس وان است. اولین نسخه از کنسول ایکس باکس وان در سال 2013 توسط مایکروسافت به بازارهای جهانی عرضه گردید؛ پس از آن نسخه‌های ارتقا یافته دیگری از کنسول ایکس باکس وان به بازار راه پیدا کرد. 

درحال حاضر سه مدل مختلف از این کنسول تحت عنوان سری اس، سری ایکس و معمولی در بازار موجود می‌باشد. امروزه دنیای بازی سرگرمی ویدیویی دستخوش تغییرات عظیمی بوده است؛ به گونه‌ای که در حال حاضر بازی‌ها از گرافیکی بسیار نزدیک به واقعیت برخوردار هستند. بنابراین نیاز به استفاده از دستگاه‌های بازی با سخت افزاری مناسب به امری ضروری تبدیل می‌شود.

زیرا بدون برخورداری از سخت افزاری مناسب نمی‌توان بازی‌های روز دنیا را با مناسب‌ترین کیفیت انجام داد. بهتر است بدانید کنسول ایکس باکس وان جزو آن دسته از کنسول‌‎های بوده که تهیه آن تا چندین سال انجام اکثر بازی‌های ویدیویی را ممکن خواهد کرد.

بنابراین شما می‌توانید با استفاده از خرید قسطی ایکس باکس وان یکی از سه مدل ایکس باکس وان را برای خود تهیه نمایید، زیرا با خرید اقساطی ایکس باکس وان شما دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه در ابتدای کار نخواهید داشت و این خود به عنوان یک مزیت به شمار می‌رود. 

امکانات و قابلیت های ایکس باکس وان 

شرکت مایکروسافت در این کنسول نسل هشتمی خود از سخت افزار مناسبی استفاده کرده است. بهتر است بدانید در هر سه مدل ایکس باکس وان از پردازنده مرکزی سفارشی با معماری AMD Jaguar بهره گیری شده است.

این پردازنده دارای 8 هسته بوده و از فرکانسی معادل با 1.75 گیگاهرتز برخوردار می‌باشد، اما در بخش پردازنده گرافیکی، ایکس باکس وان معمولی از یک کارت گرافیک سفارشی شده AMD با قدرت 1.31 ترافلاپس بهره می‌برد. 

در مقابل آن، کنسول ایکس باکس وان سری اس دارای کارت گرافیک AMD با قدرت 1.4 ترافلاپس است، همچنین ایکس باکس وان سری ایکس از یک کارت گرافیک قدرتمند AMD با قدرت 6 ترافلاپس بهره می‌برد.

به همین منظور کنسول ایکس باکس وان سری ایکس از قدرت پردازشی بیشتری نسبت به دو سری دیگر برخوردار خواهد بود. این موضوع اجرای تمامی بازی‌های ویدیویی را با کیفیت 4K فراهم کرده است؛ همچنین میزان رم کنسول ایکس باکس معمولی و سری اس 8 گیگابایت بوده و در سری ایکس این کنسول از 12 گیگابایت رم استفاده شده است. 

علاوه بر آن میزان حافظه هارد دیسک کنسول ایکس باکس معمولی 500 گیگابایت و سری اس آن در سه حالت 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت است. ناگفته نماند که سری ایکس این کنسول تنها دارای 1 ترابایت حافظه ذخیره می‌باشد. 

شرایط خرید قسطی ایکس باکس وان 

موارد ذکر شده در بخش بالا، اصلی‌ترین قسمت‌های موجود در سه مدل کنسول ایکس باکس است، بنابراین اگر به دنبال تهیه یکی از سه مدل این کنسول ارزشمند هستید، بهتر است خرید اقساطی ایکس باکس وان را برای این منظور انتخاب نمایید.

به طور معمول خرید قسطی تحت شرایط بسیار خوبی ارائه می‌شود که این موضوع انتخاب خرید اقساطی را به گزینه بهتری تبدیل می‌کند. به همین منظور شما می‌توانید جهت خرید قسطی ایکس باکس وان به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه‌های موجود در سطح کشور بوده که شرایط ایده آلی را برای فروش قسطی xbox تعیین کرده است. تنها کافی است به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نموده و نسبت به خرید اقساطی ایکس باکس اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 درایو

خرید قسطی ps5 درایو
کنسول بازی ps5 سونی یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا است. اگر علاقه‌مند به خرید قسطی ps5 درایو هستید به بخش بازی...

خرید قسطی دوربین پولاروید

خرید قسطی دوربین پولاروید
برندهای بسیاری به طراحی و تولید دوربین عکاسی می‌پردازند که انتخاب بین آن‌ها کار بسیار دشواری است. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم در ...