خرید نقدی گوشی a70

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:22:30

اگر شما جز علاقه مندان به تلفن های هوشمند سامسونگ سری a70 هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی و خرید نقدی گوشی a70 در بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب می باشد. لذت یک خرید آنلاین موفق را با ما تجربه کنید.


خرید نقدی گوشی a70


معرفی گوشی های سامسونگ سری a 

شرکت سامسونگ در سال 2018 شروع به ارائه سری های a تلفن های سامسونگ در بازار کرده است و مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت. سری های a بیشترین دقت و طراحی خود را برای دوربین ها گذاشته است و صفحه نمایشگر بسیار زیبایی دارد. مدل a70 جز زیباترین و پر کاربرد ترین مدل بین سری های a می باشد که از محبوبیت خاصی برخوردار است. 

معرفی مشخصات ظاهری و سخت افزاری a70 

گوشی های a70 از کیفیت نمایشگر و دوربین بالایی برخوردار است. اگر بخواهید اطلاعاتی دیگری در مورد این مدل از گوشی ها به دست آورید این مقاله را مطالعه کنید. گوشی a70 سامسونگ دارای سیستم لغو کننده‌ نویز صدا از طریق استفاده از میکروفون اختصاصی می باشد که یکی از بارزترین ویژگی های این تلفن همراه است.

یکی از مواردی که باید در مورد آن اطلاعاتی در دست داشته باشید، باتری گوشی های a70 است که باتری غیر قابل تعویض شدن دارد به همراه لیتیوم پلیمری که با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت می باشد. این نوع باتری ها از عمر زیاد و کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی دیگر از ویژگی های خوب a70، شارژ سریع 25 واتی می باشد که سرعت شارژ شدن این مدل از گوشی های سامسونگ را بالا برده است. 

رنگ های ارائه شده برای مدل a70 سامسونگ 

رنگ های ارائه شده برای گوشی های سامسونگ مدل a70 تنوع زیادی ندارد ولی در این مدل از رنگ نارنجی استفاده شده است که بسیار متفاوت و زیبا است. به غیر از رنگ نارنجی، از رنگ های مشکی، آبی و سفید نیز استفاده شده است. پرفروش ترین رنگ های این سری نارنجی و مشکی می باشد. البته انتخاب گوشی موبایل صددرصد سلیقه ای است و در کیفیت آن تاثیری ندارد. 

خرید نقدی گوشی a70 

برای خرید گوشی های a70 دو روش امکان پذیر است. روش اول رفتن به مراکز فروش موبایل می باشد که معروف ترین آن ها چارسو در تهران می باشد و روش دوم خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که به تازگی امکان پذیر شده است. شما می توانید خرید نقدی گوشی a70 را در سرتاسر ایران انجام دهید. خوشبختانه در ایران خرید تلفن های همراه سامسونگ به راحتی مهیا شده است و هیچ محدودیتی برای خرید تلفن همراه سامسونگ وجود ندارد. 

پیشنهاد استثنایی 

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین سایت های آنلاین در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. یکی از شرایط ویژه ای که قسطی کلاب برای مشتریان خود قرار داده است  خرید نقدی گوشی a70 می باشد. ناگفته نماند که در وبسایت قسطی کلاب می توانید کالای مد نظر خود را به صورت اقساطی نیز خریداری کنید. 

در ضمن اگر  خرید نقدی گوشی a70 را از قسطی کلاب انجام دهید به نفع شما خواهد شد، زیرا قیمت کالا ها در قسطی کلاب نسبت به سایت های دیگر ارزان تر می باشد. برای خرید اقساطی از وبسایت قسطی کلاب نیازی نیست که ساکن تهران باشید، بلکه از هر شهری در ایران می توانید خرید نقدی و اقساطی خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. شرایط خرید اقساطی در وبسایت قسطی کلاب به شرح زیر می باشد: 

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.



سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی تبلت سامسونگ

فروش نقدی تبلت سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های فوق‌العاده پیشرفته و مدرنی دارد. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در ...

فروش اقساطی آیفون 14

فروش اقساطی آیفون 14
آیفون 14 محصول جدید کمپانی اپل با ظاهری استثنایی و کارایی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی آیفون 14 به بخش موبایل در دسته...