خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:02:40

شما می‌توانید برای خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک


ویژگی‌های مهم اپل واچ اولترا

خرید قسطي اپل واچ اولترا در بسیاری از موارد ایده خوبی است. چرا که تنها 3 درصد از هزینه خرید محصول را پرداخت می‌کنید، بنابراین می‌توانید در هزینه‌های خود مدیریت بهتری داشته باشید. علاوه بر آن به مرور زمان مراحل پرداخت قسط با توجه به رشد تورم آسان‌تر می‌شود.  

خرید اقساطي اپل واچ اولترا با وجود همراه بودن با سود باز هم به نفع مشتریان است. روش هوشمندانه‌ای که به افزایش توانایی خرید طرفداران اپل واچ کمک می‌کند. در نظر داشته باشید هر چه مدت زمان پرداخت مبلغ در خریدهای اقساطی بیشتر باشد، کارمزد بهره بیشتر می‌شود.

اپل واچ اولترا جدیدترین محصول شرکت اپل است که در سال 2022 به بازار معرفی شد. این محصول دارای یک طراحی بهبود یافته و متفاوت با نسل قبل است که مناسب محیط‌های ورزشی می باشد. در عین سبک وزنی، بدنه‌ای فولادی و ضد زنگ دارد. اما بدانید که قابلیت علامت گذاری و ویرایش موقعیت مکانی فعلی اپل واچ اولترا امتیاز بزرگی برای کاربران محسوب می‌شود. 

همچنین محافظ تاچ ساعت دیجیتالی داشته و اطراف نمایشگر آن اریب برآمده است. تجهیزات جانبی همراه اپل واچ شامل شارژر مغناطیسی سریع به کابل USB و یک نوار که با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می‌شود. ویژگی چنین محصولی عمر باتری اضافی با صفحه نمایش بزرگ است که به خاطر نمایش راحت عناصر و متن بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در واقع این محصول دارای GPS ارتقا یافته بوده که امکان نمایش اطلاعات دقیق‌تری از مسافت و سرعت در طول تمرین در فضای باز را می‌دهد. برای خرید قسطي اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی اپل واچ اولترا

توجه به مشخصات فنی محصول در هنگام خرید از فاکتورهای بسیار مهم به شمار می‌رود. اپل واچ اولترا که قابلیت ردیابی ماهواره‌ای دارد مناسب حرفه‌ای‌ها می باشد. علاوه بر این دارای شبکه وای فاWi-Fi 802.11 b/g/n, dual-band و بلوتوث نسخه 5 است. همین طور یک نمونه ساعت هوشمند است که سازگاری مناسب با اندروید 5 به بالا دارد. ضمن اینکه کاربردی عالی در محیط‌های خیلی گرم و سرد داشته و قابلیت آژیر اورژانسی آن شرایط فوق العاده‌ای را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. در نهایت اپل واچ یک کالای دیجیتال بی‌نظیر محسوب می‌شود که حالت شب داشته و در صورت فعال سازی، رابط کاربری آن قرمز رنگ شده، همچنین دیگر پارامترهای فنی این کالا به صورت ذیل بیان می‌شود. با خرید اقساطي اپل واچ اولترا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

پردازنده مرکزی حافظه داخلی سیستم عامل ظرفیت باتری
Apple S8
یک پردازنده دو هسته با 64 بیت 32 گیگابایت WatchOS 9 502*410 پیکسل
نوع صفحه نمایش شامل حسگرهایی است که از مدل‌های قبلی توسعه یافته‌تر
Retina LTPO OLED
ابعاد 49*44*14.4 میلی متری
وزن 6.13 گرم
جنس بدنه تیتانیوم/ پشت بدنه از سرامیک و سافایر
سایز صفحه نمایش 1.92 اینچ
فناوری محافظت از صفحه نمایش پوشش ضد ضربه و خط و خش sapphire crystal
مقاومت در برابر آب دارای گواهی IP6X، مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 100 متر
قابلیت مکان یابی GPS(L1+L5), GLONASS,GALILEO
باتری لیتیوم یونی 542 میلی آمپر ساعتی
حسگرها ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار سنج، اکسیژن خون، اکسیژن مصرفی، ارتفاع سنج، قطب نما، سنسور نور
اسپیکر اسپیکر دوگانه 

خرید قسطي اپل واچ اولترا

خرید اقساطي اپل واچ اولترا از قسطی کلاب با شرایط انعطاف پذیر و نرخ بهره پایین‌تری صورت می‌گیرد. علاوه بر آن برنامه پرداخت قسط از این وب سایت می‌تواند مطابق برنامه پرداخت شما تنظیم شود. بستری مناسب برای کاربرانی که امکان خرید نقدی را ندارند، خواهد بود. مشاوره با بخش فروش قسطی شما را در خریدتان یاری خواهد کرد. با شماره تلفن 43407100–021 تماس بگیرید و یا اینکه از طریق وب سایت ghesticlub.com اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل بلک بری اقساطی

موبایل بلک بری اقساطی
خرید موبایل بلک بری اقساطی در وب سایت قسطی کلاب مزایای پر شماری داشته می باشد که به آن می پردازیم. یکی از مهم ترین مزیت ها ...

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz
ساعت‌های هوشمند شیائومی جز پرطرفدار ترین اسمارت واچ‌های دنیا است که ار قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...