فروش قسطی نیسان

تاریخ انتشار:
1403/2/30 06:04:15

یکی از پر کاربردترین خودروهایی که در ایران وجود دارد، نیسان است. برای خرید اقساطی نیسان به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی نیسان


تاریخچه نیسان در ایران!

نیسان آبی زامیاد نزدیک به 40 سال است که در ایران مونتاژ می‌شود. این خودروی دوست داشتنی با وجود آپشن‌های محدودی که دارد، طرفداران بسیاری دارد و علت اصلی این محبوبیت توانایی حمل بار به اندازه 3 تن و یا حتی بالاتر است. 

البته خودرو نیسان به صورت استاندارد باید 2 تن بار حمل کند، ولی تا اندازه 3 تن توانایی حمل بار را دارد. نیسان زامیاد دارای 3 مدل بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزلی می‌باشد که مدل دیزلی از بقیه بهتر و کاربردی‌تر است و بازار دست دوم بسیار عالی برای خرید یا فروش دارد. برای خرید اقساطی نیسان با قیمتی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نیسان آبی دوستداشتنی

همان طور که می‌دانید، نیسان آبی زامیاد یک خودروی باری و درآمدزا است و به راحتی با داشتن یک نیسان آبی زامیاد می‌توانید هزینه و درآمد حتی دو خانوار را به دست آورید. 

نیسان زامیاد برای افرادی که آن را خریداری کرده‌اند، بسیار مفید و مقرون به صرفه است و خرید آن به افرادی که به دنبال یک شغل پر درآمد هستند، توصیه می‌شود. برای خرید قسطی نیسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره ببرید.

آپشن‌های جدید نیسان زامیاد

به تازگی به خودرو نیسان زامیاد آپشن‌هایی اضافه شده است که باعث راحت‌تر و ایمن‌تر شدن خودرو نیسان شده است. آپشن‌هایی مانند: فرمان هیدرولیک، رینگ یک تکه، کولر، لاستیک رادیال و موارد دیگر اشاره کرد. برای خرید اقساطی نیسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف نیسان زامیاد

اگر بخواهیم از نقاط ضعف خودرو نیسان زامیاد مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم، می‌شود به ویژگی‌هایی نظیر کیفیت ساخت پایین، ایمنی و امنیت ضعیف، صندلی نامناسب راننده، نداشتن امکانات رفاهی متداول، خلاصی فرمان و مصرف بالای بنزین اشاره کرد.

البته با وجود قیمت پایینی که این خودرو دارد منطقی است که آپشن و امکانات بسیار بالایی نداشته باشد با این وجود ماشین بسیار مناسبی برای کسب درآمد می‌باشد. برای خرید قسطی نیسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت نیسان زامیاد

از نقاط قوت و ویژگی‌های مثبت خودرو نیسان می‌توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد، همچنین نیسان زامیاد دارای 3 مدل متنوع است که بهترین آن نوع دیزلی است و از مجوز یورو 5 برخوردار است. 

از دیگر نقاط قوت این خودرو استثنایی می‌توان به توانایی حمل بار تا 3 تن و سفارشی شدن فرمان هیدرولیک و لاستیک رادیال نام برد. بیشتر مشکل افراد با نیسان زامیاد فرمان خشک آن می‌باشد که با آمدن فرمان هیدرولیک این مشکل نیز برطرف شد.

هزینه نگه داری بسیار پایین، موتور دیزلی یورو 5 و حداکثر گشتاورد در دور موتور پایین از ویژگی‌های مثبت نیسان زامیاد می‌باشد. برای خرید قسطی نیسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره ببرید.

مشخصات فنی نیسان زامیاد

نیسان زامیاد دارای گیربکس 6 دنده دستی و پیشرانه 4 سیلندر دیزلی یورو 5 می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو آبی می‌توان به قدرت 93 اسب بخار و شتابی معادل با 19 ثانیه اشاره کرد.

همچنین حداکثر سرعت نیسان زامیاد 140 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. برای خرید اقساطی نیسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری دو جانبه با لیزینگ‌های معتبر شرایط فروش اقساطی خودرو را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و شرایط 4 لیزینگ موجود در قسطی کلاب را مطالعه کنید. با توجه به شرایطی که دارید، می‌توانید از یک و یا از هر چهار لیزینگ اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو پرشیا

خرید قسطی خودرو پرشیا
یکی از خودروهای مورد علاقه ایرانیان بی شک مدل پژو پارس می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پرشیا به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...

خرید قسطی پراید 131

خرید قسطی پراید 131
در دنیای امروز داشتن یک خودرو مناسب، بسیار لازم و ضروری می‌باشد. برای خرید اقساطی پراید 131 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب ...