فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:45:25

برند پاکشوما به تازگی سبد محصولاتی خود را گسترش داده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما


یخچال فریزر پاکشوما

پاکشوما در سال 1354 قدم به عرصه ظهور گذاشت و به یکی از مهم‌ترین کارخانجات تولیدی در خاورمیانه تبدیل شد. محصولات این برند شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، جاروبرقی و یخچال فریزر است. پاکشوما با نوآوری و توسعه محصولات توانسته است در مدت نیم قرن محصولاتی باكیفیت وارد بازار داخلی و خارجی كند.

این شركت در عرصه تولید یخچال فریزر دو محصول p230 و p19 با رنگ‌ بندی‌های سفید و سیلور را وارد بازار كرده است. در این نوشته قصد داریم تا به معرفی یکی از این دو محصول بپردازیم. قابلیت خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما در قسطی كلاب فراهم شده است.

معرفی یخچال فریزر پاکشوما مدل p230

این یخچال فریزر كمبی است، ولی شباهت زیادی به محصولات سایدبای‌ساید دارد، یخچال در بالا و فریزر در ناحیه پایین قرار دارد. طراحی زیبایی در آن صورت گرفته و برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و زیاد مناسب است. دارای ارتفاعی برابر با 1860 میلی‌متر، عمقی معادل 830 میلی‌متر و پهنایی برابر با 870 میلی‌متر می‌باشد.

این یخچال فریزر دارای مصرف بهینه انرژی می‌باشد و به طور كلی نمودار مصرف انرژی آن رتبه A دارد. در دو رنگ سفید و سیلور تولید شده است. همان طوری که می‌دانید این دو رنگ محبوب، شیک هستند، هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و با سایر لوازم خانه به خوبی ست می‌شوند. با خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما آشپزخانه‌ای دلنشین خواهید داشت!

بررسی ظاهری یخچال فریزر پاکشوما مدل P230

این محصول پاکشوما دارای یک نمایشگر می‌باشد و ظرفیت كلی دستگاه 479 لیتر است. در حقیقت، یخچال دارای 330 لیتر حجم و فریزر گنجایشی برابر با 149 لیتر دارد. تعداد طبقات اصلی یخچال 3 طبقه و تعداد كشوها 2 عدد است. درون یخچال از یک لامپ کم مصرف LED استفاده شده تا بتوانید حتی در تاریكی نیز محتویات درون یخچال را ببینید. 

این دستگاه نوفراست یا بدون برفک است  و نیازی به تمیز كردن برفک ندارد. یک آبریز بر روی درب یخچال وجود دارد كه برای شما امكان برخورداری از یک لیوان آب گوارا را فراهم می‌سازد. این آبسردکن مجهز به یک مخزن داخلی است. با خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما گوارا بنوشید!

این یخچال دارای یک سیستم سرد کننده سریع است. با وجود این سیستم، مواد غذایی به سرعت به دمایی ایده‌آل و مناسب خواهد رسید و از فساد آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد. به علاوه، مدل پی 230 دارای محفظه انجماد سریع است. درون این دستگاه یک سیستم اجباری جریان هوا وجود دارد که توسط فن عمل می‌کند. 

یک کشوی مخصوص به نگهداری میوه‌ها و سبزیجات تازه در این دستگاه وجود دارد. درون این یخچال یک سیستم کنترل هوشمند دیجیتال قرار گرفته است. با خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما مواد غذایی سالم مصرف کنید!

یخساز یخچال دستی است و یک محفظه مخصوص برای نگهداری یخ وجود دارد. این دستگاه قایلیت باز شدن به هر دو طرف را دارا می‌باشد. از یک قفل ایمنی برخوردار است و فعال شدن قفل کودک مانع از تغییر تنظیمات صورت گرفته در این یخچال می‌باشد. جنس طبقات ساخته شده در این یخچال فریزر شیشه‌ای نشکن است و بر روی درب یخچال یک کنترل پنل LED و لمسی وجود دارد. 

این دستگاه مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است. وجود سیستم عیب یاب در زمانی که یخچال با ایرادهای جزئی مواجه می‌شود به شما کمک شایانی می‌کند. 

در این مواقع می‌توانید توسط اخطاری که به صورت هوشمند به شما ارسال می‌شود، ایرادهای جزئی را برطرف سازید و نیازی به حضور تکنسین در محل نیست.

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما

برای تهیه یخچال فریزر پاکشوما مدل P230 می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوید. با استفاده از روش‌های موجود در سایت برای گرفتن وام و اعتبار اقساط اقدام فرمایید و این یخچال فوق‌العاده را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش یخچال فریزر سامسونگ اقساطی

فروش یخچال فریزر سامسونگ اقساطی
برای برخورداری از یک یخچال فریزر باکیفیت و بادوام، توجه به فروش یخچال فریزر سامسونگ اقساطی کمک شایانی می نماید. یخچال فریزرهای سامسونگ...

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو با چک

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران برند دوو می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو با چک به بخش ماشین...