خرید آیفون se 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/25 05:21:47

شرکت آیفون یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در دنیا است که از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی آیفون se 2020 دارید، به زودی در بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


خرید آیفون se 2020


رونمایی ناتمام از آیفون 9 

شرکت اپل در سال 2018 اعلام کرده بود که قصد دارد از آیفون 9 رونمایی کند و آن را به بازار ارائه دهد. متاسفانه در حالی که تمام طرفداران اپل منتظر رونمایی از آیفون 9 بودند، شرکت اپل از آیفون 10 رونمایی کرد و اعلام کرد که معرفی آیفون 9 را به زمان دیگری موکول خواهد کرد. هنوز هم به طور دقیق مشخص نشده که شرکت اپل به چه منظور این کار را انجام داده است و رونمایی از آیفون se 2 را به تعویق انداخته است.

بسیاری از منتقدین اعتقاد دارند که شرکت اپل به دلیل بازی های سیاسی و ترغیب بیشتر مردم برای خرید آیفون 9 این تصمیم را گرفته است و بسیاری دیگر اعتقاد دارند که به دلیل کم بودن آپشن های آیفون 9 نسبت به گوشی سامسونگی که در همان سال عرضه شده بود.

با این وجود شرکت اپل اعلام کرده است که در سال 2020 از آیفون 9 رونمایی می‌کند و به همین علت نام آیفون 9 را آیفون se 2020 گذاشته است. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی آیفون se 2020 در قسطی کلاب به زودی آغاز خواهد شد. 

قیمت گذاری آیفون se 2020 

جالب است بدانید که برخلاف انتظار ها قیمت گذاری آیفون 9 بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است و از آیفون 11 بسیار کمتر می‌باشد. با این وجود در ساختار آیفون 9 از پردازشگر های فوق قوی آیفون 11 استفاده شده است. 

شکل ظاهری آیفون se 2020 بسیار شبیه به آیفون 8 می‌باشد ولی از نظر سخت افزاری از تراشته های آیفون 11 در آن به کار برده شده است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به زودی خرید نقدی یا اقساطی آیفون se 2020 را آغاز خواهد کرد. 

ویژگی های استثنایی آیفون se 2020 

یکی از ویژگی های استثنایی که اعلام شده در آیفون se 2020 وجود دارد، سنسور Touch ID که قابلیت باز کردن درب ماشین با تلفن همراه را امکان پذیر می‌کند. ناگفته نماند که این قابلیت فقط در بعضی از ماشین ها وجود دارد. همچنین تغییرات دیگری که در طراحی آیفون se 2020 وجود دارد، استفاده از پلیمر کریستال مایع در آنتن تلفن همراه است که سبب دریافت سیگنال و عملکرد بخش سلولی می‌شود.

جالب است بدانید که در آیفون se 2020 قرار است از چیپ اپل A13 استفاده شود که همان چیپ به کار رفته در آیفون ۱۱ می‌باشد. میزان حافظه داخلی رم نیز شبیه به آیفون ۱۱، یعنی ۳ گیگابایت است. به دلیل محبوبیت ویژه آیفون 9، وبسایت قسطی کلاب به زودی خرید نقدی یا اقساطی آیفون se 2020 را امکان پذیر خواهد کرد. 

خرید نقدی یا اقساطی آیفون se 2020 به زودی در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از به روز ترین فروشگاه های آنلاین در کشور می‌باشد که بسیار علاقه مند به تکنولوژی و فناوری های روز می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب به دنبال تامین بهترین محصولات برای مشتریان خود است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به محض اینکه محصول جدیدی وارد بازار شود، آن را در سایت خود قرار می‌دهند. در مورد آیفون 9 نیز همین موضوع صدق می‌کند و به محض رونمایی از آیفون se 2، خرید نقدی یا اقساطی آیفون se 2020 امکان پذیر می‌شود. وبسایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود شرایط ویژه ای برای خرید قرار داده است.

برای خرید اقساطی تنها کافی است یکی از دو روش خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ را انتخاب کرده و بعد از تکمیل مدارک خود خرید قسطی اینترنتی خود را تکمیل کنید.

شما به دو روش نقدی و اقساطی می‌توانید کالای مد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد نحوه خرید دارید، به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس بگیرید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ Msi

خرید قسطی لپ تاپ Msi
لپ‌تاپ یکی از اساسی‌ترین لوازم دیجیتالی است که در دنیای امروز جز ضروریات هر محیط کاری است. برای خرید اقساطی لپ تاپ Msi به بخش ...

خرید قسطی مانیتور شیائومی

خرید قسطی مانیتور شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای کشور چین است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی مانیتور شیائومی به بخش کالای دیجیتال در...