صندوق سرمایه گذاری بانک کارآفرین

تاریخ انتشار:
1403/2/10 01:27:40

صندوق های سرمایه گذاری با سود بالا



برای مشاهده جزییات سرمایه گذاری با سود 30 درصد بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.

صندوق سرمایه گذاری بانک کار آفرین اولین صندوق سرمایه گذاری است که امکان سرمایه گذاری را برای شما فراهم آورده است.

                                                                             

بانک کارآفرین یک بانک تجاری ایرانی می باشد که فعالیت خود را ابتدا به صورت یک موسسه اعتباری غیر بانکی آغاز کرد این موسسه با سرمایه 30 میلیاردی فعالیت خود را آغاز کرد در پایان سال 1394 تعداد شعب این بانک به 109 عدد در سراسر کشور رسید همچنین در سال 1381 به عنوان نخستین بانک خصوصی در فهرست اوراق بهادار تهران قرار گرفت.

صندوق سرمایه گذاری بانک کارآفرین توسط بانک کارآفرین به وجود آمد هدف از تشکیل این صندوق جمع آوری وجوه نقدی مردم به منظور سرمایه گذاری در اوراق بهادار بود تمام سرمایه گذاران در این صندوق باید هر گونه ریسک احتمالی را قبول کنند صندوق سرمایه گذاری مشترک بانک کارآفرین در تیر ماه 1386 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را آغاز کرد.

بسیاری از افراد به منظور سرمایه گذاری بورس را انتخاب می کنند با توجه به اینکه بسیاری از سهام ها سیر صعودی را در بازار بورس دارند بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری بازار بورس را انتخاب می کنند شما به منظور سرمایه گذاری در بورس می توانید به صورت غیر مستقیم در بورس سرمایه گذاری کنید با این کار دیگر لازم نیست که وقت خود را در بورس صرف کنید بلکه این کار را صندوق های سرمایه گذاری برای شما انجام می دهد.

نوع زندگی امروز بسیاری از افراد را مجبور کرده است که برای بالا بردن سطح زندگی خود فعالیت های اقتصادی جدیدی را شروع کنند شما با استفاده از این روش می توانید قدرت خرید خود را افزایش دهید برای بهره مندی بهتر از سرمایه خود شما باید گام های درستی را انتخاب کنید.

سایت قسطی کلاب امکان سرمایه گذاری را برای شما به وجود آورده است شما با سرمایه گذاری در قسطی کلاب می توانید سرمایه خود را افزایش دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین راه سرمایه گذاری

بهترین راه سرمایه گذاری
با توجه به بازار پرتلاطم ایران در شرایط کنونی بسیاری از حوزه های سرمایه گذاری دارای ریسک زیادی می باشند به گونه ای که ما شاهد نوسانات بسیار زیادی...

چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم

چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم
امروزه افراد بسیاری از طریق اینترنت توانسته اند درآمد زیادی به دست آورند. سوال بسیاری از افراد این است که چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم؟