خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax

تاریخ انتشار:
1403/2/30 00:32:34

گوشی‌های برند اپل همیشه جز پرطرفدارترین محصولات این برند بوده است. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax


عوامل موثر در خرید قسطی گوشی iphone 13 promax

گوشی‌ تلفن همراه آیفون را می‌توان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های مطرح در سراسر دنیا دانست. این گوشی در دسته گرانقیمت‌ترین این محصولات نیز قرار می‌گیرند. در تمام نسل‌های گوشی‌های همراه تولید شده در کمپانی اپل، شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی از نظر سخت افزاری و نرم‌افزاری هستیم. همین امر موجب بالاتر رفتن قیمت خرید و فروش این کالای دیجیتال پرکاربرد شده است. از سوی دیگر، امکان خرید اقساطی و شرایط فروش قسطی در برخی فروشگاه‌ها فراهم شده است.

رزولوشن بالا در آیفون 13 پرومکس

یکی از موارد موثر در خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax رزولوشن آن است. آیفون 13 پرومکس، یکی از مدل‌های طراحی و تولید شده در نسل گوشی آیفون 13، دارای اندازه‌ای نسبتا بزرگتر از گوشی‌های معمول است. به طوری که صفحه نمایشی با ابعاد 6.7 اینچ و رزولوشن 1284 ×2778 پیکسل، بر روی آن نصب شده است.

فروش قسطی و دوربین عکاسی پرقدرت

کیفیت دوربین، تاثیر مستقیم بر قیمت و فروش قسطی یک گوشی دارد. در محصول فوق، 3 دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت جلو نصب شده‌اند. همه این موارد به همراه سنسور لرزشگیر، آن را به یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری همراه حرفه‌ای تبدیل کرده است.

ظرفیت باتری بالا

در خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس، قدرت و توان باتری نیز بسیار مهم است. طراحان کمپانی اپل، با در نظر گرفتن انتقادات و نظرات کاربران در مورد نسل‌های قبلی گوشی‌های اپل، در این مدل از یک باتری‌ دارای ظرفیت 4352 میلی آمپرساعت استفاده کرده‌اند. به این ترتیب تولید کنندگان آن، توانسته‌اند کارایی و همچنین قابلیت حفظ شارژ در این گوشی را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهند.

حافظه 1 ترابایتی

میزان حافظه داخلی گوشی موبایل، تاثیر مستقیم بر خرید اقساطی آن دارد. از دیگر قابلیت‌های اضافه شده در این گوشی که می‌توان آن را یکی از نقاط قوت عالی برای گوشی آیفون 13 پرومکس عنوان نمود، حافظه 1 ترابایتی آن است. همین امر موجب بالاتر رفتن قیمت این نسل از گوشی‌های تلفن همراه در مقایسه با سایر مدل‌ها شده است.

پردازنده 6 هسته ای

در هنگام خرید قسطی گوشی iphone 13 promax قدرت پردازش آن را در نظر داشته باشید. ویژگی سرعت پردازش ناشی از استفاده از یک پردازنده 6 هسته‌ای و همچنین گرافیک بالای این گوشی، به دلیل وجود کارت گرافیکی 5 هسته‌ای در آن است. فعالیت همزمان این پردازنده‌ها، موجب شده است تا تصاویر، در حین کار با دستگاه و یا در هنگام بازی، بسیار روان‌تر و سریع‌تر باشد. در عین حال، مصرف باتری این مدل از گوشی‌های همراه بسیار کمتر از سایر مدل‌ها است.

وزن زیاد

قرار گرفتن تمام این موارد درون یک قاب، باعث شده است تا آیفون 13 پرومکس، در مقایسه با گوشی‌های مشابه خود، وزن نسبتا بیشتری داشته باشد. 

خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی iphone 13 promax می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به مدل‌های مختلفی از تلفن همراه تولیدی کمپانی اپل، جذاب باشد. اغلب افراد با مشاهده قیمت این دستگاه و عدم توانایی بسیاری از مردم در خرید نقدی، از این کار منصرف می‌شوند. خرید گوشی آیفون، مطمئنا برای بسیاری از افراد کار ساده ای نیست به همین دلیل همانند انواع کالای دیجیتال، خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax و فروش قسطی این مدل گوشی تلفن همراه، می‌تواند برای افراد زیادی مفید باشد.

خرید اقساطی موبایل در قسطی کلاب به راحتی برای شما امکان پذیر است. فروشگاه قسطی کلاب شرایطی مناسب برای خرید اقساطی ایجاد کرده است. بدین ترتیب گامی بزرگ در جهت کمک به علاقمندان مدل‌های مختلف موبایل برداشته است.

فروش قسطی انواع گوشی و کالای دیجیتال، به ویژه خرید قسطی آیفون 13 پرومکس در سایت قسطی کلاب را می‌توان از شرایط عالی خرید اقساطی و فروش قسطی دانست. برای داشتن یک دستگاه گوشی آیفون 13 و استفاده از شرایط فروش قسطی سایت قسطی کلاب، می توانید به روش زیر اقدام نمایید: مدل گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک سوم مبلغ کل را پرداخت نمایید (به این شرط که مبلغ گوشی بیش از 5 میلیون تومان باشد). سفارش خود را برای خرید اقساطی نهایی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اسپیکر اقساطی

 اسپیکر اقساطی
در حوزه تجهیزات صوتی اسپیکر یکی از مهم ترین سخت افزار های موجود در این زمینه محسوب می شود. اسپیکر ها امروزه در بازار تنوع بسیار بالایی داشته....

خرید قسطی گوشی ردمی 9 شیائومی

خرید قسطی گوشی ردمی 9 شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین و ارزان‌ترین محصولات دیجیتالی را طراحی و تولید می‌کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ردمی 9 شیائومی به...