قیمت گوشت کوب برقی مارک فلر

تاریخ انتشار:
1403/1/31 21:07:32


جهت مشاهده قیمت گوشت کوب برقی مارک فلر به بخش لوازم خانگی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید



قیمت گوشت کوب برقی مارک فلر


اطلاعاتی درباره لوازم آشپزخانه برقی فلر

محصولات خانگی فلر گروهی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات خانگی وارد شده از اروپا به ایران هستند. این محصولات در سال های اخیر به دلیل کیفیت بالا و البته تقاضای زیاد در ایران در حجم فراوان وارد شده و عرضه می شوند. فلر یک برند آلمانی از لوازم خانگی و قطعات برقی است که سال هاست که در این زمینه کار می کند.

یکی از این محصولات، گوشت کوب برقی مارک فلر است. این محصول با دارا بودن تیغه های قدرتمند و قابلیت های فراوان، یکی از اصلی ترین وسایل در کمک به شما در پختن کیک، پخت انواع غذاهای گوشتی و... است. 

قابلیت تنظیم سرعت چرخش تیغه ها، پایه محافظ، تیغه های استیل ضد زنگ، بدنه پلاستیکی و قدرت موتور بالا از مشخصات خاص گوشت کوب برقی مارک فلر می باشد. در این مقاله قصد داریم تا درباره گوشت کوب برقی مارک فلر با شما صحبت کنیم.

 ابتدا مشخصات و ویژگی های این محصول معرفی می شود و سپس درباره قیمت و طرح فروش اقساطی گوشت کوب برقی و محصولات برند فلر صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

گوشت کوب برقی مارک فلر

گوشت کوب برقی مارک فلر مدل HB808 یکی از بهترین انواع گوشت کوب های برند فلر است. این محصول با دارا بودن تیغه های بسیار قدرتمند و ضد زنگ، می تواند زمینه تهیه هرگونه مخلوط مد نظر شما را فراهم آورد. همچنین برای آسودگی و راحتی هرچه بیشتر شما، این محصول دارای یک ظرف خردکن از جنس پلاستیک است تا در هنگام خرد کردن مواد غذایی، چیزی از ظرف بیرون نیاید.

 یکی دیگر از ویژگی های خوب گوشت کوب برقی مارک فلر، قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی است. لوازم جانبی و همراه این گوشت کوب، به دلیل طراحی و فرم نه چندان پیچیده خود، می توانند در سبد ها درون ماشین ظرفشویی شما قرار گرفته و شسته شوند.

اقلام همراه این دستگاه شامل تیغه میله ای، همزن بادکنکی، کاسه خرد کن، تیغه خرد کن، لیوان همزن و پایه نگهداری قطعات هستند. این قطعات در یک جایگاه نگهداری اقلام همراه قرار دارند. کابل برق این محصول 1.2 متر طول دارد و بدون جایگاه نگهداری می باشد.

گوشت کوب برقی مارک فلر دارای پایه‌ی بسیار بلند و باریک از جنس استیل ضد زنگ است. این محصول برای مخلوط کردن و ترکیب مواد داغ و سرد نیز مناسب می باشد و مشکلی ندارد.  این گوشت کوب دارای دکمه‌ی آزاد کننده برای جدا کردن دستگاه از پایه است. 

قطعات این محصول به شکلی تنظیم شده است که به راحتی و سهولت باز و بسته می شود و شما به تنهایی و بدون نیاز به کسی، می توانید قطعات این محصول را سرهم ببندید. گوشت کوب برقی فلر دارای دستگیره‌ی باریک و مناسب برای جابجا نمودن دستگاه است. این مدل از گوشت کوب فلر دارای یک چراغ LED با نور آبی برای علامت زدن است.

 همچنین با اهرمی که روی این محصول قرار گرفته است، می توانید سرعت چرخش دستگاه را به راحتی کنترل کنید.

قیمت گوشت کوب برقی مارک فلر

تا اینجای مقاله، توضیحات تقریبا کاملی از تمامی قسمت های گوشت کوب برقی فلر داده شد. اما درباره قیمت این دستگاه شما باید بدانید با توجه به کیفیت بالا قیمت این دستگاه هم رده گوشت کوب های برند های تکنو و گوسونیک خواهد بود. 

البته به دلیل تغییرات لحظه ای قیمت این محصول به دلیل تغییرات نرخ ارز وارداتی و سایر عوامل، امکان اعلام قیمت مستقیم این محصول را نداریم. اما شما می توانید برای خرید اقساطی این محصول، در طرح ویژه قسطی کلاب شرکت کنید. 

در این طرح شما می توانید با استفاده از اقساط 12 ماهه و با حداقل پیش پرداخت ممکن، گوشت کوب برقی مارک فلر و سایر محصولات این برند با کیفیت را تهیه کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از قیمت دقیق این دستگاه با ما تماس بگیرید.  

 

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی امروزه جزو محبوب ترین فروشگاه ها است. مزایای زیادی که این نوع فروشگاه ها برای مشتریان خود دارند، سبب می شود تا روز ...

خرید اقساطی تلویزیون با چک

خرید اقساطی تلویزیون با چک
تلویزیون یکی از مهمترین وسایل برقی در هر خانه‌ای است. برای خرید اقساطی تلویزیون با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...