فروش اقساطی ps5

تاریخ انتشار:
1403/2/18 04:30:25

کنسول بازی جدید سونی با نام پلی استیشن 5 وارد بازار شده است و بسیار طرفدار دارد. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ps5


ps5

کنسول جدید سونی با قیمتی نجومی به بازار عرضه شد. سوال اینجاست که آیا PS5 ارزش این بهای بالا را دارد یا ندارد! در این نوشته با ما همراه باشید تا این مسئله را مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم. 

طراحی در این کنسول متحول شده و سخت افزار قدرتمندی در دل این غول گیمینگ جای گرفته است. قدرت گرافیکی نیز، به مراتب از قبل بیشتر است. می‌توان گفت قدرت و سرعت در این پلی استیشن موج می‌زند. حتی کنترلر جدید نیز بهتر شده است و تجربه روان‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. قابلیت خرید قسطی ps5 در قسطی کلاب فراهم شده است.

کنسول PS5 در میان دو ورقه سفید رنگ خمیده و متقارن قرار گرفته است. سایزی بزرگ دارد و با کمک یک پیچ در پایه مستقر می‌شود تا به صورت عمودی یا افقی قرار گیرد. 

البته برای خرید پایه باید پول بیشتری بپردازید. در قسمت سیاه با 2 پورت USB 3.0، یک پورت شبکه، یک خروجی HDMI و یک سوکت مربوط به پاور وجود دارد. در قسمت جلوی کنسول نیز از دو پورت پرسرعت نوع A و C برخوردار خواهید بود.

باید بگوییم که با هیچ پورت صوتی نوری در این کنسول وجود ندارد. در پلی استیشن 5 از هیت سینک استفاده شده تا از گرمای زیاد به وجود آمده به دلیل پردازش‌های بالا جلوگیری کند. با خرید اقساطی ps5 همیشه متصل خواهید بود!

ویژگی‌های استثنایی ps5

پلی استیشن 5 در اجرای روان بازی‌ها فوق‌العاده است. به دلیل برخورداری از حافظه SSD دارای یک رابط پر سرعت است. سرعت را می‌توانید در لود شدن بازی‌ها، باز کردن یا بستن آنها ببینید. انتخاب بازی‌ها با رابط جدید بی‌نظیر است. 

در کنترلر جدید می‌توانید بازی خود را تغییر دهید، نوتیفیکیشن‌ها را چک کنید و میزان باتری باقی مانده را ببینید. در پلی استیشن جدید با قابلیت‌های شخصی سازی شده رو به رو هستید.

با استفاده از اکسپلور می‌توانید آخرین اخبار مربوط به آپدیت‌ها را ببینید. از طریق کتابخانه بازی، برنامه‌های ذخیره شده بر روی کنسول قدیمی خود را بازی کنید و از طریق Create اسکرین شات‌های بازی را ذخیره نمایید. با خرید اقساطی ps5 با دوستانتان آنلاین بازی کنید!

پلی استیشن 5 از تراشه هشت هسته‌ای AMD Zen 2 برخوردار است. قدرت گرافیکی در این کنسول 10.3 ترافلاپس است و با داشتن حافظه پر سرعت SSD با نرخ سرعت بالا عمل می‌کند. یکی از امتیازات خوب این کنسول پشتیبانی از بازی‌های ps4 می‌باشد.

علاوه بر این می‌توانید کنترلر PS4 را به پلی استیشن جدید متصل کنید. البته، بازی‌هایی وجود دارند که از دسته قدیمی پشتیبانی نمی‌کنند. قابلیت صدای سه بعدی به همراه هدست‌های وایرلس از جمله امکانات پلی استیشن 5 است. با خرید قسطی ps5 دنیای جدیدی از بازی را تجربه کنید!

بررسی حسگرهای گیم پد

گیم پد دارای حسگرهای سازگار شده‌ای می‌باشد که دارای اسپیکر هستند و در هنگام اجرای بازی‌ها، شوک لمسی را حس خواهید کرد. سنسورهای جدید نسبت به حرکت نیز واکنش‌پذیری دارند.

از طرفی سرعت پاسخگویی در کنترلر جدید بهتر است. در این کنسول با قابلیت ارائه تصویر 4K به همراه نرخ سرعت تازه سازی 120 فریم در ثانیه و یا کیفیت 8K همراه با نرخ سرعت تازه سازی 60 فریم در ثانیه رو به رو هستید. به علاوه این کنسول از درایو نوری و بلوری نیز پشتیبانی می‌کند.

برخی معتقدند به دلیل قیمت نوسانی و بالای این کنسول ارزش خرید پایینی دارد، ولی باید بگوییم کنسول جدید واقعا یک نسل جلوتر است و ارزش خرید بالایی دارد.

شرایط خرید قسطی ps5

اگر شما نیز جز افرادی هستید که علاقه‌مند به دنیای گیمینگ می‌باشید، PS5 بهترین گزینه برای شما می‌باشد. در صورتی‌که می‌خواهید این دستگاه را خریداری نمایید، به شما قسطی‌کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. 

در این فروشگاه معتبر اینترنتی می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید. شما قادرید تا به یکی از روش‌های موجود در این فروشگاه وام دریافت کنید و این کنسول عالی را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps4 پرو

فروش اقساطی ps4 پرو
کنسول بازی سونی جز بهترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ps4 پرو به بخش کنسول بازی در...

خرید اقساطی کنسول بازی ps4

خرید اقساطی کنسول بازی ps4
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps4 به بخش کنسول بازی در...