فروش قسطی پی اس فور

تاریخ انتشار:
1403/2/16 21:25:41

کمپانی سونی با ارائه بهترین کنسول‌های بازی همیشه در صدر قرار دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پی اس فور به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی پی اس فور

PS

حروف اختصاری ps برای همه ما آشنایی دارد و غیر ممکن است که علاقه‌مند به دنیای بازی باشید و معنی حروف اختصاری ps را ندانید. کمپانی سونی جز اولین برندها بود که به طراحی و تولید کنسول بازی پرداخت و بسیار در دنیا شهرت پیدا کرد. برای خرید اقساطی پی اس فور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کمپانی سونی به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم دنیا از کنسول‌های بازی، هر چند سال یکبار کنسول جدیدی را طراحی و تولید می‌کند و آپشن‌ها و امکانات آن را بالا می‌برد. 

شاید به خاطر بیاورید که اولین کنسول‌های بازی با نام آتاری و میکرو به بازار عرضه شد و بیشتر دهه هفتادی‌ها با این دو کنسول، کودکی خود را سپری کردند، البته کنسول بازی سگا نیز بعد از میکرو به بازار آمد و طرفداران بسیاری داشت. با خرید قسطی پی اس فور از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

در دوران کودکی که با میکرو بازی سگ شکارچی را انجام می‌دادیم و با تفگ مخصوص میکرو به صفحه تلویزیون شلیک می‌کردیم و پرندگان را شکار می‌کردیم، هرگز فکر نمی‌کردیم که در طی گذر زمان کنسول‌های بازی چه پیشرفت‌هایی ممکن است داشته باشند که حتی بدون دسته و فقط با حسگر نوری بتوانیم به بازی بپردازیم. 

بعد از چند سال از فروش گسترده سگا، کمپانی سونی اولید کنسول بازی خود را به نام پلی استیشن 1 و یا همان PS1 به بازار عرضه کرد و جز اولین کنسول بازی بود که توانایی سیو بازی را داشت و دیگر لازم نبود از ابتدا شروع به بازی کنید، همچنین گرافیک بی‌نظیر موجود در PS1 سبب شده بود که تمامی گیمرها به دنبال خرید پلی استیشن وان باشند و در آن زمان میکرو و سگا از رده خارج شد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از کنسول‌های بازی سونی به نام PS4 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی پی اس فور دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی PS4

کنسول بازی پی اس فور دارای دو مدل اسلیم و پرو می‌باشد. نسخه PS4 اسلیم دارای دو مدل با حافظه 500 گیگابایت و یک ترا است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. 

PS4 اسلیم دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است و فرق چندانی با PS4 پرو ندارد، اگر تلویزیون شما قابلیت پخش تصویر HD را ندارد، بهتر است PS4 اسلیم خریداری کنید و زیر بار پرداخت هزینه گزاف برای PS4 پرو نروید. 

PS4 اسلیم بسیار کوچک و ظریف نسبت به PS4 اصلی طراحی شده است، ولی از لحاظ سخت افزاری فرق چندانی با یکدیگر ندارند. جالب است بدانید کمپانی سونی ابتدا PS4 را طراحی و تولید کرد و سپس خط تولید آن را متوقف کرده و به تولید PS4 اسلیم و PS4  پرو اقدام کرده است. برای خرید قسطی پی اس فور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجریه کنید.

مایکروسافت رقیب اصلی سونی!

کمپانی مایکروسافت رقیب اصلی کمپانی سونی است. شرکت مایکروسافت با ارائه کنسول‌های بازی ایکس باکس طرفداران بسیاری پیدا کرده‌ است. 

یکی از ویژگی‌های مثبت ایکس باکس نسبت به پی اس فور، وجود حسگرهای حرارتی است که بسیار هیجان انگیز می‌باشد و ابتدا کمپانی مایکروسافت آن را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی پی اس فور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب و فروش قسطی پی اس فور

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمامی کالاهای موجود در بازار را به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری دوجانبه با لیزینگ‌های معتبر، شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان خود مهیا کرده است.

ناگفته نماند که با خرید نقدی از قسطی کلاب، تخفیفات فراوانی شامل حال شما خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های موجود در قسطی کلاب به سایت مراجعه کنید. با خرید قسطی پی اس فور از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجرب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim

خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim
اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس
امروزه کنسول‌های بازی جز لاینفک زندگی اکثر افراد شده و مختص به گروه سنی خاصی نمی‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش...