فروش قسطي تلویزیون اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:13:04

برند اسنوا با ارائه بهترین تلویزیون‌های ایرانی، رتبه اول فروش را در بازار ایران دارد. برای خرید قسطي تلویزیون اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطي تلویزیون اسنوا

تلویزیون اسنوا

شرکت ایرانی اسنوا یکی از بهترین تولید کنندگان داخلی در زمینه محصولاتی مانند تلویزیون می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا یکی از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند این برند را که سایز 50 اینچی دارد، معرفی نمایید. قابلیت خرید اقساطي تلویزیون اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA630U  

این تلویزیون 50 اینچی، رنگ نوک مدادی دارد. از نوع هوشمند است و از سیستم عامل اندروید 9 استفاده می‌کند. به راحتی به وای فای متصل می‌شود. دارای فناوری صفحه LED می‌باشد. 

8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و قادر است تا با کیفیت 4K تصاویر را به شما نمایش دهد. همچنین، مجهز به قابلیت HDR می‌باشد. دارای یک گیرنده دیجیتالی است. می‌تواند از صدای دالبی دیجیتال پشتیبانی کند.

همچنین، از نظر طراحی دارای یک قاب فوق باریک در حد بدون قاب می‌باشد. از نظر گذرگاه‌های اتصالی و ارتباطاتی نیز دارای سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است.

همچنین مجهز به یک ریموت کنترلی هوشمند می‌باشد. با این شرایطی که برشمردیم، این تلویزیون می‌تواند نسبت به رقبای خارجی خود گزینه‌ای مقرون به صرفه باشد، همچنین از امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای پشتیبانی می‌کند.

مشخصات صفحه نمایش

این دستگاه تلویزیونی، دارای یک صفحه نمایش LED است که به صورت تخت است و از کیفیت تصاویر 4K و Ultra HD می‌باشد. رزولوشن صفحه نمایش 3840 در 2160 پیکسل است. 

قابلیت HDR دارد. نسبت تصویر در آن 16:9 است. همچنین، دارای یک زاویه دید 170 درجه است. زمان پاسخگویی پاسخ دهی در آن 5 میلی ثانیه می‌باشد و دارای قابلیت مگا کنتراست می‌باشد. با خرید اقساطي تلویزیون اسنوا کیفیت را تجربه کنید!

مشخصات صوتی

این دستگاه دارای دو کانال و دو بلندگو می‌باشد. توان هر بلندگو 15 وات و توان خروجی کلی صدا 30 وات می‌باشد. محل قرارگیری بلندگوها در لبه پایین پشت قاب قرار دارد.

همچنین قادر است تا از استانداردهای Dolby, Surround Sound, Dolby Digital, Dolby Digital Plus پشتیبانی کند. با خرید قسطي تلویزیون اسنوا کیفیت را امتحان کنید!

قابلیت‌ها و امکانات

این تلویزیون دارای یک رابط هوشمند است. یک پردازنده چهار هسته‌ای دارد و دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین، دارای یک مرورگر اینترنتی می‌باشد. 

می‌توانید به راحتی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های محبوب خود را در این تلویزیون نصب کنید. این امکانات علاوه بر امکانات دیگری مثل قفل کودک و مجهز بودن به گیرنده دیجیتالی می‌باشد. با خرید قسطي تلویزیون اسنوا امکاناتی بی‌نظیر داشته باشید.

به علاوه، دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 می‌باشد. دارای ارتباط بدون سیم DLNA و ارتباط میرورینگ می‌باشد. قابلیت جستجوی کانال خودکار دارد.

از طرفی دارای یک قابلیت برای خاموش شدن به صورت خودکار است. دارای یک ورودی آنتن RF می‌باشد. همچنین قابلیت اتصال به تلفن همراه یا قابلیت MHL دارد. قابلیت داشتن موس، پشتیبانی از EPG، پشتیبانی از ماشین زمان یا تایم شیفت، تلتکست و ضبط برنامه‌های تلویزیونی یا PVR دارد.

گذرگاه های ارتباطی و اتصالاتی

این تلویزیون دارای دو عدد درگاه USB 2.0، سه عدد پورت HDMI، رابط کامپوزیت و رابط کامپوننت است. به علاوه دارای اتصال به وای فای است. همچنین دارای پورت شبکه LAN، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال کواکسیال، خروجی هدفون می‌باشد. با خرید قسطي تلویزیون اسنوا همه چیز متصل می‌شود!

امکانات دیگر

این دستگاه، قابلیت اتصال به دیوار و استفاده بر روی پایه را دارد. همراه با این تلویزیون از یک کابل برق، یک ریموت کنترل هوشمند و یک دفترچه راهنما برخوردار خواهید شد.

خرید تلویزیون اسنوا

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای تهیه این تلویزیون مقرون به صرفه و با امکانات مناسب به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی در آن بهره‌مند شوید. 

شما می‌توانید از طریق هر چهار لیزینگ موجود در این سایت وام بگیرید و سپس لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تلویزیون اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدي تلویزیون ایکس ویژن

خرید نقدي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است که سبد محصولاتی کاملی دارد. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس...

کیفیت لوازم خانگی دلمونتی

کیفیت لوازم خانگی دلمونتی
اگر به دنبال خرید لوازم خانگی هستید ما شما را از جانب کیفیت لوازم خانگی دلمونتی مطمئن می کنیم. به هر حال شما قرار است چندین سال از وسایل خود ...