فروش قسطی در digikala

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:54:57

در شرایط اقتصادی فعلی که امکان خرید برای اغلب مردم تا حد زیادی پایین آمده است، فروش قسطی کالاها می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. برای خرید اقساطی انواع کالاها می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی در digikala

طرح فروش قسطی در digikala

هنگامی که صحبت از خرید اینترنتی و فروشگاه های آنلاین به میان می آید، digikala یکی از اولین مواردی است که به ذهن مردم خطور می کند. در زندگی مدرن و با توجه به سرعت بالای زندگی طبیعی است که خرید از فروشگاه های آنلاین جای خرید حضوری را بگیرند. در این متن یک معرفی کلی از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی کشور یعنی digikala ارائه شده است و یکی از خدمات جدید آن با نام طرح فروش قسطی در digikala مورد بررسی قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی digikala از سال ۱۳۸۵ که راه اندازی شده است، همواره تلاش کرده که بتواند بهترین خدمات را برای کاربران خود فراهم کند و همه ساله از فعالیت ها و اقدامات جدیدی رونمایی می کند. جالب است که این فروشگاه آنلاین در سال های آغازین فعالیت خود تنها کالاهای دیجیتال به فروش می رساند، اما امروزه به یک فروشگاه دیجیتال همه فن حریف تبدیل شده است که حتی کالاهای سوپر مارکتی نیز به فروش می رساند.

در حال حاضر digikala علاوه بر این که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی فعالیت می کند در حوزه های دیگر نیز فعال است. از جمله برنامه هایی که digikala در آن سرمایه گذاری کرده می توان به برنامه های دیجی استایل، دیجی کالا نکست، دیجی کلاب، دیجی پی، و فیدیبو اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی digikala همواره به دلیل تحویل بار به موقع، قیمت های مناسب، تخفیف های خوب و پیشنهادات ویژه در مناسبت های خاص و چندین فعالیت دیگر خود بر سر زبان ها بوده است و اخیرا نیز با توجه به شرایط اقتصادی موجود امکان خرید اقساطی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

با طرح فروش قسطی در digikala که مدت زمان زیادی از اعلام آن نمی گذرد و اکنون در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد، کاربران می توانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنند. digikala اعلام کرده است که طرح فروش قسطی این فروشگاه تنها برای کاربران وفادار تهرانی قابل اجرا است و در حال حاضر امکان اجرای آن برای کاربران حاضر در شهرستان وجود ندارد.

در طرح فروش قسطی digikala هر کاربر می تواند پس از اعتبارسنجی تا سقف ۱۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط آن ۶ ماه خواهد بود. تا کنون اطلاعاتی راجع به میزان سود دریافتی توسط digikala اعلام نشده است.

گفتنی برای استفاده از این طرح کاربران باید آخرین نسخه برنامه دیجی پی را داشته باشند و از طریق آن پیش ثبت نام انجام دهند. به طور کلی با امکان خرید قسطی از digikala کاربران می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با تحمل کمترین فشار مالی از digikala خریداری کنند.

خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

نا گفته نماند که پیش از این که digikala طرح فروش اقساطی خود را آغاز کند، فروشگاه های آنلاین دیگری مانند قسطی کلاب فروش قسطی کالا را انجام می دادند و همچنان نیز انجام می دهند. قسطی کلاب را می توان به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاینی که بهترین شرایط را برای خرید اقساطی کالا ارائه می دهد، نام برد.

در این فروشگاه اینترنتی هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و به دلخواه، تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید. در صورتی که شغل ثابت با حقوق ثابت داشته باشید و بتوانید فیش حقوقی ارائه دهید، حتی برای ضمانت لازم نیست که چک ارائه دهید و تنها کافی است سفته ای به مبلغ ۱۲۰ درصد مبلغ خرید را امضا کنید.

در غیر این صورت، یعنی در حالی که شغل آزاد داشته باشید، باید به ازای هر ماه قسطی که دارید یک فقره چک ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته به بخش...

خرید قسطی گوشی poco x5

خرید قسطی گوشی poco x5
یکی از برترین محصولات شیائومی مدل poco x5 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco x5 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...