خرید اقساطی کنسول بازی ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:57:27

کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps4 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کنسول بازی ps4


بررسی PS4

پلی‌استیشن‌ها امروزه یکی از بهترین سرگرمی‌ها هستند که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز علاقه ی زیادی به آن دارند. پلی استیشن 4 که به Ps4 معروف است یکی از بهترین تولیدات شرکت سونی است. کنسول بازی Ps4 نسل هشتم کنسول‌های بازی است که در سال 2013 معرفی شده است.

این کنسول بازی با وجود گذشت چندین سال باز هم محبوبیت بالایی بین گیمرها دارد. در ادامه شما را با ویژگی‌های کنسول بازی Ps4 و خرید قسطی کنسول بازی ps4 آشنا خواهیم کرد. 

کنسول بازی ps4 چیست؟

یکی از قدرتمندترین کنسول‌های بازی شرکت سونی کنسول بازی Ps4 است. کنسول بازی Ps4 در مدل‌های فت، اسلیم و پرو تولید شده است. این کنسول بازی طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. در کشور ایران نیز افراد به دنبال خرید کنسول بازی ps4 برای بازی و سرگرمی هستند. برخی از ویژگی‌های کنسول بازی ps4 به شرح زیر می‌باشد:

1. اشتراک گذاری بازی: یکی از بهترین ویژگی‌های ps4 امکان اشتراک گذاری بازی است. شما با استفاده از گزینه share play می‌توانید هر کدام از بازی‌ها را که بخواهید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

2. باز کردن همزمان چندین برنامه: در کنسول بازی Ps4 این امکان وجود دارد که یک بازی و یک برنامه را به طور همزمان باز کنید. برای مثال می‌توان مرورگر داخلی کنسول را همزمان با یکی از بازی‌ها باز کرد. البته شایان ذکر است با خرید اقساطی کنسول بازی ps4 نمی‌توانید دو بازی را همزمان اجرا کنید.

3. تایپ با سنسور حرکت: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کنسول بازیps4  دارد امکان تایپ با استفاده از حسگرهای حرکتی است. با استفاده از دکمه ی R3 روش ورودی به سنسور ژیروسکوپ تغییر خواهد کرد.

4. تایپ با استفاده از گوشی موبایل: یکی دیگر از امکاناتی که خرید قسطی کنسول بازی ps4 در اختیار شما قرار می‌دهد امکان تایپ با گوشی است. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن مخصوص پلی استیشن 4 در گوشی خود به راحتی تایپ را با استفاده گوشی خود انجام دهید. برای این کار کافی است پس از نصب برنامه بر روی گوشی خود در بخش تنظیمات کنسول بازی گزینه PlayStation App connection settings را انتخاب نمایید.

سپس گوشی خود را به لیست اضافه کنید. سپس کد ارسالی کنسول بازی را در گوشی خود وارد کنید. با این کار امکان تایپ با استفاده از گوشی برای شما فعال خواهد شد.

5. ثبت رویداد های مهم در تقویم: در صورتی که تمایل به ثبت یک رویداد مهم در کنسول بازی هستید با خرید اقساطی کنسول بازی ps4 این امکان برای شما وجود خواهد داشت. برای مثال ثبت تاریخ یک بازی آنلاین با دوستانتان را می‌توانید در کنسول بازی ps4 ثبت کنید.

6. از ویژگی‌های سخت افزاری این کنسول بازی می‌توان به مواردی مانند: پردازنده ی اصلی 8 هسته‌ای و حافظه ی رم 8 گیگابایتی اشاره کرد.

7. ابعاد کنسول بازی Ps4 معادل50 × 274 × 307  میلی‌متر و وزن آن نیز معادل 2.81  کیلوگرم است.  

8. Ps4 دارای اتصالاتی مانند: شبکه ی بی سیم، درگاه شبکه، بلوتوث، HDMI و 2 درگاه USB می‌باشد.

مواردی که در بالا گفته شد از ویژگی‌های منحصر به فرد کنسول بازی Ps4 است. شما با خرید قسطی کنسول بازی ps4 از وجود یک کنسول بازی، یک دسته ی بی‌سیم، یک کابل برق، یک کابل USB و یک کابل HDMI بهره مند خواهید شد. 

خرید اقساطی کنسول بازی ps4 از فروشگاه قسطی کلاب

یکی از فروشگاه‌هایی که در آن امکان خرید نقدی کنسول بازی Ps4 وجود دارد فروشگاه قسطی کلاب است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی با ورود به سایت قسطی کلاب خرید نقدی کنسول بازی را به صورت آنلاین انجام دهید.

از آنجایی که قیمت این کنسول‌ها بازی مقداری بالا است؛ ممکن است برخی افراد نتوانند آن را به صورت نقدی خریداری نمایند و به دنبال خرید قسطی باشند. فروشگاه قسطی کلاب علاوه بر فروش نقدی اقدام به فروش قسطی کنسول بازی می‌نماید. آن دسته افرادی که توانایی پرداخت کامل وجه کنسول بازی را نداشته باشند می‌توانند خرید اقساطی کنسول بازی Ps4 را در فروشگاه قسطی کلاب انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps5

فروش اقساطی ps5
کنسول بازی جدید سونی با نام پلی استیشن 5 وارد بازار شده است و بسیار طرفدار دارد. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت...

خرید قسطی ps5 ویژه کارمندان

خرید قسطی ps5 ویژه کارمندان
کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از برترین محصولات برند سونی است. برای خرید قسطی ps5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...