خرید قسطی گوشی nova 8i

تاریخ انتشار:
1403/2/21 17:34:11

برای خرید قسطی گوشی nova 8i با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی nova 8i


گوشی nova 8i 

در سال 2021، برند هواوی که از جمله محبوب‌ترین برندهای روز جهان به شمار می‌رود از گوشی جدید خود با نام Nova 8i رونمایی کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این گوشی و نحوه خرید قسطی گوشی nova 8i از سایت قسطی کلاب بپردازیم. با ما همراه باشید. امروزه با توجه به هزینه‌های زیادی که گوشی‌های بالارده دارند، تقاضا برای خرید اقساطی موبایل‌های میان رده به شدت افزایش یافته است. 

به گونه‌ای که امروزه اکثر مردم تمایل به خرید گوشی‌های میان رده دارند. در این بین، شرکت هوآوی با معرفی گوشی جدید خود با نام Nova 8i توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. برای خرید اقساطی گوشی nova 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به گونه‌ای که این گوشی توانست در میان محبوب‌ترین و قوی‌ترین گوشی‌های میان رده موجود در بازار قرار گیرد. طراحی جذاب این گوشی که بی شباهت به گوشی‌های پرچم‌دار نیست، دوربین فوق‌العاده با کیفیت و باتری بسیار قوی از جمله مزایای بی‌شمار این گوشی می‌باشند. شما برای خرید اقساطی موبایل می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های کلی nova 8i

مزایای گوشی nova 8i بسیار زیاد است. اما در این بخش ابتدا به بررسی مشخصات کلی آن پرداخته و سپس به توصیف محصول می‌پردازیم. مشخصات کلی این گوشی خوش دست و زیبا در ادامه آمده است:

-اندازه 6.67 اینچی +OLED FHD
-دو سیم کارته
-حافظه داخلی 128 گیگابایتی
-حافظه رم 8 گیگابایتی
-دوربین اصلی 4 ماژولی (50/8/2/2 مگاپیکسلی)
-دوربین سلفی 64 مگاپیکسلی
-پردازنده Qualcomm Snapdragon 662
-صفحه نمایش با فناوری IPS
-باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت فست شارژینگ 66 وات
-اسکنر و حسگر اثر انگشت 

طراحی و ویژگی‌های بی نظیر

همچون اکثر گوشی‌های برند Huawei، در طراحی گوشی nova 8i نیز از زبان مینیمال استفاده شده است. این برند با طراحی مینیمال و حذف موارد اضافی، و توجه به زیبایی‌های بصری توانسته ظاهری کاربر پسند را برای این گوشی بسازد. انحناهای موجود در لبه‌های این گوشی می‌توانند حس خوبی را به کاربر القا کرده و با ارگونومی دستان کاربران نیز هماهنگ هستند. برای خرید قسطی گوشی nova 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر Edgeless Display این گوشی که بسیار زیبا و با اندازه بزرگ و مناسبی است، حداقل حاشیه ممکن را دارا می‌باشد. این برند برای ساخت بدنه گوشی از  پلاستیک فشرده و براق استفاده نموده. در کل باید گفت که از نظر طراحی، شما با محصولی بسیار زیبا مواجه هستید که نظر همگان را به خود جلب می‌نماید. طراحی خاصی که برای دوربین گوشی  nova 8i در نظر گرفته شده نشان از کیفیت و اهمیت بالای آن در هنگام ساخت است.

دوربین این گوشی متشکل از سنسوری اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسل و سنسور میکرو 2 مگاپیکسلی است که با این وجود، عکاسی با این کالای دیجیتال می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. این گوشی هم‌ اکنون در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی در سایت قسطی کلاب موجود است و شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی nova 8i به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

سایت قسطی کلاب و شرایط و نحوه خرید قسطی گوشی nova 8i از آن

سایت قسطی کلاب از آنلاین شاپ‌های مشهور و معتبر کشور است که محصولات آن از کیفیت و قیمت‌های بسیار مناسبی برخوردارند. این سایت علاوه بر فروش نقدی محصولات خود و در راستای کمک به مشتریان، اقدام به فروش محصولات خود به صورت اقساطی نیز می‌کند.

شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه فروش قسطی گوشی در سایت قسطی کلاب به بخش "موبایل" در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را نیز از این سایت سفارش داده و هزینه آن‌ها را نیز به صورت اقساطی پرداخت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که شما با ارائه چک یا سفته و بدون ضامن نیز می‌توانید اقدام به خرید نمایید. برای خرید اقساطی گوشی nova 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی A52

خرید اقساطی A52
گوشی جذاب A52 با ترکیب رنگی بی‌نظیری وارد بازار ایران شده است. برای خرید اقساطی A52 با قیمتی استثنایی به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید اقساطي گوشی a24

خرید اقساطي گوشی a24
یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با کارایی فوق العاده مدل A24 می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی a24 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...