خرید اقساطی خودرو رانا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:14:41

رانا یکی از خودروهای جذاب ایران خودرو می‌باشد که شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو رانا از بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.


خرید اقساطی خودرو رانا


بررسی خودرو رانا از دید کلی!

خودرو رانا از خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو است. در ابتدا ساخت این خودرو تیپ EL  آن روانه بازار شد. سپس یک سال بعد از آن تیپ LX آن در اختیار مشتریان قرار گرفت. در تولید خودرو رانا و پژو 206 صندوق‌دار از پلتفرم یکسانی استفاده شده است. این موضوع سبب ایجاد شباهت‌های زیادی میان این دو خودرو شده و این شباهت در شکل ظاهری از نمای جانبی خودرو بیشتر است.  

موتور خودرو رانا

موتور سوار شده بر خودرو رانا، موتور TU5 است. موتور TU5 یکی از موتورهای محبوب در ایران می‌باشد. این موتور کم استهلاک و با دوام بالا است بنابراین به ندرت دچار خرابی شده و عمر بالایی را دارا می‌باشد. علاوه بر آن این موتور، دارای صدای کم، قدرت و شتاب بالا و استاندارد حد آلایندگی یورو 5 است. برای خرید اقساطی خودرو رانا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مصرف سوخت 

این خودرو مصرف سوخت نسبتا پایینی دارد به طوری که مصرف سوخت جاده‌ای این خودرو 4/5 لیتر و در سیکل ترکیبی آن 6/6 لیتر و در شهر 8/7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. 

آپشن‌ها و امکانات رفاهی

از آپشن‌ها و امکانات رفاهی خودرو رانا می‌توان به کروز کنترل، آینه‌های بغل برقی دارای چراغ راهنما، فرمان برقی، سیستم کنترل بخار سوخت، سیستم تهویه مطبوع با کیفیت، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، چراغ‌های مه شکن عقب و جلو، سنسور دنده عقب، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، کیلومتر شمار دیجیتال و سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر اشاره کرد. با خرید اقساطی خودرو رانا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سیستم ترمز خودرو رانا

سیستم ترمز این خودرو، ترمز ضد قفل ABS و EBD ، ترمز جلو ديسكی خنک شونده و ترمز عقب كاسه‌ای است. ترمز ABS یا ضد قفل مانع از قفل شدن چرخ‌های خودرو در سرعت‌های بالا یا در هنگام لغزندگی زمین می‌شود. ترمز EBD باعث می‌شود که با توجه به وزنی که به تناسب در بین چرخ‌ها تقسیم شده، هر چرخ به تنهایی کنترل شده و تعادل در مسیر خودرو حفظ شود. خودرو تغییر جهت ندهد و کار کنترل خودرو را برای راننده راحت‌تر می‌سازد. ترمز عقب به علت فشار کمتر وارد بر آن، کاسه‌ای در نظر گرفته شده است.

خودرو رانا دارای استهلاک پایینی است که یکی از مزایای این خودرو نسبت به خودروهای رقیب خود نظیر سمند، 206 صندوق دار و سورن می‌باشد. به علت وجود فرمان برقی در خودرو رانا، این خودرو دارای فرمان پذیری خوبی می‌باشد که یکی از ویژگی‌های مهم در خودرو است. جادار بودن کابین برای سرنشینان عقب خودرو و همچنین وجود صندوق عقب جادار، این خودرو را تبدیل به یک خودروی خانوادگی خوب کرده است. با خرید قسطی خودرو رانا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خودرو رانا دارای قیمت نسبتا پایین‌‌تری نسبت به خودروهای مشابه خود نظیر پژو پارس، سمند و 206 صندوق دار است که در مشخصات فنی نیز دارای اختلاف چندانی با هم نمی‌باشند. در مورد سیستم صوتی رانا می‌توان به قابلیت پخش از طریق بلوتوث آن اشاره کرد که از ویژگی‌های به روز ضبط و پخش خودرو می‌باشد. چهار بلندگو در سیستم صوتی این خودرو وجود دارد. 

خرید اقساطی خودرو رانا از قسطی کلاب

این روزها با توجه به بالا بودن قیمت خودرو یکی از بهترین راه‌های خرید خودرو، خرید قسطی آن است. علاوه بر آن در خرید قسطی خودرو نیاز به صف انتظار طولانی برای دریافت خودرو نمی‌باشد. سایت قسطی کلاب این امکان را فراهم نموده است که با خیالی آسوده اقدام به خرید قسطی خودرو رانا نمایید. رغبت فروشندگان به حضور در این سایت و خیل علاقمندان به خرید قسطی از این سایت مهر تاییدی بر اعتبار این سایت است. برای خرید قسطی خودرو رانا کافی است بعد از انتخاب این خودرو از سایت و ثبت درخواست خرید اقساطی و تکمیل فرم مربوط به آن، مبادرت به خرید این خودرو نمایید. امکان خرید نقدی خودرو رانا نیز، از سایت قسطی کلاب وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تیبا1

خرید قسطی تیبا1
اگر به دنبال خرید یک خودرو با کیفیت و ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تیبا1 از بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب است...

خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو

خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو
خودرو دنا یکی از محبوب‌ترین محصولت ایران خودرو می‌باشد که دارای قیمت مناسبی است. برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو به بخش وسایل...