خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/18 13:13:55

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی بی شک مدل Redmi note 11 pro می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11پرو


گوشی ردمی نوت 11 پرو 

شیائومی ردمی نوت 11 پرو  دارای تجهیزات زیادی است. سری Redmi شیائومی از محبوبیت بسیار گسترده‌ای برخوردار است. زیرا این سری گوشی‌های هوشمند، با توجه سطح پایه و میان رده‌ای که دارد با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شود. اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11پرو دارید این مقاله به شما کمک می‌کند. 

طراحی

شما می‌توانید هنگام خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11پرو سه رنگ خاکستری گرافیکی (مشکی)، سفید و آبی اقیانوس اطلس (آبی) خریداری کنید. قاب پشتی شیشه‌ای است نوع رنگ آبی این گوشی با جلوه‌های نور، شیک به نظر می‌رسد و خیره کننده است. بسته به زاویه دیدی که گوشی دارد، انعکاس‌های نور مانند حرکات آب به نظر می‌رسد که به ویژه در نور روشن این انعکاس‌ها چشم نوازتر هستند.

این گوشی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که کمی دوربین از قاب پشتی بیرون زده و باعث می‌شود گوشی روی میز کمی به جلو و عقب تکان بخورد. حتی قاب گوشی هم نمی‌تواند از این لغزش جلوگیری کند. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

این گوشی در ارتفاع 8.1 میلیمتری، به اندازه ردمی نوت 10 پرو باریک است، اما از نظر طراحی بسیار صاف تر و زاویه دارتر است. همین زاویه دار بودن گوشی باعث می‌شود که هنگام نگه داشتن گوشی بهتر در دست جا شود. وزن این گوشی 202 گرم است. قاب ردمی نوت 11 پرو از پلاستیک ساخته شده است و به همراه پشت شیشه‌ای که دارد به کاربر احساس خوبی را منتقل می‌کند. این گوشی در برابر گرد و غبار مقاوم است، اما در برابر آب مقاومت کافی ندارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تجهیزات ردمی نوت 11 پرو

شیائومی ردمی نوت 11 پرو دو نوع ذخیره سازی به کاربر ارائه می‌دهد. نوع کوچکتر آن دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 و نوع بزرگتر آن 8.128 گیگابایت است. حافظه داخلی را می توان از طریق microSD افزایش داد که در آن صورت حافظه داخلی به 1 ترابایت هم می‌رسد. در این گوشی می‌توان 2 سیم کارت نانو یا یک نانو سیم کارت و کارت میکرو اس دی را وارد کرد. علاوه بر دارا بودن NFC و بلوتوث 5.1، دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون و حسگر اثر انگشت در دکمه پاور است. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار

ردمی نوت 11 پرو اندروید 11 و رابط کاربری MIUI را دارد که قابلیت بروزرسانی به نسخه اندروید 13 را داراست. در این گوشی برنامه‌های شخص ثالث از پیش نصب شده مانند فیسبوک و تیک تاک همگی قابل حذف هستند. به لطف پشتیبانی از DRM Widevine گوشی قادر است استریم‌ها را با کیفیت HD پخش کند.

باتری و شارژ

به عنوان یک آزمایش غیر رسمی افراد ویدیو 1080 پیکسل یوتیوب را به مدت 2 ساعت در یوتیوب تماشا کردند و پس از 2 ساعت دیدند که از باتری فقط 8% شارژ کم شده است. با توجه به این موضوع در صورت شارژ کامل گوشی به راحتی یک روز را دوام می‌آورد. این گوشی نه تنها باتری بزرگی دارد، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که از شارژ سریع 67 واتی برای شارژ کردن استفاده کنید. طبق گفته ردمی، این باتری در 15 دقیقه 50% شارژ و در 42 دقیقه به 100% هم می‌رسد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11پرو شیائومی

قیمت گوشی ردمی نوت 11 پرو در بازار ایران از 6 میلیون 800 هزار تومان شروع می‌شود و تا 9 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد. شما می‌توانید برای خرید نقدی و خرید اقساطی این گوشی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. همچنین اگر می‌خواهید شرایط فروش اقساطی سایر لوازم خانگی و کالای دیجیتال را بدانید، می‌توانید به به بخش فروش قسطی این سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی m62

خرید اقساطی گوشی m62
یکی از گوشی‌های قدرتمند و عالی سامسونگ مدل گلکسی M62 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m62 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

فروش کامپیوتر اقساطی

فروش کامپیوتر اقساطی
امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ساخت کامپیوتر فعالیت می کنند بازار فروش محصولات دیجیتال در سرتاسر جهان افزایش پیدا کرده است به شکلی که تقاضا...