خرید اقساطی گوشی s9

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:36:25

یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های سامسوگ مدل Galaxy S9 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s9 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی s9


بررسی Galaxy s9

Galaxy s9 در رنگ‌های خاصی نظیر مشکی نیمه شب، تیتانیوم خاکستری، آبی مرجانی و بنفش نیلک تولید می‌شود. ابعاد این گوشی برابر با 147.7 در 68.7 در 8.5 میلی‌متر مکعب می‌باشد. طراحی گلکسی S9 جذاب و خیره‌ کننده است و شیشه براقی دارد. این گوشی در حدود 163 گرم وزن دارد. این شیشه جذاب طوری طراحی شده که با یک قاب فلزی یکپارچه می‌باشد.

حاشیه‌های نمایشگر تا حد ممکن کم شده است. اسکنر عنبیه در زیر شیشه قرار دارد. بدنه‌ها با یک لایه محافظ به نام گوریلاگلس پوشیده شده‌اند و کمی خم‌شدگی و انحنا دارند. قابلیت خرید قسطی گوشی s9 در قسطی كلاب فراهم شده است.

این اسمارتفون دارای یک نمایشگر سوپرامولد است. اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین قرار داد. این گوشی مجهز به حسگری برای تشخیص ضربان قلب می‌باشد. S9 در دو مدل یک و دو سیم کارته به بازار عرضه شده است. این گوشی دارای گواهینامه نظامی IP68 می‌باشد و می‌تواند در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. با خرید اقساطی گوشی s9 یک گوشی با امكانات و تجهیزات استثنایی داشته باشید!

نمایشگر این اسمارتفون یک صفحه 5.8 اینچی است که از فناوری امولد استفاده می‌کند. رزولوشنی برابر با 1440 در 2960 پیکسل دارد. روشنایی صفحه برابر با 370 نیت است و حتی در زیر نور شدید نیز عملکرد مطلوبی دارد. این گوشی از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. تراکم پیکسلی این گوشی برابر 570 پیکسل بر هر اینچ است.

گلکسی S9 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی می‌باشد. دیافراگم این دوربین متغیر است و با یکی از این دو مقدار گشودگی f/1.5 و f/2.4 عمل می‌کند، همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسل است.

در گلکسی S9 با یک قابلیت سرگرم كننده به نام AR Emoji رو به رو هستید كه با تحلیل صد نقطه بر روی تصاویر دو بعدی، قادر است تا تصاویر سه بعدی تحویل دهد. با خرید قسطی گوشی s9 از تفریحات سرگرم‌كننده خاص گوشیتان برخوردار شوید!

این گوشی دارای دو بلندگو می‌باشد. یكی از این بلندگوها در كنار درگاه USB قرار دارد و دیگری در بالای گوشی جای گرفته است. سامسونگ با مشارکت Harman توانسته است از AKG بهره ببرد و از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی کند. هدفون موجود در جعبه S9 یک محصول اورجینال AKG است. با خرید اقساطی گوشی s9 كیفیت را در شنیدن مقایسه كنید!

تراشه به کار رفته در گلکسی اس9 با دو نسخه مختلف اکسینوس 9810 جهانی و اسنپدراگون 845 در چین و امریکا عرضه می‌شود. از طرفی تراشه اکسینوس اولین پردازنده‌ای است که در محیط اندروید قادر به ضبط و یا پخش ویدیوهای 4k و UHD می‌باشد که با نرخ سرعت 120 فریم بر ثانیه کار می‌کند.

سامسونگ به دلیل این که این قابلیت در تراشه اسنپدارگون پشتیبانی نمی‌شود در هر دو گوشی فریم ریت را به 60 هرتز محدود کرده است. پردازنده گرافیکی Mali-G72 یكی از بهترین پردازشگرهای قدرتمند می‌باشد و عملكرد مطلوبی دارد.

سیستم عامل موجود در این گوشی اندروید نسخه 8 یا اوریو و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس است. حافظه رم موجود در این موبایل 4 گیگابایت می‌باشد. حافظه اصلی این گوشی در سه مدل 64، 128 و 256 گیگابایت موجود است. البته امکان استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف 400 گیگابایت وجود دارد.

شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی s9

برای تهیه این گوشی پرچم‌دار می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی بدون چک و با چک برخوردار شوید. در این فروشگاه با خزید گوشی قسطی در تهران قادرید تا صاحب یک اسمارتفون شوید. به راحتی وام بگیرید و گوشی از دم قسط خود را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی s9 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل قسطی تهران

خرید موبایل قسطی تهران
تنوع گوشی های همراه در برندهای مختلف دست شما را به عنوان خریدار باز می گذارد تا بتوانید گوشی مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خریداری ...

خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و خوش قیمت سامسونگ بی شک مدل a03 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...