فروش قسطی تبلت های سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:14:28

برند سامسونگ تبلت‌های جذاب و کاربردی بسیاری را طراحی و تولید کرده است. برای خرید قسطی تبلت های سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی تبلت های سامسونگ


تبلت سامسونگ

سامسونگ به جرات یکی از بهترین تولید کنندگان تبلت در دنیا می‌باشد. این شرکت موفق کره‌ای از نظر تنوع تولید نیز از پیشروترین کمپانی‌های جهان است. 

در این مقاله می‌خواهیم دو تبلت با مدل‌های مختلف در این کارخانه را در دو رنج قیمتی متفاوت با یکدیگر مقایسه کنیم تا بیابیم دلیل این اختلاف چیست؟ مقایسه دو محصول سامسونگ با رنج قیمتی متفاوت که یکی 7 برابر دیگری بها دارد!

با ما همراه باشید تا دو مدل Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab A 8.0 را با هم مقایسه کنیم و ببینیم این دو گجت چه تفاوت‌هایی با هم دارند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7+ SM-T975 و مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295

تبلت گران ‌قیمت سامسونگ در دو رنگ برنز و مشکی توسط سامسونگ ارائه شده است، ولی محصول ارزان قیمت سامسونگ تبلتی با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای می‌باشد. محصول گران‌تر ما سایز و وزن بیشتری دارد. هر دو تبلت دارای قابلیت نصب سیم‌کارت و مکالمه هستند. با خرید اقساطی تبلت های سامسونگ تنوع در انتخاب خواهید داشت!

پردازنده

در تبلت گران از تراشه کوالکام SM8250 اسنپدراگون 865 استفاده شده است. پردازنده هشت هسته‌ای که در محدوده فرکانسی 1.8 تا 3.09 هرتز عمل می‌کند.

در کنار پردازنده اصلی با پردازنده گرافیکی آدرنو 650 مواجهید، در صورتی که محصول ارزان‌تر و سبک‌تر سامسونگ از تراشه کوالکام SDM429 استفاده می‌کند که یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس عملکردی 2 گیگاهرتز را در خود جای داده است. با خرید قسطی تبلت های سامسونگ سرعت و دقت را مقایسه نمایید!

حافظه

مقدار رم محصول S7، شش گیگابایت است. حافظه داخلی 128 گیگابایت دارد و از یک کارت حافظه microSD تا حافظه یک ترابایت می‌باشد. تبلت A 8.0 دارای 2 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت است. این تبلت نیز قادر است از یک کارت حافظه میکرو تا ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی کند. با خرید قسطی تبلت های سامسونگ هر چیزی را ثبت کنید!

نمایشگر

نمایشگر تبلت S7 نسبت به A8 بزرگ‌تر است و سایز 12.4 اینچ دارد. درحالی که تبلت A8 تنها 8 اینچ سایز دارد. ابر تبلت سامسونگ رزولوشنی برابر با 1752×2800 پیکسل دارد و محصول قدیمی سامسونگ A8 دارای رزولوشنی معادل800 در 1280 پیکسل است.

به این ترتیب سامسونگ با ارائه تصاویر غنی‌تر در محصول گران‌ترش توانسته است، نمایشگری با تراکم پیکسلی 266 پیکسل بر اینچ، ارائه دهد درحالی که A8 ارزان ‌قیمت تراکمی برابر 189 پیکسل بر اینچ دارد. با خرید اقساطی تبلت های سامسونگ کیفیت را احساس کنید!

دوربین

تبلت S7 دارای دو دوربین اصلی 13 و 8 مگاپیکسلی و فلش است، در صورتی که A8 یک دوربین 8 مگاپیکسلی فاقد فلش دارد. این دوربین دارای قابلیت زوم دیجیتال تا چهار برابر است. به علاوه از قابلیت‌هایی چون ثبت موقعیت مکانی زمانی، فوکوس خودکار، ویرایش عکس‌ها و فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل برخوردار است. 

دوربین سلفی در وب‌کم نیز، کیفیتی معادل 2 مگاپیکسل دارد. محصول مدرن سامسونگ علاوه بر دوربین اصلی از نوع گسترده که قابلیت فوکوس خودکار دارد، از دوربین دوم فوق گسترده 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بهره‌مند است.

کیفیت ارائه تصاویر به صورت 4K و با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل انجام می‌شود. دوربین سلفی عریض این تبلت نیز، قادر است با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 192 در 1080 پیکسل فیلمبرداری کند.

ارتباط، اتصال، امکانات و تجهیزات

هر دو تبلت از فناوری‌های ارتباطی 2G، 3G و 4G پشتیبانی می‌کنند، همچنین به فناوری‌های اتصال به Wifi و بلوتوث نیز مجهزند. از نظر فناوری‌های مکان‌یابی هر دو محصول دارای GPS هستند، همچنین A8 دارای درگاه میکرو USB و USB است. 

در Galaxy Tab S7 با یک گذرگاه USB Type-C 3.2 است. هر دو تبلت دارای حسگرهای شتاب‌سنج، مجاورتی و قطب‌نما می‌باشند. در Tab S7 با یک سنسور اضافه‌تر یعنی حسگر اثر انگشت رو به رو خواهید بود. هر دو محصول دارای بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشند. با خرید قسطی تبلت های سامسونگ یک محصول با امکانات ویژه داشته باشید!

Galaxy Tab A 8.0 از سیستم اندروید نسخه 9 یا پای استفاده می‌کند درحالی که Galaxy Tab S7 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 10 است. باتری تبلت قدیمی سامسونگ 5100 میلی‌آمپر ساعت گنجایش دارد. در محصول جدید با یک باتری 8000 میلی‌آمپر ساعت رو به رو هستید که یک فست شارژ 45 واتی دارد.

خرید قسطی تبلت های سامسونگ

برای داشتن یک تبلت کاربردی و باکیفیت حتما یک تبلت سامسونگ خریداری نمایید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خریدتان را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید و از مزایای خرید نقدی و اقساطی این فروشگاه برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت های سامسونگ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده لپتاپ در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در دسته...

خرید قسطی لپتاپ دل

خرید قسطی لپتاپ دل
لپتاپ دل یکی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار است که به خاطر طراحی خاصی که دارد بین مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. برای خرید قسطی...........