خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/14 13:34:11

یکی از کنسول‌های بازی که رقیب سرسختی برای ps5 است مدل جدید مایکروسافت می‌باشد. برای  خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته



ایکس باکس سری ایکس؛ قوی‌ترین کنسول بازی مایکروسافت

ایکس باکس سری ایکس آخرین و قدرتمندترین کنسول تولید شده توسط شرکت مایکروسافت است. در شرایط کنونی خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس یکی از بهترین راه‌های موجود جهت تهیه‌ی این کنسول حرفه‌ای است. 

همانطور که می‌دانید سال 2020 برای جهان، سالی پر از اتفاق‌های عجیب بوده؛ از طرفی شیوع اپیدمی کرونا تعداد زیادی از کسب و کارها را به مرز تعطیلی کشاند. اما در میان تمامی این اتفاقات، عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت یکی از بهترین مواردی بود که در آن سال به وقوع پیوست. 

کنسول ایکس باکس سری ایکس قوی‌ترین کنسول عرضه شده به بازارهای جهانی است. با استفاده از این کنسول بازی شما می‌توانید بسیاری از بازی‌های ویدیویی را با کیفیت 4k و نرخ 120 فریم بر ثانیه تجربه نمایید. همچنین با استفاده از این کنسول بازی امکان تجربه‌ بازی سرگرمی ویدیویی با کیفیت 8k نیز امکان پذیر خواهد بود. این موضوع سبب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گیم های ویدیویی، خرید کنسول مایکروسافت را به کنسول سونی ترجیح دهند.

زیرا پردازنده گرافیکی استفاده شده در این کنسول بازی به مراتب قدرتمند‌تر از کنسول پلی استیشن سونی است. به همین منظور شما نیز می‌توانید با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس تمامی بازی‌های مورد علاقه‌ خود را با بیشترین کیفیت ممکن تجربه نمایید. همچنین خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس شرایط بهتری را برای تهیه این دستگاه فراهم خواهد کرد. 

طراحی ظاهری ساده اما منحصر به فرد

یکی از مواردی که در اولین برخورد با ایکس باکس سری ایکس به چشم می‌آید، طراحی ظاهری این کنسول بازی است. بهتر است بدانید مایکروسافت در طراحی ایکس باکس سری ایکس روندی مشابه با گذشته را در پی گرفته؛ استفاده از بدنه‌ای با فرم مکعب‌مستطیل طراحی شده به رنگ مشکی مات به زیبایی این کنسول توانمند افزوده است. همچنین تمامی درگاه‌های USB، HDMI، Lan به خوبی در جای خود تعبیه‌شده‌اند.

نکته‌ جالب در خصوص ظاهر ایکس باکس سری ایکس این است که شما می‌توانید از این کنسول بازی به صورت عمودی یا افقی بهره‌گیری نمایید.

نرم افزار و رابط کاربری مشابه با ایکس باکس وان

شرکت مایکروسافت در قسمت رابط کاربری ایکس باکس سری ایکس از همان نرم افزار ایکس باکس وان با آخرین به‌روزرسانی استفاده کرده است. البته محیط کاربری این کنسول بازی در مقایسه با ایکس باکس وان، بسیار سریع‌تر می‌باشد و جابه‌جایی میان قسمت‌های مختلف آن با سرعت بالایی انجام می‌شود. شاید در نگاه اول محیط کاربری ایکس باکس سری ایکس برای کاربران تازه وارد کمی شلوغ به نظر برسد؛ اما با استفاده از قابلیت Guide یا راهنما می‌توان با قسمت‌های مختلف این کنسول بازی آشنا شد.

سخت افزاری بهینه‌شده و توانمند جهت انجام بازی‌های روز دنیا

کنسول ایکس باکس سری ایکس در قسمت سخت افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در مرکز و قلب این کنسول بازی، پردازنده‌ی Zen 2 شرکت Amd قرار گرفته است. این پردازنده‌ی مرکزی دارای قدرت بسیار بالایی بوده که تمامی فرآیندهای پردازشی را با فرکانس 3.8 گیگاهرتز پردازش می‌کند. همچنین دومین بخش مهم و تاثیرگذار در پیکره‌ی این کنسول بازی، پردازنده‌ گرافیکی RDNA 2 است. براساس اطلاعات منتشر شده، این پردازنده‌ی گرافیکی دارای توان‌ پردازشی 12 ترافلاپس است. 

همچنین استفاده از این پردازنده‌ی گرافیکی، انجام بازی های ویدیویی با کیفیت 4k و 8k را امکان پذیر می‌کند. شرکت مایکروسافت برای عملکرد هرچه بهتر ایکس باکس سری ایکس در قسمت حافظه موقت آن از 16 گیگابایت رم استفاده کرده است. علاوه بر آن، این کنسول بازی مجهز به یک حافظه‌ی SSD با میزان حافظه‌ی 1 ترابایت می‌باشد. به این ترتیب کاربران ایکس باکس سری ایکس می‌توانند تمامی بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را با سرعت بالایی بارگذاری کرده و استفاده نمایند.

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس از فروشگاه قسطی کلاب با شرایطی ایده‌آل

با مطالعه‌ این مطلب آیا شما هم به فکر خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس افتاده‌اید؟ آیا به دنبال فروشگاهی ایده‌آل برای خرید اقساطی کنسول مایکروسافت هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است به شما تبریک می‌گوییم زیرا فروشگاه قسطی کلاب شرایط بسیار خوبی را برای فروش قسطی ایکس باکس فراهم کرده است. 

بهتر است بدانید با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس شما می‌توانید هزینه خرید این کنسول بازی را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. ناگفته نماند که در صورت تمایل، خرید نقدی این کنسول از فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر خواهد بود. بنابراین فرصت را غنیمت شمرده و همین الان برای خرید نقدی یا اقساطی این کنسول بازی اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی PS4 PRO

خرید اقساطی PS4 PRO
کنسول بازی ps4 یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است که از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی PS4 PRO به بخش کنسول...

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با سفته

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی...