خرید لوازم خانگی بدون حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/1/31 16:08:05

لوازم خانگی از جمله کالاهای پر کاربرد و ضروری در هر منزلی است که با افزایش قیمت ارز، قیمت این اقلام نیز به طور ناگهانی افزایش یافت. از این رو امکان خرید اقساطی می تواند فرصت خوبی باشد. برای مشاهده و خرید اقساطی می توانید به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.    

                                                                       

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون نیاز به هیچ کارتی

حکمت کارت یک کارت اعتباری است که در کشور به نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی تعلق دارد. در عمل حکمت کارت امکان انجام امور مالی بخش عمده ای از خدمات اختصاص یافته به نیروهای مسلح را امکان پذیر می سازد.

امور مالی همچون پرداخت حقوق و مزایا از طریق حکمت کارت انجام می گیرد. یکی از ظرفیت های بالقوه حکمت کارت ایجاد بستری جهت خرید اقساطی می باشد. مجموعه فروشگاه های سازمان اتکا و بسیاری از فروشگاه های دیگر مجهز به کارت خوان های حکمت می باشند. این کارت امکان خرید طیف وسیعی از کالاها را در سراسر کشور فراهم می آورد.

از جمله مزیت های این کارت عبارت است از: خرید اقساطی بدون ضامن و پیش پرداخت، بهره مندی از سبد متنوع و گسترده کالا از فروشگاه های طرف قرارداد، فروشگاه های طرف قرارداد بدون هر گونه چک و سفته ای تنها با استناد به کارت اعتباری اقدام به ارائه کالا و خدمات می کنند.

حکمت کارت با توجه به سیاست های مقاومتی ابزار مناسبی جهت افزایش توان خرید مردم می باشد.

یکی از مزیت های استفاده از حکمت کارت، افزایش قدرت خرید است. در فروشگاه قسطی کلاب به راحتی خرید لوازم خانگی را بدون حکمت کارت خود انجام دهید. فروشگاه قسطی کلاب، فروش های ویژه ای را برای مخاطب های خود در نظر گرفته است.

ما امروز شاهد افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی و خارجی هستیم.  افزایش قیمت مواد اولیه تولید لوازم خانگی و همچین بالا رفتن قیمت آهن و فولاد بر افزایش قیمت لوازم خانگی تاثیر داشته است. از طرفی با توجه به نوسانات بازار ارز ما شاهد رواج خرید اقساطی می باشیم. با امکان خرید اقساطی لوازم خانگی میزان فشار اقتصادی که فرد باید برای خرید یک کالای ضروری متحمل شود، به حداقل می رسد.

صنعت لوازم خانگی به دلیل حضور این وسایل در هر گوشه از خانه سهم بالایی در گردش اقتصادی و مالی یک کشور دارند. کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی نیز در رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر با یکدیگر  قرار دارند.

با توجه به شرایطی اقتصادی کشور و افزایش قیمت لوازم خانگی ما به شما خرید اقساطی لوازم خانگی در طی قراردادهای اقساطی را پیشنهاد می کنیم. به این منظور بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید.

قسطی کلاب و ارائه شرایط ویژه برای خرید اقساطی 

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید اقساطی است برای خرید اقساطی لوازم خانگی شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایت قسطی کلاب تمام تلاش خود را می کند تا با به کار گیری کادری مجرب و همچنین ارائه شرایط اقساطی بسیار مناسب به نحو شایسته ای خدمت رسانی کند. در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان با سود ماهیانه ۲٫۵ درصد خرید انجام دهد. البته پیش از انجام خرید و تحویل کالا مسيولین اعتبار سنجی در قسطی کلاب باید میزان اعتبار هر فرد را مورد بررسی قرار دهند.

در قسطی کلاب کاربر می تواند به دلخواه تعداد اقساط خود را بین سه تا دوازده ماه انتخاب کند. با شرایط عالی که توسط قسطی کلاب ارائه می شود، کاربران در هنگام خرید اقلام مورد نیاز خود، به هیچ وجه لازم نیست که نگران قیمت کالاها باشند و تنها باید به کیفیت  آن ها توجه کنند تا در دوره زمانی کوتاه مجبور نباشند یک وسیله جدید خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید قسطی لوازم خانگی و دیجیتال
در زندگی پیچیده امروز شرکت ها و برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید کالاهای متنوع فعالیت می کنند در زمان های گذشته اقلام و کالاهای محدودی ...

فروش دم قسط محصولات ایران خودرو

فروش دم قسط محصولات ایران خودرو
ایران خوردرو یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خودرو داخلی در کشور می باشد، که در زمینه تولید خودرو...