خرید قسطی s23 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:18:08

یکی از جذاب‌ترین و بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی s23 ultra


نقش کالای دیجیتال در زندگی روزمره

در زندگی امروزی، کالای دیجیتال طرفداران زیادی دارد و کمتر کسی را می‌توان یافت که از آنها استفاده نکند. محصولات دیجیتالی شامل گوشی تلفن هوشمند، کامپیوتر، لپتاپ، ساعت هوشمند برای رفع نیاز کاربران در دنیای مدرن امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیشرفت سریع فناوری و تغییرات مداوم فرهنگی، استفاده از محصولات دیجیتال و خصوصا گوشی همراه هوشمند را به امری ضروری تبدیل کرده است. یکی از مهمترین کاربردهای یک کالای دیجیتال، امکان تعامل با دیگران است؛ تلفن همراه هوشمند این امکان را به راحتی فراهم می‌کند. برای خرید قسطی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از میان برندهای تلفن‌‌ همراه هوشمند به عنوان یک کالای دیجیتال، شرکت کره‌ای سامسونگ با حدود یک قرن سابقه، شهرتی جهانی دارد. موبایل‌های سامسونگ با قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراوان، طراحی‌های منحصر به فرد و تنوع بالا می‌توانند نیازهای طیف‌های گوناگون کاربران را برطرف کنند. اولین قدم در انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب، تعیین انتظارات خریدار از گوشی هوشمند است. نیازهای خود را اولویت‌بندی کنید؛ سپس سقف بودجه خود را مشخص نمایید. 

قیمت گوشی موبایل متاثر از پردازنده آن است و بر همین اساس، سه دسته پایین رده، میان رده و پرچمدار وجود دارد. قاعدتا متناسب با کارایی ابزار هوشمند، قیمت آن متفاوت است و در صورتی که علاقه به خرید پرچمداران دارید، لازم است هزینه بیشتری بپردازید. به همین جهت در صورت تمایل به خرید تلفن همراه هوشمند با قیمت‌های بالاتر، خرید اقساطی روشی مناسب به نظر می‌رسد. با خرید اقساطی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

گوشی s23 ultra سامسونگ

اگر به دنبال گوشی هوشمند پرقدرت هستید، بهتر است پرچمداران سامسونگ را فراموش نکنید. سامسونگ در سالیان اخیر با عملکردی به مراتب بهتر از گذشته ظاهر شده و عضو پیشتاز این خانواده، Galaxy s23 ultra محسوب می‌شود. برخی ویژگی‌های s23 ultra مانند طراحی ظاهری، قلم هوشمند S-Pen و میزان ظرفیت باتری تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد. در نگاه اول s23 ultra طراحی متفاوتی نسبت به s22 ultra ندارد؛ اما در بیشتر موارد، قابلیت‌های جذاب‌تری به این نسل افزوده شده است.

فریم‌های این گوشی تخت‌تر هستند که با این وجود نگه داشتن گوشی در دست را مشکل نمی‌کند. 89.9 درصد از سطح جلویی گوشی به صفحه نمایش اختصاص یافته است و حاشیه‌های آن به حدی کم هستند که اصلا به چشم نمی‌آیند. این گوشی 234 گرمی، سبک وزن نیست و این وزن سبب شده امکان افتادن آن کاهش یابد. برای خرید قسطی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از مزایای این گوشی نسبت به دیگر پرچمداران، رعایت اصول زیست ‌محیطی و استفاده از متریال بازیافت ‌پذیر است. حضور قدرتمندترین پردازنده گوشی‌های هوشمند اندروید، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 شرکت کوالکام، موجب شده قابلیت اجرای سنگین‌ترین بازی‌های روز دنیا را داشته باشد. همچنین نرخ بروزرسانی 120 هرتز، تجربه گیم پلی بدون لگ را به وجود آورده است.

صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 3088×1440 پیکسل، وضوح تصویر فوق‌العاده‌ای دارد. سنسورهای دوربین s22 ultra شامل سنسور دوربین عریض 200 مگاپیکسل، بسیار قدرتمندتر از رقیبان هستند. دوربین به لرزش گیر OIS و قابلیت super steady برای حذف لرزش‌های ناخواسته حین فیلمبرداری، مجهز است. سامسونگ در زمینه زوم پر مدعاست و این گوشی، توانایی زوم 3 برابری، 10 برابری اپتیکال و 100 برابری دیجیتال را دارد. این گوشی ضد آب است و قابلیت قرارگیری در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه را دارد. در کنار این مزایا، خرید اقساطی s23 ultra می‌تواند شرایط بهتری برای خریدار فراهم آورد. 

خرید قسطی s23 ultra سامسونگ

فروش قسطی گوشی‌های هوشمند و خصوصا پرچمداران برندهای مطرح در شرایط اقتصادی کنونی، یکی از گزینه‌های مطلوب برای خریداران است. تلفن همراه هوشمند بر بسیاری از ابعاد زندگی تاثیرگذار است. با این وجود، خرید نقدی یک گوشی هوشمند رده بالا، کاربر را با مشکلاتی روبرو می‌کند. اگر شما نیز خرید اقساطی این گوشی هوشمند شگفت‌انگیز را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، خرید اقساطی s23 ultra را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A52

خرید قسطی A52
یکی از گوشی‌های جذاب و دوستداشتنی برند سامسونگ مدل گلکسی a52 می‌باشد. برای خرید قسطی A52 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...