خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو

تاریخ انتشار:
1403/2/21 12:29:02

خودرو دنا یکی از بهترین محصولات خودروسازی ایران خودرو می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو دارید به بخش وسایل وسلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو


خودرو دنا پلاس توربو

به طور کلی انواع مدل‌های خودروی دنا بر اساس پلتفرم سمند توسعه پیدا کرده‌اند. این موضوع درحالی است که اصلاحات بسیار زیادی در قسمت بدنه این خودرو انجام شده است.

به دلیل وجود آپشن‌های بی‌شماری که در خودروی دنا مشاهده می‌شود، خودروهای دنا و در نسخه کامل‌تر آن دنا پلاس و دنا پلاس توربو دیگر شباهت زیادی به سمند نداشته و در رده خودروهای امروزی قرار می‌گیرند. ما در این مقاله با ویژگی‌های دنا پلاس توربو و نحوه خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو آن آشنا می‌شویم. 

مشخصات فنی

یکی از مهمترین مشخصه‌های خودروی دنا پلاس توربو وجود پرخوران توربو در زیر کاپوت خودرو می‌باشد. علاوه بر این آپشن هایی برای افزایش سرعت در این خودرو نیز طراحی شده‌اند که دنا پلاس توربو را برای علاقمندان به سرعت، جذاب کرده است‌. هندلینگ خودرو دنا پلاس توربو نسبت به خودرو دنا پلاس تغییر کمی کرده و این تغییر به کمک رینگ‌های بزرگ و لاستیک‌های با فاق کوتاه صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که ترمز خودروی دنا پلاس توربو با دنا پلاس تفاوت چندانی ندارد. مجهز شدن پیشرانه خودرو EF7 TC به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها سبب کاهش آلایندگی و مصرف سوخت دنا پلاس نسبت به سایر وسایل نقلیه در این شده است.  این خودروی 4 سیلندر، دارای 16 عدد سوپاپ می‌باشد که انتقال قدرت آن در نوع دستی 5 سرعته و در نوع اتوماتیک 6 سرعته است. 

سیستم فرمان در دنا پلاس توربو دستی به صورت هیدرولیک و در نوع اتوماتیک به صورت برقی تعبیه شده است، همچنین سیستم تعلیق جلوی این خودرو از نوع مک فرسون و سیستم تعلیق عقب آن به صورت فنر پیچشی می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

از دیگر مشخصات فنی این خودرو می‌توان به نوع شاسی آن که به صورت یکپارچه می‌باشد و نوع ترمز جلو و عقب آن اشاره کرد. ترمز جلو به صورت دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی است.

مشخصات ظاهری

به طور کلی می‌ توان گفت پلاس توربو با دنا پلاس از لحاظ ظاهری دارای تفاوت‌های بسیار کمی می‌باشد. به این صورت که طراحی تهاجمی در نمای جلوی دنا پلاس در دنا پلاس توربو نیز مشاهده می‌شود. یک نوار دی لایت به چراغ‌های جلوی دنا پلاس توربو اضافه شده که سبب ایجاد تفاوت در نمای ظاهری گشته است. 

در فضای بین کاپوت و جلو پنجره نیز یک نوار پلاستیکی باریک کشیده شده که نمای ظاهری خودرو را زیباتر کرده است. دنا پلاس توربو در نمای جانبی نسبت به مدل‌‌های پایه خود یعنی دنا و سمند دارای تغییرات فراوانی است که باعث منحصر به فرد شدن این خودرو شده است. 

سایر امکانات

این خودرو شامل امکاناتی از جمله کروز کنترل، طرح جدید دسته دنده، سانروف، تنظیم زاویه نور چراغ‌های جلو از داخل، آنتن سقفی، سیستم عیب یابی هوشمند، بلوتوث موبایل و مانیتور 7 اینچ لمسی می‌باشد.

خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو  به صورت آنلاین

خرید دنا پلاس توربو به چند صورت مختلف انجام می‌شود. خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو با توجه به شرایط و بودجه خریدار دارای مزیت‌های مختلفی می‌باشد. یکی از راه‌های اصلی برای خرید، استفاده از پیش فروش‌های ایران خودرو می‌باشد.

شما می‌توانید به صورت آنلاین از سایت قسطی کلاب به صورت اقساطی توربو پلاس را خریداری کنید. خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو از سایت قسطی کلاب به شما این امکان را می‌دهد که شما قادر باشید با بودجه‌ای متوسط یک ماشین رده بالا را خریداری کنید.

با آپشن آنلاین فروش قسطی خودرو شما تنها با چند کلیک ساده می‌توانید خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو را انجام دهید و از امکانات خرید اقساطی خودرو بهره‌مند شوید. خرید قسطی به این صورت است که شما وارد سایت شده، سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و سایت برای شما میزان پیش پرداخت، تعداد ماه بازپرداخت و میزان اعتبار داده شده را نشان خواهد داد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو تیبا با چک

خرید اقساطي خودرو تیبا با چک
یکی از خودروهای ایرانی مقرون به صرفه خودرو تیبا می‌باشد. برای خرید قسطي خودرو تیبا به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی...

خرید قسطی تیبا صندوقدار

خرید قسطی تیبا صندوقدار
یکی از خودروهای پرطرفدار سایپا تیبا است که فروش بالایی را دارد. برای خرید قسطی تیبا صندوقدار به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب...