راه های کسب و کار اینترنتی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 03:07:13

راه های کسب و کار اینترنتی و سرمایه گذاری



برای مشاهده نحوه سرمایه گذاری در سایت قسطی کلاب بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.



راه های کسب و کار اینترنتی


کسب درآمد یکی از ضروریات زندگی است و تمامی مردم سعی دارند شرایطی را فراهم کنند تا به این مهم دست پیدا کنند.

امروزه کسب درآمد از فضاهای مجازی و اینترنت یکی از گزینه های اصلی کسب درآمد است و برای درک این مطلب نیاز است تا مستقیم به سراغ استارت آپ هایی که در فضای مجازی کسب و کاری را شروع کرده اند برویم.

این استارت اپ ها سعی دارند تا با رفع نیاز و یا دغدغه مردم خدماتی را ارائه کنند. این گونه از مشاغل می توانند درآمدی خیره کننده را در بر داشته باشند. نکته ای که در استارت اپ ها بسیار بارز است خاصیت آنهاست. تمامی استارت آپ ها توسط سرمایه و بودجه کم و با خلاقیت و هوش بالا پا گرفته اند بنابراین می توانند برای همه علاقه مندان به شروع یک کسب و کار امیدوار کننده باشند.


در اینجا نمونه ای بارز از این فعالیت ها را به شما معرفی می کنیم که توانسته علاوه بر کسب درآمد به میلیون ها نفر خدمات رسانی کرده و همچنین برای بسیاری از جوانان ایجاد اشتغال کند و به تازگی توسط هفته نامه اکونومیست ارزش گذاری شده اند.


دیجی کالا وبسایتی است که شاید کمتر کسی در ایران آن را نشناسد. این وبسایت توسط دو برادر به نام های سعید و حمید محمدی با هدف نقد و بررسی فنی محصولات دیجیتال راه اندازی شد و بعد از گذشت 10 سال خود به عرصه فروش اینترنتی وارد شده و ارزشی به میزان 150 میلیون دلار دارد.

دیگر استارت اپی که بسیاری از ما آن را میشناسیم سایتی شبیه به یوتیوب است که توسط احمد شکوری مقدم مدیرعامل وبسایت آپارات ساخته شده. سایت آپارات سایتی برای مشاهده فیلم و کلیپ با مضامین گوناگون است و در حال حاضر ارزشی بالغ بر 30 میلیون دلار دارد.

کافه بازار و یا همان اپلیکیشن کافه بازار را تقریبا تمامی گوشی بازها می شناسند. محلی برای دانلود اپلیکیشن های گوشی های هوشمند. این اپلیکیشن که مشابه گوگل پلی است توسط 2 تن از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ساخته شد و ارزشی معادل 20 میلیون دلار دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین بانک برای سپرده گذاری

بهترین بانک برای سپرده گذاری
بیشتر افراد به دنبال این هستند که میزان درآمد یا پس انداز خود را افزایش دهند از روش های مرسوم برای سرمایه گذاری از سال های گذشته سپرده گذاری...

صندوق سرمایه گذاری با سود تضمین شده

صندوق سرمایه گذاری با سود تضمین شده
دغدغه بسیاری از افرادی که پس انداز یا سرمایه ای دارند این می باشد که این میزان مبلغ را افزایش دهند مثلا بسیاری از افراد با خود می گویند هر میلیون...