خرید قسطی poco f4

تاریخ انتشار:
1403/2/23 16:59:01

اگر تمایل به خرید قسطی poco f4 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی poco f4


مقدمه

شرکت شیائومی از زمان ورود به بازار کالای دیجیتال در هر زمینه‌ای موفق بوده است. یکی از مواردی که این شرکت توانست به سرعت در آن بازار پیشرفت نماید قسمت اسمارت فون‌ها می‌باشد. در صورتی که مشتریان بتوانند خرید قسطی poco f4 را داشته باشند برای آنها می‌تواند بسیار ایده آل باشد. 

مشخصات فنی گوشی poco f4

این سری از مدل‌های گوشی‌های شیائومی بسیار محبوب می‌باشند. در این بخش به بیان ویژگی‌های یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها خواهیم پرداخت:

1.این گوشی دو سیم کارته قابلیت استفاده از نانو سیم کارت را به صورت دوگانه دارد.
2.این گوشی در سال 2022 به بازار عرضه شده است و دارای تکنولوژی جدید 5G می‌باشد.
3.با خرید اقساطی poco f4 یک گوشی با ابعاد 163.2x76x7.7 میلیمتر و وزن 195 گرم را در اختیار خواهید داشت.
4.این گوشی دارای یک مانیتور 6.67 اینچی دارای تکنولوژی AMOLED, 120Hz HDR10 پلاس+ می‌باشد. این صفحه نمایش رزولوشنی برابر 1080x2400 پیکسل را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین سیستم حفاظتی این مانیتور از نوع کورنینگ گوریلا گلس 5 می‌باشد.
5.این دیوایس فاقد کارت حافظه بوده و در مدل‌های مختلف با رم و حافظه داخلی مذکور در بازار موجود می‌باشد. این مدل‌ها عبارتند از: 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM.
6.بعد از خرید قسطی poco f4 می‌توانید در پنل پشتی این گوشی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 64، 8 و 2 مگاپیکسل بهره مند شوید. در پنل جلویی هم از یک دوربین 20 مگاپیکسل تک لنز می‌توانید استفاده نمایید. این دوربین‌ها از تکنولوژی فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه و فلش LED, تصویربرداری HDR, پانوراما استفاده می‌نمایند.
7.در بخش سخت افزاری این گوشی از یک چیپ ست اصلی از نوع Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G (7 nm) استفاده می‌نماید. همچنین CPU این گوشی از نوع 8 هسته ای و GPU آن از مدل Adreno 650 می‌باشد.
8.این گوشی در رنگ بندی نقره‌ای, مشکی, سبز به بازار عرضه شده است.
9.با خرید اقساطی poco f4 از یک پکیج سنسوری اثر انگشت (در جانب گوشی), شتاب سنج, ژیروسکوپ, حسگر مجاورتی, قطب نما می‌توانید استفاده کنید. این سنسورها به نظر برای یک گوشی اقتصادی مناسب به نظر می‌رسد.
10.این گوشی در بخش باتری از یک باتری 4500 mAh غیر قابل تعویض استفاده می‌کند. که این باتری از فناوری فست شارژ 67 واتی، Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ نیز بهره مند است. 

خرید قسطی poco f4 بهتر است از کدام فروشگاه اینترنتی انجام دهیم؟

خرید اقساطی این گوشی و سایر وسایل دیجیتال در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب قابل انجام است. این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش انواع کالا می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این سایت خدمات فروش قسطی تمامی محصولات این شرکت است. همچنین قابل اعتماد بودن این سایت نیز در خرید اینترنتی بسیار برای خریداران در این برهه زمانی مهم است. این فروشگاه آنلاین از هر لحاظ قابل اطمینان و اعتماد می‌باشد. 

خرید اقساطی poco f4 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی poco f4 و هر محصول دیگری در این وضعیت بازار که هر لحظه قیمت‌ها تغییر می‌کند بسیار به نفع خریداران و کاربران سایت می‌باشد. زیرا که به علت وضعیت اقتصادی و گرانی اجناس امکان خرید نقدی برای همه اقشار فراهم نیست. از طرف دیگر با توجه به افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها خرید قسطی این محصولات از هر لحاظ برای خریداران محترم صرفه اقتصادی خواهد داشت. به ویژه که از سایتی خرید می‌کنید که بهترین محصولات را عرضه می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی سامسونگ

خرید نقدی گوشی سامسونگ
برند سامسونگ یکی از فوق العاده ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در ...

فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی گوشی
از جمله عواملی که باعث محبوبیت گوشی های سامسونگ در میان کاربران شده است به خاطر گوشی های پرچم دار آن می باشد شما با بهره گیری از این گوشی ها...