خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 17:58:59

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس



گوشی آیفون 14 پرومکس

اگر شما هم به گوشی‌های آیفون علاقه مند باشید، احتمالا تاکنون نام گوشی پرچمدار آیفون 14 پرومکس را شنیده‌اید. این گوشی فوق العاده جذاب در سپتامبر سال 2022 به بازار معرفی گردید. گوشی آیفون 14 پرومکس با حافظه داخلی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت و رم 6 گیگابایت قابل سفارش می‌باشد. رنگ بندی‌های جذاب این گوشی پرچمدار شامل رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و بنفش می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگ بندی‌های مختلف گوشی آیفون 14 پرومکس

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های ظاهری و فنی گوشی آیفون 14 پرومکس بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشی آیفون14 پرو مکس را دارید و می‌خواهید با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری این گوشی خاص و لاکچری

وزن و ابعاد گوشی آیفون 14 پرومکس در مقایسه با سری قبلی خود تفاوت زیادی نداشته است. به طوری که ابعاد این دستگاه حدود 160.7 × 77.6 × 7.9 و وزن تقریبی آن در حدود 240 گرم گزارش شده است. برخلاف ابعاد و وزن این گوشی، پنل جلویی گوشی آیفون 14 پرومکس در مقایسه با نسل‌های پیشین خود تفاوت قابل توجهی داشته است.

به طوری که در پنل جلویی این دستگاه، ناچ مستطیلی به صورت کامل حذف گردیده است و ناچ جزیره‌ای به جای آن قرار داده شده است. در طراحی جذاب این گوشی ماژول مربوط به FaceID در درون این ناچ جزیره‌ای و ماژول دوربین سلفی نیز در کنار آن تعبیه شده است. همچنین لازم به ذکر است که اندازه این پانچ جزیره‌ای جذاب متناسب با محتوایی که در آن نمایش داده می‌شود، تغییر می‌کند. برای خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش فوق العاده روشن گوشی آیفون 14 پرومکس

در ساخت گوشی آیفون 14 پرومکس از یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO Super Retina XDR OLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز استفاده شده است. نکته قابل توجه در خصوص صفحه نمایش این گوشی لاکچری، میزان روشنایی صفحه نمایش آن می‌باشد. میزان روشنایی این نمایشگر خاص حدود 2000 نیت گزارش شده است. این عدد در مقایسه با سایر رقبای گوشی آیفون 14 پرومکس بی نظیر است.

روشنایی فوق العاده زیاد این نمایشگر، موجب می‌شود تا شما حتی در تابش نور مستقیم آفتاب به صفحه نمایش خود، بتوانید محتوای صفحه نمایش را به صورت کامل و واضح مشاهده نمایید. همچنین لازم به ذکر است که در این مدل از گوشی‌های آیفون، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن نیز قرار داده شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون14 پرو مکس به سایت قسطی کلبا مراجعه نمایید.

دوربین‌های به کار رفته در آیفون 14 پرومکس 

شاید در نگاه اول تفاوت خاصی را میان دوربین‌های گوشی آیفون 14 پرومکس و نسل قبلی خود احساس نکنید. اما در این نسل از گوشی اپل، از لنزهای دوربین بزرگ تری استفاده شده است. دوربین‌های این گوشی جذاب شامل یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق می‌باشد. بنابراین، همانند نسل‌های قبلی این گوشی، شما می‌توانید تصاویر فوق العاده‌ای را توسط این گوشی جذاب نیز ثبت نمایید. 

خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس از قسطی کلاب

قسطی کلاب برترین مرجع خرید نقدی و قسطی انواع محصولات مورد نیاز شما می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون14 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با توجه به قیمت نسبتا بالای این گوشی، شما می‌توانید از گزینه خرید قسطی فروشگاه قسطی کلاب استفاده کنید. برای آگاهی از شرایط فروش قسطی این کالا و سایر کالاهای مورد نیاز خود، می‌توانید همین امروز به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپتاپ قسطی ایسر

خرید لپتاپ قسطی ایسر
شرکت ایسر یک شرکت تایوانی است که در زمینه هایی مثل تولید نرم افزارها و نوت بوک ها فعالیت می نماید. این شرکت در سال 1976 توسط استن شیه بنیان گذاری...

خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ
اگر تمایل به خرید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ از بخش موبایل در دسته...