فروشگاه اینترنتی meghdadit

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:44:00

در زندگی پر مشغله امروز اغلب افراد دیگر زمان رفتن به بازار های سنتی و خرید از ان ها را ندارند. از این رو فروشگاه های اینترنتی مانند meghdadit و قسطی کلاب راه اندازی شده اند. برای خرید قسطی انواع کالا ها می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی meghdadit

افزایش فعالیت فروشگاه های آنلاین

با تغییر سبک زندگی در جامعه ما خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی جای خرید سنتی را گرفته است و باطبع فروشگاه های اینترنتی زیادی برای پاسخگویی به این نیاز کاربران و تخصیص درصدی از بازار آنلاین به خود راه اندازی شده اند.

می توان گفت که افزایش فروشگاه های اینترنتی فعال در کشور به نفع مشتریان است، چرا که از طرفی قدرت انتخاب برای کاربران بالا می رود و از طرف دیگر رقابتی شدن فضا کمک می کند که هر فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بکند تا بهترین خدمات ممکن را ارائه داده و توجه مشتری را به سوی خود جلب کند.

معرفی کلی فروشگاه اینترنتی meghdadit

یکی از فروشگاه های اینترنتی که مدت زمان زیادی از راه‌اندازی آن نمی‌گذرد فروشگاه اینترنتی meghdadit است. این فروشگاه اینترنتی در آغاز فعالیت خود تنها در زمینه کالاهای دیجیتال مانند کامپیوتر و لپتاپ و موبایل و... فعالیت داشت، اما اخیراً به حوزه های دیگر مانند لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز ورود کرده است.

از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی meghdadit می توان به اقدامات حساب شده‌ی آن در زمینه تبلیغات و برندسازی اشاره کرد که از این طریق توانسته است به سرعت در میان کاربران شناخته شود و با بالا رفتن ترافیک سایت به رتبه ۲۵۱ الکسای کشوری دست پیدا کند.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با meghdadit این است که این فروشگاه اینترنتی در سایت خود محتوای دیجیتال جذابی ارائه می دهد و به این ترتیب می تواند کاربران مختلف را در سایت خود نگه دارد و در نهایت فروش خود را افزایش دهد. مطالب ارائه شده در این سایت شامل اخبار دنیای فناوری اطلاعات، مقالات تخصصی سخت‌افزار، بانک جامع اطلاعات لپتاپ و تبلت و موبایل، و بررسی تخصصی قطعات کامپیوتر می شود.

فروشگاه اینترنتی meghdadit خدمات جذاب زیادی ارائه می دهد که خلاقانه ترین آن را می توان اسمبل کردن رایانه‌ های خانگی اشاره کرد. همچنین در meghdadit کاربران می توانند قطعات سخت افزاری کارکرده مطمئن پیدا کنند و هنگام مشکل پیدا کردن کالای دیجیتال خود تا حد قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

گفتنی است که شعار این فروشگاه اینترنتی «مقایسه، اصالت کالا، خرید آنلاین» است و به طور مکرر اعلام می کند سرمایه ما رضایت مشتریان است و تمام تلاش خود را می کنیم که سرمایه خود را افزایش دهیم.

با این که نمی توان منکر خدمات خوب و قیمت های مناسب فروشگاه اینترنتی meghdadit شد، اما مسأله این است که در حال حاضر با توجه شرایط اقتصادی موجود قدرت خرید مردم به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و اغلب مردم دیگر قادر نیستند اقلام مورد نیاز خود مانند کالاهای دیجیتال را به صورت نقدی خریداری نمایند و meghdadit امکان خرید قسطی را برای کاربران خود فراهم نکرده است.

در این میان فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب راه‌ اندازی شده اند که از همان ابتدا رویکرد اصلی خود را فروش قسطی کالا های مختلف تعیین کرده اند. قسطی کلاب که از سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است و مدت زیادی از شروع به کار آن نمی گذرد شرایط ویژه ای را برای خرید اقساطی انواع کالا ها ارائه می دهد و از این طریق توانسته است که رضایت کاربران خود را جلب کند.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب

به طور کلی شرایطی که برای فروش اقساطی در قسطی کلاب ارائه  می شود به این صورت است که هر  کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید. همچنین برای خرید های زیر هفت میلیون هیچ مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت نمی شود و تنها باید قسط اول پرداخت شود.

برای اطلاع از شرایط خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و اطلاع از مدارک مورد نیاز می توانید به بخش «سوال دارید؟» صفحه اصلی سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مک بوک

فروش قسطی مک بوک
اگر به دنبال خرید مک بوک با شرایطی عالی و قیمتی فوق‌العاده هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت قسطی کلاب و خرید قسطی مک بوک از...

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک قسطی

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک قسطی
امروزه تلفن جز مهم و اساسی هر خانه و محیط کاری است که استفاده‌های فراوانی از آن صورت می‌گیرد. برای خرید اقساطی تلفن بی سیم ...