سرمایه گذاری پرسود در ایران

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:50:36

اگر آدمی هستید که ریسک پذیری کمتری دارید، بهتر است سرمایه خود را به جایی بسپارید که سرمایه گذاری در آن مطمئن باشد. قسطی کلاب شرکتی است که امکان یک سرمایه گذاری مطمئن و بدون محدودیت را برای کاربران خود فراهم می کند. با مراجعه به بخش تأمین کنید قسطی کلاب می توانید سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کنید. 

سرمایه گذاری پرسود در ایران

سرمایه گذاری پرسود و هوشمندانه

آیا به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری پر سود در ایران هستید؟ با ما همراه باشید تا یک فرصت سرمایه گذاری پر سود و کم ریسک را به شما معرفی نماییم.

در شرایط اقتصادی فعلی بازار ، یافتن فرصت سرمایه گذاری پر سود در ایران بسیار دشوار است. از طرفی نرخ سود بانک ها هر روز در حال کاهش است تا سرمایه داران، سرمایه خود را وارد بازار نمایند و زمینه رونق بازار را فراهم آورند. از طرفی تورم باعث می شود تا ارزش سرمایه شما، هر روز کمتر از روز قبل باشد. بنابراین ناگزیر به یافتن یک فرصت سرمایه گذاری پر سود در ایران هستید. احتمالا یکی از اصلی ترین دغدغه های شما بالا بودن ریسک فرصت های سرمایه گذاری پر سود است. ما به شما سرمایه گذاری در قسطی کلاب را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری پر سود با حداقل ریسک ممکن معرفی می نماییم.

چرا در قسطی کلاب سرمایه گذاری نماییم؟

برای اینکه بدانید چرا قسطی کلاب سرمایه گذاری پر سود در ایران محسوب می شود لازم است با ماهیت کسب و کار قسطی کلاب آشنا شوید. قسطی کلاب عرضه کننده انواع کالاهای دیجیتال با شرایط فروش قسطی است. بالا بودن تقاضا در حوزه کالاهای دیجیتال واضح است چرا که امروزه زندگی همگان وابسته به کالاهای دیجیتال است. 

پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان نیز همواره در حال ایجاد نیاز های جدید به انواع کالاهای دیجیتال است پس همواره تقاضا برای این کالا ها در حال افزایش است. شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها، فروش اقساطی را به بهترین گزینه برای تامین کالاهای دیجیتال تبدیل می نماید پس در واقع این کسب و کار همیشه پر متقاضی است و ریسک سرمایه گذاری در آن اندک است.

از طرفی قسطی کلاب ساز و کار هایی اندیشیده است که ریسک فروش اقساطی را نیز به کمترین مقدار ممکن برساند. این مجموعه با گرفتن تضامین معتبر از خریداران اقساطی، ریسک سرمایه گذاری را به صورت چشمگیری کاهش داده است.

قسطی کلاب با تهیه فهرستی از کالاهای در لیست انتظار تامین، فرصت سرمایه گذاری پر سود در ایران را به همگان معرفی نموده است. شما می توانید با هر میزان سرمایه که دارید نسبت به تهیه این کالا ها و سرمایه گذاری در قسطی کلاب اقدام نمایید. سرمایه گذاری طی عقد قرارداد های معتبر و با ارائه تضمین از سوی قسطی کلاب انجام می شود.

سود سرمایه گذاری پر سود در ایران 

به احتمال زیاد می خواهید بدانید سود این سرمایه گذاری پر سود در ایران، به چه میزان است. قسطی کلاب مدل های مختلفی برای جذب سرمایه گذاری طراحی نموده است. شما می توانید بر اساس شرایطی که انتخاب می کنید، سود هایی متفاوتی دریافت نمایید. دریافت سود و اصل سرمایه شما می تواند به صورت ماهانه یا سالانه باشد. شما می توانید سود خود را ماهانه و اصل سرمایه خود را سالانه دریافت نمایید.

در صورتی که بخواهید اصل پول و سود خود را سالانه دریافت نمایید، سود سرمایه گذاری شما 35% خواهد بود. در دریافت ماهانه سود و دریافت سالانه سرمایه،نرخ سود 30% و در صورت دریافت ماهانه سود و اصل سرمایه، نرخ سود 20% خواهد بود. سود سرمایه شما از محل اقساط دریافتی از خریداران تامین و  واریز می شود.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب کمترین مقدار ریسک را دارد چرا که حتی در بدبینانه ترین حالت اگر کالای تامین شده توسط شما به فروش نرسد، اصل سرمایه و سود توافق شده به شما پرداخت خواهد شد. اگر قصد سرمایه گذاری پر سود در ایران را دارید و قسطی کلاب را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید، می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب ضمن آشنایی با شرایط سرمایه گذاری از قسمت " تامین کنید" درخواست مشاوره سرمایه گذاری نمایید.

امکان بازدید از مجموعه برای سرمایه گذاران ساکن تهران وجود دارد و برای سرمایه گذاران دورتر از تهران، تمامی کارها به صورت آنلاین برنامه ریزی می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

سود سپرده گذاری بانک سامان

سود سپرده گذاری بانک سامان
بانک سامان یکی از بانک های خصوصی در ایران است. بسیاری از مردم کشور ما به دنبال این هستند که در.....

حداقل میزان سرمایه گذاری

حداقل میزان سرمایه گذاری
اگر به دنبال کسب در آمد بیشتر در کنار شغل ثابت خود هستید، اگر به دنبال جایی مطمئن برای سرمایه گذاری بی خطر می باشید، اگر با...