خرید اقساطی a12

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:51:28

یکی از گوشی‌های استثنایی برند سامسونگ مدل A12 می‌باشد که دارای قیمت مناسبی است. برای خرید اقساطی a12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی a12


بررسی گوشی a12 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ را دارید باید بدانید از معرفی و عرضه شدن این موبایل مدت بسیار زیادی نگذشته است. سامسونگ گوشی a12 را در دسامبر سال 2020 در بازارهای جهانی عرضه کرد. این تلفن همراه تبدیل به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های موبایل رده a سامسونگ شده است. این موبایل، نسخه جدیدتر و بروزتر گوشی a11 می‌باشد. 

تلفن همراه a12 جز نسخه‌های اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود، زیرا قیمت بسیار مناسبی دارد. این موبایل با وجود قیمت بسیار مناسب خود می‌تواند بسیاری از نیازهای روزمره را برطرف کند. a12 نسبت به a11 تغییرات قابل توجه‌ای داشته است.  

دوربین گوشی a12 دارای لنز 48 مگاپیکسلی می‌باشد، درحالی که موبایل a11 فاقد این لنز 48 مگاپیکسلی می‌باشد. در نتیجه می‌توان با a12 عکس‌های با کیفیت تری را گرفت. در ادامه در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات این موبایل بیشتر توضیح می‌دهیم. 

مشخصات و ویژگی‌های موبایل سامسونگ a12

قبل از خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ باید با مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنایی داشته باشید. ابعاد نمایشگر این موبایل 6.5 اینچ می‌باشد و نسبت نمایشگر به کل بدنه حدود 83 درصد است. 

رزولوشن گوشی a12 حدودا 264 پیکسل در هر اینچ است. حالا به بررسی بدنه این موبایل می‌پردازیم. جلوی بدنه این گوشی از جنس شیشه و باقی بخش‌های آن پلاستیکی هستند. وزن موبایل 205 گرم است. بدنه این موبایل مات است و سبب می‌شود رد انگشت بر آن باقی نماند. همچنین طراحان سامسونگ سعی کردند پشت گوشی را به گونه‌ای طراحی کنند که بتوان به راحتی موبایل سامسونگ a12 را در دست گرفت. 

سامسونگ برای گوشی a12 نیز از اندروید 10 استفاده می‌کند. در نتیجه می‌توان به کمک این موبایل از برنامه‌های مختلف استفاده کرد. پردازنده این موبایل 8 هسته‌ای بوده و در نتیجه می‌توان گفت سرعت عملکرد این موبایل برای اجرای برنامه‌های مختلف بالا می‌باشد. 

این موبایل مانند سایر تلفن‌های همراه سامسونگ با حافظه‌های مختلف تولید شده است. ارزان‌ترین مدل گوشی سامسونگ a12 رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت دارد. دو مدل دیگر گوشی a12 دارای رم 4 و حافظه‌های 64 و 128 می‌باشند. یک نوع دیگر نیز رم 6 داشته و دارای حافظه 128 می‌باشد. 

گوشی a12 دارای یک اسپیکر  و جک 3.5 میلی متر می‌باشد. باتری a12 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌توان این موبایل را در 2 ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ کرد. این موبایل دارای جی پی اس، بلوتوث، رادیو با امکان ضبط و درگاه یو اس بی Type-C 2 می‌باشد. 

بررسی دوربین گلکسی a12

دوربین این موبایل یک ترکیب 4 گانه است که لنزهای دوربین به صورت مربع کنار هم قرار گرفتند. لنزهای این دوربین، 48 مگاپیکسلی واید با فوکوس خودکار، 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هستند. دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی واید می‌باشد. کیفیت فیلم برداری دوربین اصلی و سلفی 1080 است.

چگونگی خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. این سایت علاوه بر فروش قسطی موبایل، کار فروش قسطی انواع کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی انواع تلفن‌های همراه از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و با اعتبار خود فقط از سایت قسطی کلاب خرید کنید و سپس باید اقساط خود را به آن شرکت‌ها بپردازید. 

اما توجه داشته باشید a12 به سبب قیمت مناسب خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید نقدی باشد. در خرید نقدی، شما بدون واسطه از قسطی کلاب خرید می‌کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل پوکو x3 شیائومی

خرید قسطی موبایل پوکو x3 شیائومی
برند شیائومی در حوزه کالای دیجیتال پیشرفت‌های بزرگی داشته است. برای خرید قسطی موبایل پوکو x3 شیائومی به بخش...

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...