دیجیکالا a50

تاریخ انتشار:
1403/2/13 07:55:02

گوشی میان رده a50 که با توجه به امکانات بالا در حین داشتن قیمت پایین طرفداران زیادی دارد. شما نیز اگر از طرفداران سامسونگ هستید و یا اگر قصد خرید این گوشی سامسونگ را دارید می توانید از دیجیکالا a50 را تهیه کنید و یا با مراجعه به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال این کالا را تهیه کنید. 

دیجیکالا a50


دیجیکالا a50

سایت دیجیکالا یک فروشگاه اینترنتی است که گوشی های سامسونگ مانند a50 را به فروش می رساند. شما می توانید با سرچ دیجیکلا a50  اطلاعات این محصول را خوانده و آن را تهیه کنید.

سامسونگ در  سال 2019 سری گوشی‌های A خود را بسیار متنوع کرد و با توجه به ویژگی هایی که دارند جزو پرطرفدارترین گوشی های بازار فروش شدند. این سری از تولیدات سامسونگ به قیمت پایین در حین داشتن کیفیت بالا و صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی عالی شهرت دارند.

با توجه به آمار و شرایطی که دیده می شود، گوشی دیجیکالا a50 به خاطر داشتن کیفیت بالای دوربین و امکانات فوق العاده ای که در گوشی های میان رده دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گوشی موبایل a50 با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی  شده و ظاهر جذب کننده ای دارد.

سامسونگ برای ظاهر این سری از گوشی های خود تلاش کرده است حاشیه دور این گوشی ها را کم کند. قاب پشتی این گوشی ها از جنس پلاستیک است. این گوشی ها جلوه ی زیبایی بالایی دارند.

دیجیکالا a50 سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندرویدروانه بازار شده است تا جایی که می تواند سامسونگ تمامی تلاش خود را کرده است که به روز ترین گوشی خود را وارد بازار فروش کند. گوشی دیجیکالا a50، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED پیشرفته  و پنل OLED، تصاویر شفاف و بی‌نظیری را در این گوشی می توانید ببینید. 

صفحه‌نمایش این مدل از گوشی های سامسونگ در هر اینچ 403 پیکسل را نشان می‌دهد که این جمله به معنای آن است که جزئیات و وضوح تصویر عالی  است. برای خرید گوشی دیجیکالا a50 می توانید از دو روش خرید حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. سایت های زیادی هستند که به صورت غیر حضوری این کالا را به فروش می رسانند یکی از این سایت ها سایت قسطی کلاب و دیجی کالا است. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها کالاهای مورد نیازتان را تهیه کنید.

سایت قسطی کلاب تمامی کالاها را به صورت اقساطی با شرایط فوق العاده به فروش می رسانند.

قسطی کلاب

قسطی کلاب نیز یک فروشگاه اینترنتی است که تمامی کالاهای خود را به دو صورت قسطی و نقدی به فروش می رساند. شما می توانید با مراجعه به این سایت و جست و جو بین کالاهای موجود در این سایت محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

اگر شما نیز قصد به خرید گوشی a50 سامسونگ را دارید، می توانید با مراجعه به این سایت به دو صورت قسطی و نقدی تهیه کنید. قسطی کلاب توانسته است با شرایط اقساطی فوق العاده اعتماد و توجه افراد در مدت کوتاهی جذب کند

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه خیلی از افراد توانایی خرید نقدی کالا را ندارند، پس می توانند به طور اقساطی کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند. شما با سرچ کردن دیجیکالا a50 و قسطی کلاب a50  میتوانید قیمت ها و شرایط مختلف دو سایت را خوانده و از سایتی که شرایط بهتری دارد خرید کنید. شرایط اقساطی قسطی کلاب بین 3 الی 12 ماه است با سود بسیار کم و قسط های بسیار پایین که به شما فشار اقتصادی زیادی را وارد نمی کند. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی

خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی
جذاب‌ترین گوشی شیائومی با اختلاف مدل poco f4 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی به بخش موبایل...

فروش ساعت هوشمند شیائومی قسطی

فروش ساعت هوشمند شیائومی قسطی
ساعت های هوشمند شیائومی مانند سایر محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند نیاز های یک کاربر را رفع کند. برای خرید قسطی...