موتورسیکلت HLX 150 قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 15:12:08

با شلوغ شدن شهر ها و افزایش ترافیک در آن ها اغلب مردم ترجیح می دهند که به جای ماشین از موتور سیکلت به عنوان وسیله نقلیه خود استفاده کنند. برای خرید اقساطی انواع موتور سیکلت می توانید به بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

موتورسیکلت HLX 150 قسطی

معرفی کلی موتور سیکلت XLS 150

برای خرید موتور سیکلت HLX 150 قسطی می توان از تسهیلات طرح فروش قسطی وسایل نقلیه مجموعه قسطی کلاب بهره مند گردید. امروزه استفاده از موتور سیکلت از جایگاه ویژه ای میان افراد برخوردار می باشد. چراکه با این وسیله نقلیه به راحتی می توان بسیاری از کارهای روزمره را انجام داد. 

از سوی دیگر، مصرف کم سوخت موتور سیکلت نیز یکی از دلایل حائز اهمیت استقبال افراد مختلف از آن می باشد. یکی از موتور سیکلت های شهری و باکیفیت که توانسته به بازار کشور ما وارد شود، موتور سیکلت HLX 150 به شمار می رود. 

بسیاری از خریداران، این مدل موتور سیکلت را با نام موتور سیکلت مناسب برای خانواده می شناسند. بر همین اساس، خرید موتور سیکلت HLX 150 قسطی می تواند فرصت مناسبی برای تهیه این وسیله نقلیه کاربردی به شمار رود. در این زمینه باید خاطرنشان نمود که این مدل موتور سیکلت در مقایسه با سایر رقبای خود از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد. 

موتور سیکلت HLX 150 قسطی از یک موتور یک سیلندر دو سوپاپ دارای حجم 150 cc بهره می برد. این مدل موتور سیکلت قابلیت حمل و جابجایی افراد و بار را به راحتی امکان پذیر می سازد. از سوی دیگر، کیفیت سواری نرم و توان بسیار بالا، از شاخصه های بارز و برجسته موتور سیکلت HLX 150 تلقی می شود. 

خرید موتور سیکلت HLX 150 قسطی به عنوان یک محصول باکیفیت و مرغوب تولید کشور هندوستان، برای برآورده ساختن نیازهای افراد گزینه مناسبی می باشد.

ویژگی های مهم موتور سیکلت HLX 150 قسطی

از جمله ویژگی های قابل توجه موتور سیکلت HLX 150 قسطی پیشرانه در نظر گرفته شده برای این محصول را شامل می شود. بر این اساس، پیشرانه تعبیه شده برای این مدل موتور سیکلت، قابلیت تولید توان و قدرتی معادل با 8/11 اسب بخار و حداکثر گشتاوری در حدود 3/11 نیوتن متر را امکان پذیر می سازد. 

شایان ذکر است که قدرت تولید شده به وسیله پیشرانه این محصول، از طریق یک جعبه دنده از نوع چهار سرعته به محورهای موتور سیکلت انتقال پیدا می کند. مضاف بر این، حجم مخزن سوخت در نظر گرفته شده برای موتور سیکلت HLX 150 قسطی در حدود 11 لیتر می باشد. 

از دیگر مشخصات مهم و حائز اهمیت این مدل موتور سیکلت می توان به طراحی ظاهری زیبا و جذاب آن اشاره نمود. طراحی جذاب و منحصر به فرد این محصول، به خوبی نیازها و سلیقه های مختلف و گوناگون را پاسخگو می باشد. برخورداری از سیستم تعلیق مناسب و مطلوب، از دیگر شاخصه های مهم موتور سیکلت HLX 150 قسطی به شمار می آید. 

بر این اساس، سیستم تعلیق عقب این موتور سیکلت از کمک فنر هیدرولیکی بهره می برد. همچنین در سیستم تعلیق جلو این محصول از کمک فنر دو شاخ تلسکوپی هیدرولیکی استفاده شده است. ناگفته نماند که وزن خالص این محصول در حدود 119 کیلوگرم می باشد. برخورداری از سیستم سوخت رسانی انژکتور، استارت هندلی و الکتریکی و بهره مندی از رینگ اسپرت فولادی، سایر مشخصات موتور سیکلت HLX 150 قسطی را تشکیل می دهند.

طریقه خرید موتور سیکلت HLX 150 قسطی

خرید موتور سیکلت HLX 150 به وسیله مجموعه قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. قیمت مقرون به صرفه و مناسب، به انضمام سهولت در فرآیند خرید، از نقاط بارز و برجسته این طرح به شمار می آید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که فروش موتور سیکلت اقساطی در این مجموعه در اقساط متنوع سه الی دوازده ماهه و با لحاظ نمودن کمترین و پایین ترین میزان کارمزد صورت می گیرد. 

از سوی دیگر، فروش موتور سیکلت اقساطی تنها بر پایه روش آنلاین و اینترنتی و با مراجعه به سایت قسطی کلاب در اختیار افراد قرار می گیرد. غیر حضوری، آنلاین بودن و مقرون به صرفه بودن، از مهم ترین شاخصه های فروش قسطی وسایل نقلیه در این مجموعه محسوب می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی باتری خودرو

خرید قسطی باتری خودرو
باطری یکی از قطعات مورد نیاز وسایل نقلیه بوده است که وجود آن در خودرو ها واجب بوده است. خرید قسطی باتری خودرو در هنگام خراب شدن و یا تعویض یکی از ...

خرید اقساطی ام وی ام x22

خرید اقساطی ام وی ام x22
کمپانی مدیران خودرو یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی است که به تولید و واردات خودرو می‌پردازد. برای خرید اقساطی ام وی ام x22 به بخش وسایل...