فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 15:06:03

برای خرید قسطی وسایل بازی سرگرمی به بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی

وسایل بازی سرگرمی اقساطی

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب برای خریداران و طرفداران خرید چنین محصولات و وسایلی انجام می‌شود. بیشتر مخاطبان و طرفداران این وسایل و محصولات کودکان هستند که گرانتر شدن این وسایل در طی سال‌های اخیر می‌تواند باعث رنجیده خاطر شدن آنها شود.

اما سیستم اقساطی باعث شده است رضایت کودکان بیشتر جلب شود و حتی با وجود افزایش قیمت‌های این وسایل بازی سرگرمی آنها بتوانند همچنان از این وسایل استفاده کنند. بیشتر وسایل بازی و سرگرمی کودکان خارجی هستند و نوسانات قیمت ارز باعث شده است تا افزایش قیمت برای این کالاها و محصولات هم اعمال شود.

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی: کنسول بازی

کنسول بازی یکی از محبوبترین وسایل بازی در طرح فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی قسطی کلاب است. البته مخاطب و طرفدار استفاده و بازی با کنسول‌های بازی تنها کودکان و نوجوانان نیستند و تمامی سنین متقاضی خرید چنین محصولاتی هستند.

دو شرکت سونی و مایکروسافت جزو معتبرترین و معروفترین شرکت‌های تولید کننده کنسول‌های بازی یعنی پلی استیشن و ایکس باکس هستند که هر چند سال یکبار سری جدید محصولات خود را روانه بازار اسباب بازی‌ها و وسایل تفریحی و سرگرمی می‌کنند و هر چند سال یکبار محصولات یکی از این دو شرکت‌های بزرگ و معتبر و سهم بیشتری در بازار را تصاحب می‌کنند.

با بالا رفتن قیمت ارز نه تنها قیمت کنسول‌های بازی بلکه قیمت بازی‌ها، دسته‌ها و دیگر وسایل و تجهیزات جانبی آنها هم جهش زیادی داشته است که می‌توانند تمامی این وسایل و تجهیزات جانبی را به همراه کنسول‌های بازی از قسطی کلاب به صورت اقساطی خریداری نمایید.

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی: ماشین بازی

ماشین بازی هم یکی دیگر از محبوب ترین وسایل بازی در طرح فروش اقساطی وسایل بازی سرگرمی شرکت قسطی کلاب است که مانند کنسول بازی از تمامی سنین مخاطب و طرفدار استفاده و بازی از آنها هستند. چرا که ماشین بازی‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف کوچک، بزرگ و حرفه ای عرضه می‌شوند و حتی مسابقاتی هم برای بزرگسالان و جوانان در این زمینه برگزار می‌شود. انواع ماشین بازی‌ها در ابعاد و اندازه و برندهای مختلف و قیمت‌های متفاوت را می‌توان با کمترین قیمت و بهترین شرایط از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید.

فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی: دوچرخه

دوچرخه هم یکی از وسایل بازی و سرگرمی است که جهش قیمت چشمگیری با افزایش قیمت ارز داشته است. دوچرخه هم در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای تمامی سنین و جنسیت مخاطب و خریدار خاص خودش را دارد و تنها محدود به استفاده از کودکان و نوجوانان نیست. افراد مختلف با سنین متفاوت می‌توانند با کمک طرح فروش اقساطی وسایل بازی سرگرمی صاحب دوچرخه مورد نظر و ایده آل خود با هر قیمتی به راحتی و آسانی شوند.

شرایط فروش قسطی وسایل بازی سرگرمی

شرایط فروش اقساطی وسایل بازی سرگرمی کاملا به نفع و سود خریداران و مصرف کنندگان طراحی شده است. قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی فروش اقساطی انواع لوازم و وسایل مختلف با هدف کمک به افراد متفاوت راه اندازی شده است تا آنها بتوانند با هر سطح درآمدی کالا و محصول خود را به راحتی خریداری نمایند.

برای کالا و محصولات با ارزش زیر 5 میلیون تومان نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت نیست و شرکت پس از دریافت مدارک و ضمانت نامه‌های لازم و پرداخت اولین قسط ظرف 3 تا 5 روز کاری محصول و کالای خریداری شده را به صورت رایگان درب منزل و یا محل کار تحویل می‌دهد. 

برای کالا و محصولات بالای 5 میلیون تومان خریدار باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کند. بازه زمانی پرداخت اقساط ماهیانه بین 3 تا 12 ماه در نظر گرفته شده است که خریدار می‌تواند یکی از این بازه‌های زمانی را انتخاب و نسبت به پرداخت اقساط اقدام کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌‎ترین کنسول‌های بازی جهان می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با...

خرید اقساطی دوچرخه ترینکس

خرید اقساطی دوچرخه ترینکس
در سال های اخیر ما شاهد استفاده گسترده از دوچرخه توسط کودکان و بزرگسالان می باشیم. با توجه به استفاده فراگیر از دوچرخه ما شاهد این هستیم...