خرید اقساطی poco m3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:56:39

سری پوکو شیائومی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند شیائومی است. برای خرید اقساطی poco m3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی poco m3 pro


ارزان‌ترین گوشی 5G شیائومی!

برند شیائومی محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم دارد. علت این محبوبیت محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب است. برند شیائومی محصولات متنوعی دارد که یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند تلفن همراه می‌باشد. گوشی‌های هوشمند شیائومی در مدل‌ها و سری‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که یکی از بهترین سری‌های آن سری پوکو می‌باشد. 

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از گوشی‌های هوشمند پوکو با فناوری 5G بپردازیم. اگر قصد خرید یک گوشی 5G با قیمت مناسبی را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. گوشی پوکو m3 پرو  یکی از گوشی‌های جذاب و خوش قیمت شیائومی است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. به همین سبب شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی poco m3 pro در سایت قسطی کلاب در نظر گرفته شده است. با ما همراه باشید.

بررسی ظاهری poco m3 pro نسبت به نسخه قبلی!

همان طور که می‌دانید pco m3 pro نسل جدید گوشی پوکو ام تری می‌باشد که روانه بازار شده است. این گوشی جذاب از فناوری 5G برخوردار است و ظاهری کاملا متفاوت از نسخه قبلی خود دارد. در این گوشی بدنه از جنس پلاستیک براق مرغوب می‌باشد و پنل دوربین به رنگ مشکی با نوشته poco آمیخته شده است.

از دیگر تغییرات ظاهری این گوشی می‌توان به تغییر حالت دوربین سلفی نام برد که از حالت ناچ قطره‌ای به حالت اوکس تنها یک دایره کوچک درآمده است. گوشی poco m3 pro دارای وزن و اندازه‌ای سبک و کوچک‌تر از نسخه قبلی خود است، به طور مثال اندازه صفحه نمایشگر پوکو ام تری پرو 6.5 و صفجه نمنایشگر مدل سابق آن 6.53 می‌باشد. 

با این وجود گوشی جدید شیائومی دارای گواهینامه ضد آب و گرد و خاک نیست. اما ویژگی‌های فوق‌العاده بسیاری دارد. برای خرید قسطی poco m3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی صفحه نمایشگر گوشی poco m3 pro

گوشی جدید و باکیفیت پوکو ام تری پرو دارای صفحه نمایشگری با کیفیت LED IPS می‌باشد و تمام رنگ‌ها را با وضوح 2400 × 1080 پیکسل نمایش می‌دهد. نکته قابل توجه در این تلفن همراه وجود نرخ نوسازی 90 هرتزی می‌باشد که بسیار تاثیر به سزایی بر حرکت روان و بدون مکث فیلم‌ها می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر فوق‌العاده می‌توان به روشنایی 400 نیت اشاره کرد.

صفحه نمایشگر گوشی poco m3 pro دارای شفافیت عالی می‌باشد و نسبت به گوشی‌های همرده خود یک پله بالاتر است. با خرید قسطی poco m3 pro از سایت قسطی کلاب یک خرید جذاب و به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌های گوشی جدید شیائومی

گوشی poco m3 pro شیائومی دارای لنز اصلی 48 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین دو دوربین ماکرو و عمق سنج دارد که هر کدام قدرتی برابر با 2 کگاپیکس دارا می‌باشد. البته دوربین سلفی این گوشی برابر با 8 مگاپیکسل است. دوربین گوشی پوکو ام تری پرو قابلیت عکس برداری در شب را نیز دارد و شما هیچ محدودیتی برای ثبت لحظات خود نخواهید داشت. برای خرید اقساطی poco m3 pro با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی حافظه و عملکرد poco m3 pro

گوشی پرفروش poco m3 pro دارای RAM 4/6 می‌باشد و از حافظه داخلی 64/128 برخوردار است. این گوشی استثنایی باتری با قدرت 5000 میلی آمپر بر ساعت دارد و می‌تواند به سادگی یک روز تمام در خدمت شما باشد بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ موبایل خود باشید. برای خرید قسطی poco m3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز برترین وبسایت‌های ایرانی می‌باشد که به فروش اقساطی کالا و محصولات ایرانی و خارجی می‌پردازد. ما می‌توانید با ارائه چک یا سفته به خرید اقساطی وسایل مورد نیاز خود بپردازید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب کالاهایی از جمله لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی را به صورت قسطی به فروش می‌رساند. برای خرید اقساطی poco m3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ایرپاد

فروش قسطی ایرپاد
یکی از وسایل مورد نیاز برای هر فردی یک هدفون بی سیم باکیفیت است. برای خرید قسطی ایرپاد به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی Apple watch 7

خرید قسطی Apple watch 7
یکی از گجت‌های پرکاربرد در دنیا ساعت هوشمند است. برای خرید قسطی Apple watch 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...