خرید اقساطی خودرو سمند سورن

تاریخ انتشار:
1403/2/21 06:43:56

خودرو سمند یکی از بهترین و خودروهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو سمند سورن به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی خودرو سمند سورنبررسی خودرو سمند سورن

اگر قصد خرید اقساطی خودرو سمند سورن را دارید؛ باید بدانید این ماشین یکی از ماشین‌های پرطرفدار شرکت ایران خودرو می‌باشد. سمند سورن برای اولین بار در سال 1385 در ایران معرفی شد. سمند سورن مدل ارتقا یافته سمند معمولی بود. سمند معمولی که اولین خودرو ملی بود؛ دو سال قبل در بازارهای ایران عرضه شده بود و بعد از آن شرکت ایران خودرو سعی کرد با به وجود آوردن تغییراتی خودروی جدیدی را روانه بازار کند. 

شرکت ایران خودرو برای تولید سمند سورن سعی کرد بیشتر طراحی سمند معمولی درا تغییر داده و آپشن‌های جدید به آن اضافه کند، اما در مشخصات فنی چندان تغییرات چشمگیر و عمده‌ای به وجود نیامده است. سمند سورن انواع و اقسام گوناگونی دارد. سورن ام یو ایکس یا مالتی پلکس یکی از مدل‌های سورن است که داشبورد آن، مشابه با سمند معمولی می‌باشد. 

سورن ELX یکی دیگر از مدل‌های سورن است که با موتورهای متفاوتی در بازار عرضه شده است. سورن پلاس آخرین و جدیدترین مدل در بین خودروهای سمند سورن می‌باشد که امکانات و آپشن های ویژه‌ای دارد. 

امکانات و ویژگی‌های خودرو سمند سورن

قبل از خرید قسطی خودرو سمند سورن باید با امکانات و ویژگی‌های این محصول آشنایی داشته باشید. این خودرو بر خلاف سمند معمولی دارای ایر بگ می‌باشد. همچنین ستون فرمان آن هنگام تصادف و ضربه جمع می‌شود تا خسارت‌های کم‌تری به سرنشینان این خودرو وارد شود. کلاس بدنه این خودرو از نوع سدان می‌باشد. در سمند سورن سیستم ترمز ABS وجود دارد.

 شتاب سمند سورن نسبت به سایر خودروهای تولید ایران خودرو قابل قبول است. این خودرو شتاب صفر تا صد 12 ثانیه ایی دارد که از بعضی از مدل‌های پژو 206 نیز کم تر است. 

موتور خودرو 4 سیلندر بوده و حجم آن 1761 سی سی می‌باشد. حداکثر توان خودرو سمند سورن 100 اسب بخار می‌باشد. همچنین باید گفت حداکثر گشتاور سمند سورن نیز 153 نیوتن بر متر است. البته در مدل‌های جدید سمند سورن یعنی مدل سمند سورن توربو شارژ قدرت این خودرو و همچین میزان گشتاور آن بسیار بیشتر می‌باشد. به طوری که قدرت این خودرو 155 اسب بخار و گشتاور آن نیز بیشتر می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو سمند سورن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم در مورد کابین خودرو سمند سورن صحبت کنیم باید بگوییم بدنه آن نسبت به بدنه سمند معمولی (مدل قبلی) تقویت شده و در برابر ضربه نیز مقاوم تر است. این خودرو کابین و صندوق بزرگی دارد. فضای بزرگ کابین و صندوق سمند سورن، این خودرو را برای سفرهای خانوادگی مناسب کرده است. 

یکی دیگر از تفاوت‌هایی که خودرو سمند سورن با سمند معمولی دارد این است که صدا موتور کم تر وارد خودرو می‌شود. یکی دیگر از امکانات و مزیت هایی که سمند سورن دارد سیستم تهویه مطبوع خودکار می‌باشد. چراغ‌های جلو سمند سورن دارای مه شکن می‌باشد و می‌توان با دکمه‌هایی که درون خودرو قرار دارد نور چراغ‌ها را تنظیم کرد. 

چگونگی خرید اقساطی خودرو سمند سورن

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی خودرو سمند سورن را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. میزان اعتبار دریافتی، مهلت بازپرداخت و اقساط ماهیانه از بین گزینه‌های موجود را می‌توانید؛ خودتان انتخاب کنید. 

سایت قسطی کلاب کار فروش قسطی خودروهای دیگر و سایر وسایل نقلیه را انجام می‌دهد. البته باید توجه داشته باشید که خرید نقدی این محصولات پروسه کوتاه‌تر و آسان‌تری دارد. با خرید قسطی خودرو سمند سورن از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو تیبا 2

خرید قسطی خودرو تیبا 2
خودرو تیبا یکی از بهترین محصولات کمپانی سایپا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی...

خرید قسطی ماشین زانتیا

خرید قسطی ماشین زانتیا
یکی از پرطرفداراترین خودروها بین ایرانیان، خودرو زانتیا می‌باشد که بسیار پر فروش است. برای خرید قسطی ماشین زانتیا به بخش وسایل نقلیه در...