خرید قسطی PS5 با درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/21 03:38:22

پلی استیشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 با درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی PS5 با درایو


تفاوت Ps5 با درایو و دیجیتال چیست؟

کنسول بازی Ps5 یکی از جدیدترین تولیدات شرکت سونی، یک وسیله فوق‌العاده برای پر کردن اوقات فراغت و بازی سرگرمی در خانه است. این محصول در مدت کوتاهی که از عرضه آن می‌گذرد محبوبیت زیادی در بین گیمرها کسب کرده است. Ps5 در دو مدل با درایو و دیجیتال تولید شده است. این دو مدل در بسیاری از ویژگی‌ها یکسان هستند و تفاوت آنچنانی ندارند. مهمترین و بارزترین تفاوت این دو نسخه پشتیبانی از دیسک است. 

مدل دیجیتال Ps5 قابلیت استفاده از دیسک درایو را ندارد. ما در این مقاله قصد داریم درباره Ps5 با درایو و ویژگی‌های آن با شما صحبت کنیم، همچنین شما را با خرید قسطی Ps5 با درایو نیز آشنا خواهیم کرد.  

شرکت سونی دو مدل با درایو و دیجیتال Ps5 را به صورت همزمان روانه بازار نموده است تا علاقه مندان بتوانند با توجه به نیازهای خود یکی از آنها را انتخاب نمایند. همانطور که از اسم آنها نیز پیدا است با درایو و بدون درایو بودن تنها تفاوت آنها در Ps5 دیجیتال قابلیت استفاده از دیسک وجود ندارد و هر کدام از بازی‌ها را می‌بایست جداگانه دانلود نمایید.

در مقابل در نسخه با درایو که به آن نسخه استاندارد نیز گفته می‌شود قابلیت پشتیبانی از دیسک وجود دارد. در واقع شما با خرید اقساطی Ps5 با درایو می‌توانید تمامی بازی‌ها و برنامه‌ها را هم از طریق دیسک و هم به صورت دیجیتالی مشاهده نمایید.

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو نسخه تفاوت در ظاهر آنها است. کنسول بازی با درایو دارای یک برجستگی در سمت راست به منظور قرار گرفتن CD و DVD است. درحالی که نسخه دیجیتال این ویژگی را ندارد. همچنین شایان ذکر است قیمت این دو کنسول بازی نیز با یکدیگر متفاوت است. قیمت Ps5 استاندارد (با داریو) بالاتر از نسخه دیجیتال آن است. ویژگی‌های دیگر این دو کنسول کاملا شبیه به هم است و هیچ گونه تفاوت دیگری وجود ندارد. 

ویژگی‌های Ps5 با درایو چیست؟

• ابعاد Ps5 با درایو معادل 260x104x390 سانتی‌متر است و وزن آن نیز 4500 گرم است.

• پردازنده اصلی (CPU) Ps5 8 هسته‌ای و AMD ZEN 2 در فرکانس 3.5 گیگاهرتز می‌باشد.

• پردازنده گرافیکی (GPU) این دستگاه Ray Tracing Acceleration Up to 2.23 GHz است.

• حافظه رم Ps5 با داریو با داریو معادل 16 گیگابایت می‌باشد، همچنین لازم به ذکر است ظرفیت هارد دیسک این دستگاه معادل 825 گیگابایت است.

• سرعت بارگذاری در این کنسول بالا می‌باشد.

• با خرید قسطی Ps5 با درایو از تکنولوژی صدای سه بعدی بهره‌مند خواهید شد.

• Ps5 قابلیت ارائه تصاویر 4K با 120 فریم را دارا می‌باشد.

• Ps5 به دلیل ویژگی اتصال بی‌سیم می‌تواند به Wifi متصل شود. با این وجود می‌توانید به شبکه‌های مربوطه متصل شوید و بازی‌های دلخواه را خریداری و دانلود نمایید.

• با خرید اقساطی Ps5 با درایو از وجود یک کنسول بازی، یک دسته بی‌سیم، کابل برق، کابل شارژ دسته، کابل HDMI و یک استند برای قرار گیری کنسول بهره‌مند خواهید شد. تمامی مواردی که در این قسمت گفته شد از ویژگی‌های Ps5 با داریو بود. در قسمت بعد شما را با راه‌های خرید این کنسول بازی آشنا خواهیم کرد. 

خرید قسطی Ps5 با درایو از قسطی کلاب

در کشور ایران فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش Ps5 می‌نمایند. یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید کنسول بازی Ps5 قسطی کلاب است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی و در حالی که در منزل و یا محل کار خود نشسته‌اید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید نقدی Ps5 را انجام دهید و از وجود یک کنسول برای بازی سرگرمی در منزل خود بهره‌مند شوید. 

یکی از ویژگی‌هایی که فروشگاه قسطی کلاب را با سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز کرده است؛ امکان خرید اقساطی کنسول بازی است. این فروشگاه علاوه بر فروش نقدی شرایطی را مبنی بر فروش قسطی کنسول بازی فراهم نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید اقساطی Ps5 با درایو در این قسمت کلیک نمایید تا به سایت فروشگاه قسطی کلاب منتقل شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید دوربین کانن قسطی

خرید دوربین کانن قسطی
کانن از برند های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید دوربین های عکاسی است که طرفداران زیادی نیز میان عکاسان حرفه ای دارد. برای خرید اقساطی انواع ...

تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی

تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی
همه ی ما اسم کنسول بازی و سونی را شنیده ایم که بیشتر با اسم پلی استیشن آن را می شناسیم.خرید اقساطی کنسول بازی سونی در سایت قسطی کلاب به صورت ...