خرید سرویس قابلمه فونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 05:51:23

داشتن یک سرویس قابلمه عالی و زیبا در یک آشپزخانه مدرن نیاز است. اگر تمایل به خرید اقساطی سرویس قابلمه فونیکس دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید سرویس قابلمه فونیکس


شرکت فونیکس 

شرکت فونیکس، یک شرکت نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی و کالاهای برقی می‌باشد. این شرکت که 15 سال است که محصولات آن در بازار ایرانی عرضه می گردد، توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت، جایگاه بسیار خوبی در بین سایر رقبای خارجی این زمینه پیدا کند. 

فونیکس یک برند هلندی می‌باشد که چند سالی است علاوه بر حضور در زمینه تولید لوازم خانگی و کالاهای برقی، به تازگی وارد عرصه تولید کالاهای دیجیتال نظیر انواع کامپیوتر و لپ‌تاپ نیز شده‌ است. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه فونیکس با ما همراه باشید. 

برند فونیکس 

برند فونیکس برندی مطرح در زمینه تولید محصولات خانگی با کیفیت است که توانسته با حضور 15 ساله در بازار ایران و ارائه کالاهایی مرغوب، بسیار خوب درخشیده و تبدیل به برندی مطرح گردد. در ادامه برای خرید اقساطی سرویس قابلمه فونیکس همراه ما باشید. 

این برند توسط مدیران با تجربه ایرانی که سابقه مدیریتی بیش از پنجاه سال دارند اداره می‌گردد که از جمله علت‌های پیشرفت این برند در ایران و بین ایرانیان است. 

قابلمه فونیکس 

امنیت و رفاه در آشپزخانه، در گرو استفاده از محصولاتی کارآمد در آشپزی می باشد. امروزه لوازم آشپزخانه به قدری کارآمد شده است که شما می‌توانید حتی یک تخم مرغ را به راحتی و بدون نیاز به آب حرارت داده و بپزید. 

استفاده از لوازم آشپزخانه کارآمد، یک راه مطمئن برای لذت بردن از یک آشپزی تمام و کمال و در عین حال ایده آل می‌باشد. با خرید اقساطی سرویس قابلمه فونیکس از قسطی کلاب، یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

پیشنهاد ما به شما خرید لوازم خانگی فونیکس است. با فونیکس می‌توانید تجربه یک زندگی کامل و ایده آل را داشته باشید. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه فونیکس همراه ما باشید. 

جدیدترین سرویس قابلمه فونیکس 

از جدیدترین سرویس قابلمه فونیکس می‌توان به مدل نیویورک آن اشاره کرد. این سرویس قابلمه 20 پارچه می‌باشد و جنس اصلی بدنه آن از آلومینیوم است و جنس رویه اصلی کار گرانیت می‌باشد. درپوش‌های آن یا به اصطلاحی درب قابلمه‌ها پیرکس با رینگ سیلیکونی است.

این سرویس دارای چهار قابلمه در سایزهای 32، 28،24 و 20 می‌باشد و سه تابه با سایزهای 28، 24 و یک تابه دو طرفه دارد. یک ست شش تکه ابزار آشپزی به همراه استند آویز دارد. این سرویس در رنگ زرشکی به بازار عرضه شده‌است. 

خرید نقدی یا اقساطی قابلمه فونیکس 

سرویس 20 پارچه قابلمه فونیکس قیمت بالایی ندارد، ولی اگر ترجیح می‌دهید که به جای پرداخت یکجا و نقدی از شیوه خرید ماهانه یا اقساطی بهره ببرید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از طریق این سایت محصول خود را به صورت اقساطی سفارش دهید. در ادامه برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی سرویس قابلمه فونیکس با ما همراه باشید. 

خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه فونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و پس از ثبت نام در این سایت اینترنتی، به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی مراجعه کنید و پس از مطالعه شرایط خرید بای چک و لیزینگ، شرایطی که با شما سازگار تر بود را انتخاب کنید.

ناگفته نماند که خرید نقدی از قسطی کلاب همراه با تخفیفات بی‌نظیری است. همچنین شما می توانید به راحتی و در منزل محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و صرف مدت زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و لوازم منزل است که به دو صورت نقدی و اقساطی محصولات خود را به فروش می‌رساند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی یخچال فریزر امرسان

خرید نقدی یخچال فریزر امرسان
انتخاب برند مناسب برای یخچال فریزر کاری بسیار دشوار است و باید قبل از خرید، از ویژگی‌های تمامی برندها باخبر شوید. یکی از برند هایی که بسیار با...

خرید قسطی ساید بای ساید الکترواستیل

خرید قسطی ساید بای ساید الکترواستیل
برند الکترواستیل شرکتی شناخته شده و با قدمت بالا در ایران است. برای خرید قسطی ساید بای ساید الکترواستیل به بخش یخچال فریزر در دسته...