دیجی کالا a70

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:26:12

یکی از آخرین مدل های گوشی سامسونگ گوشی a70 است که ویژگی های منحصر به فردی در میان گوشی های میان رده سامسونگ دارد. شما می توانید برای خرید این مدل از گوشی های سامسونگ به سایت دیجی کالا یا قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


دیجی کالا A70دیجی کالا a70

گوشی سامسونگ دیجی کالا  a70 یکی از بهترین گوشی های این روزهای بازار فروش جهانی است که سبک طراحی این گوشی با بقیه گوشی های این سری از سامسونگ که در سال 2019 وارد بازار شدند، برابری می کند با این تفاوت که ابعاد بزرگتری نسبت به سایر گوشی ها دارد.

از طراحی های ویژه این گوشی می توان به این اشاره کرد که دو لبه سمت راست و چپ قاب پشت گوشی کمی خمیده طراحی شده اند و این کار باعث شده است که این گوشی زیباتر و خوش دست تر به چشم بیاید.

دوربین گوشی دیجی کالا a70 در گوشه سمت چپ پشت این گوشی وجود دارد که لنز دوربین آن سه گانه است و چراغ فلش ال ای دی اختصاصی برای دوربین این گوشی تعبیه شده است. اگر برای شما سوال است که این گوشی قابلیت اثر انگشت و آنلاک شدن گوشی را دارد یا خیر، باید بگوییم که بله با اسکن انگشت کاربر این گوشی آنلاک می شود.  

می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا a70 را دیده و با خواندن ویژگی ها و مشخصات، اطلاعات بیشتری درباره این گوشی به دست آورید.

صفحه نمایش  گوشی ذکر شده 6.7 اینچی است و از آنجایی که حاشیه های جانبی این گوشی بسیار باریک است، بیش از سه دوم صفحه گوشی را صفحه نمایش آن تشکیل می دهد که این ویژگی برای افرادی که گوشی با سایز های بزرگ دوست دارند قابل توجه است.

سامسونگ برای مقاومت بیشتر صفحه نمایش این مدل از گوشی های خود، روی صفحه نمایش آن را با یک لایه گلس محافظ نیز پوشانده است. این سری از گوشی های سامسونگ گلکسی a که در سال 2019 وارد بازار فروش شد از نظر سیستم عامل و رابط کاربری در یک وضعیت یکسان هستند.

گوشی موجود در سایت دیجی کالا a70 سامسونگ نیز مانند دیگر گوشی های این سری از سامسونگ به طور پیش فرض از اندروید 9 پای بهره می برند و رابط کاربری One UI سامسونگ هم در کنار اندروید 9 پای برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

برای خرید گوشی دیجی کالا a70 سامسونگ می توانید از دو راه خرید حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. سایت های زیادی هستند که بدون نیاز به مراجعه حضوری این گوشی ها را برای فروش ارائه داده اند.

یکی از بهترین سایت ها برای خرید گوشی a70 سایت قسطی کلاب است که شما با مراجعه به این سایت و خواندن شرایط آن می توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که تمامی کالاهای موجود را به دو صورت قسطی و نقدی به فروش می رساند. با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای جامعه که اکثر افراد توانایی خرید نقدی کالا ها را ندارند. شما می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.

شرایط اقساطی فوق العاده این سایت باعث شده است در مدت زمان بسیار کوتاه بتواند به بهترین شکل اعتماد افراد را به خود جلب کند. شما با سرچ دیجی کالا a70  و یا قسطی کلاب a70 تفاوت های شرایطی این دو سایت برای فروش این کالا را مشاهده کرده و بهترین آن ها را در این زمینه انتخاب کنید.

قسطی کلاب با اقساط 3 الی 12 ماه با کمترین سود ممکن حدود دو و نیم در صد در ماه این شرایط را فراهم آورده است که افراد بتوانند این گوشی را به راحتی در سایت قسطی کلاب پیدا و تهیه کنند.

علاوه بر سایت دیجی کالا a70 را در سایت قسطی کلاب نیز می توانید ببینید و تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A53

خرید قسطی A53
اگر قصد خرید قسطی A53 با شرایطی استثنایی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید..

خرید قسطی A13 سامسونگ

خرید قسطی A13 سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه و فوق‌العاده را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی A13 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای...