خرید قسطی گوشی a72

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:14:30

کمپانی سامسونگ در سال 2021 از دو گوشی جذاب با نام‌های a72 و a52 رونمایی کرد. برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a72


a72 جذاب سامسونگ

سامسونگ با ارائه میان‌رده‌هایی در حد پرچم‌دار دیگر برندها و با قیمتی مناسب توانسته است سهم فروش زیادی را در بازار جهانی در دست بگیرد. A72 یک میان‌رده موفق است که قصد داریم در این بلاگ آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی گوشی a72 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی گلکسی a72

از نظر ظاهری این اسمارتفون شباهت زیادی به A71 دارد. در قسمت نمایشگر، گوشه‌ها کمی خمیده است و سلفی در وسط نمایشگر وجود دارد. در پنل عقب و گوشه سمت راست بالا، دوربین‌های چهارگانه و فلش با کمی برجستگی قرار گرفته‌اند. در قسمت پایین، گذرگاه تایپ C تعبیه شده است.

ابعاد گلکسی a72 معادل 165×77.4×8.4 میلی‌متر مکعب و وزنش معادل 203 گرم می‌باشد. این گوشی جنسی پلاستیکی دارد و در چهار رنگ سفید، بنفش، مشکی و آبی تولید شده است. یکی از امتیازات این گجت برخورداری از استاندارد نظامی IP67 می‌باشد که این گوشی را توانا می‌سازد تا به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب سالم بماند!

خصوصیات نمایشگر

گوشی گلکسی a72 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی است که از فناوری سوپر امولد استفاده می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه در این گجت برابر 84.9 درصد می‌باشد.

رزولوشن موجود در این نمایشگر برابر با 1080 × 2400 پیکسل است. کار کردن با این گوشی حتی در زیر نور آفتاب، تجربه‌ای لذت ‌بخش می‌باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر معادل 393 پیکسل در اینچ است و نرخ نوسازی صفحه نیز معادل 90 هرتز می‌باشد. بر روی صفحه یک محافظ گوریلا گلس 5 وجود دارد و بر روی نمایشگر حسگر اثرانگشت قرار گرفته است. با خرید اقساطی گوشی a72 کیفیت را حس کنید.

مشخصات سخت افزاری 

در این گوشی از تراشه شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون 720G استفاده شده که این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی بین 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند و در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 618 قرار دارد. با خرید قسطی گوشی a72 سرعت و دقت را تجربه نمایید! 

a72 دارای دو نسخه متفاوت حافظه با ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت می‌باشد، همچنین از نسخه‌های متفاوت رم به ظرفیت‌های 6 و 8 گیگابایت در آن ساخت استفاده شده است.

در صورت نیاز می‌توانید جهت ذخیره سازی بیشتر از کارت حافظه جانبی نیز استفاده کنید. از نظر نرم‌افزاری نیز بر روی این دستگاه، از نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌شود. طبق اعلام سامسونگ a72 تا چهار سال آپدیت امنیتی و تا 3 سال از آپدیت نرم‌افزاری خواهد داشت.

دوربین‌های چهارگانه و سلفی

سامسونگ در میان‌رده‌های خود از دوربین‌هایی باکیفیت برخوردار است. در گوشی A72 با قابلیت زوم 30 اپتیکال برابری برخوردار هستید. این گوشی هوشمند دارای چهار لنز متفاوت است.

در دوربین اصلی یک لنز 64 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال وجود دارد که از لنز گسترده یا واید 26 میلی‌متری استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشی a72 هنرمندانه عکاسی کنید!

در کنار دوربین اول، دوربین دوم قرار دارد که یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابر است. این لنز تله ‌فوتو دارای قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز می‌باشد. در کنار این دو دوربین، دوربین اولتراواید یا فوق گسترده 12 مگاپیکسل با قابلیت پوشش 133 درجه‌ وجود دارد. 

دوربین آخر نیز، یک لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر نزدیک را با جزئیات کافی به ثبت برساند. در گوشی a72  قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4k و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 120 فریم بر ثانیه فراهم شده است. قابلیت HDR در شرایطی که نور به اندازه کافی وجود دارد، به خوبی عمل می‌کند.

باتری قدرتمند

سامسونگ گلکسی a72 دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که با یک شارژر 25 واتی فست به خوبی شارژ می‌شود.

شرایط خرید قسطی گوشی a72

اگر می‌خواهید یک گوشی مقرون به صرفه و با امکانات مطلوب داشته باشید، می‌توانید از a72 استفاده نمایید. برای خرید این گوشی بهتر است از طریق فروشگاه معتبر قسطی کلاب اقدام نمایید. زیرا در این فروشگاه، تسهیلاتی برای گرفتن وام و پرداخت اقساطی کالاهای دیجیتالی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a72 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایرپاد با چک

خرید اقساطی ایرپاد با چک
هدفون‌های شرکت اپل با طراحی و کارایی عالی روانه بازار شده‌اند و مدل‌های متنوعی دارند. برای خرید اقساطی ایرپاد با چک به بخش هدفون در دسته...

خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته الکترونیکی

خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته الکترونیکی
یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ گوشی مدل s23 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل...