فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:29:10

ماشین لباسشویی پاکشوما با قیمتی عالی و کیفیتی بی‌نظیر وارد بازار فروش شده است. برای خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما


ماشین لباسشویی پاکشوما مدل جدید

شرکت پاکشوما در سال 1354 شمسی با هدف تولید محصولات لوازم خانگی در ایران متولد شد. این شرکت در حدود 45 سال فعالیت توانست بازار مناسبی در داخل و منطقه خاورمیانه برای خود بدست بیاورد. محصولات پاکشوما در پنج دسته‌بندی مختلف تولید ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، یخچال فریزر و کولر گازی قرار می‌گیرند. خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.  

ماشین‌های لباسشویی این برند، تنوع زیادی دارند، زیرا پاکشوما با داشتن یک سابقه بیست ساله در امر تولید این ماشین‌ها توانسته است متناسب با نیاز بازار داخلی و خارجی این نوع را در محصولات خود ایجاد کند. در این نوشته قصد داریم مدل جدید ماشین لباسشویی پاکشوما را معرفی کنیم.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 94402

این محصول رنگی نقره‌ای دارد. از نظر ابعاد ارتفاعی برابر با 850 میلی‌متر، پهنایی معادل 595 میلی‌متر و عمقی معادل 495 میلی‌متر دارد. پاک سرویس برای این محصول جدید، 24 ماه گارانتی در نظر گرفته است. نوع  این ماشین لباسشویی، اتوماتیک و از دیگی به ظرفیت 9 کیلوگرم برخوردار می‌باشد، همچنین درب ماشین به سمت چپ باز می‌شود.

این لباسشویی دارای یک نمایشگر LED است. لوله‌های ورودی آب سرد و گرم در این ماشین از یکدیگر مستقل هستند. سرعت چرخش موتوردر این مدل 1400 دور در دقیقه می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما کیفیت را تجربه کنید!

این ماشین در مصرف انرژی بهینه عمل می‌کند و دارای رتبه مصرف انرژی A+++ است. میزان صدای تولید شده توسط این ماشین 54 دسیبل در حالت شستشو و 76 دسیبل در حالت آبکشی می‌باشد.

بنابراین صدای تولید شده در این ماشین برای شما مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. در این ماشین لباسشویی امکان تنظیم دما از 20 تا 90 درجه سانتی‌گراد وجود دارد. در ساخت این محصول از موتور اینورتر استفاده شده است. با خرید قسطی لباسشویی پاکشوما از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت کنید!

ماشین لباسشویی مدل TFI 94402 دارای 21 برنامه شستشو می‌باشد که 16 برنامه شستشو اصلی و از پیش‌ تعریف شده و 6 برنامه شستشوی کمکی وجود دارد. علاوه بر این، ماشین دارای قابلیت آبکشی اضافی نیز می‌باشد. با خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما همه چیز از تمیزی می‌درخشد!

اگر بخواهید زمان شروع به کار ماشین را نیز به تعویق بیاندازید، می‌توانید از قابلیت تاخیر در زمان شستشو استفاده کنید. این قابلیت کمک می‌کند تا بتوانید پروسه شستشو را بین یک تا بیست و چهار ساعت به عقب بیاندازید.

 به این ترتیب حتی اگر در منزل حضور نداشته باشید، می‌توانید با خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما در زمان صرفه ‌جویی کرده و ماشین را در زمان دلخواه روشن کنید.

برنامه شستشوی اقتصادی در این ماشین کمک می‌کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. برنامه شستشوی سریع یا توربو واش نیز کمک می‌کند تا در مواقعی که نیاز فوری به لباستان دارید، در زمان کوتاهی در حدود یک ربع، لباس‌هایتان پاکیزه شود و آنها را به سرعت اتو بزنید.

علاوه بر این موارد می‌توانید از برنامه‌های زیر در این ماشین لباسشویی جدید استفاده کنید. با خرید قسطی لباسشویی پاکشوما یک ماشین مجهز خواهید داشت!

•  برنامه شستشوی ملحفه و روتختی و پتو (DUVET)

• برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان (COTTON ECO)

• برنامه شستشوی سریع 45 دقیقه‌ای (QUICK 45)

• برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم (BULKY)

• برنامه شستشوی البسه رنگی (COLOR WEAR)

• برنامه شستشوی خودکار دیگ (DRUM CLEAN)

• برنامه شستشوی البسه کودکان (Baby care)

• شستشوی اقتصادی کتان (ECO COTTON)

• برنامه شستشوی البسه ورزشی (Sport wear)

• برنامه شستشوی لباس‌های رنگی و ترکیبی (Mix)

• برنامه شستشوی لباس‌های پشمی (Wool)

• برنامه شستشوی بلوز و تی شرت (Shirts)

• برنامه  خشک کن و آبکشی (Rinse and Spin)

• برنامه فقط خشک کن (Spin)

فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب

اگر دوست دارید یک ماشین لباسشویی باکیفیت و ایرانی برای خانواده پرجمعیت خود داشته باشید که به خوبی کار کند، به طور قطع، این مدل یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این ماشین را از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید و از تسهیلات فروش اقساطی لوازم خانگی استفاده نمایید. 

از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و سپس، لوازم خانگی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لباسشویی پاکشوما از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدي تلویزیون ال جی

خرید نقدي تلویزیون ال جی
تلویزیون‌های ال جی با طراحی‌های استثنایی و فناوری‌های به روز و مدرنی که دارد توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید نقدي تلویزیون...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس ویژه کارمندان

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس ویژه کارمندان
برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...