فروشگاه اینترنتی digikala

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:58:52

فروشگاه اینترنتی digikala، فروشگاهی است که به خوبی توانسته است اعتماد مردم را نسبت به خرید اینترنتی جلب کند. فروش اقساطی کالا نیز از خدمات اخیر این فروشگاه می باشد. گفتنی است برای انجام خرید قسطی به سایت قسطی کلاب نیز می توانید مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی digikala

معرفی کلی فروشگاه اینترنتی digikala

در نقاط مختلف کشورمان ایران، کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نام فروشگاه اینترنتی digikala را نشنیده باشد و اغلب افراد حداقل یک خرید از این فروشگاه اینترنتی انجام داده اند. Digikala به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی که در ایران راه اندازی شده است، در طول سال های طولانی فعالیت خود توانسته پله های پیشرفت و ترقی را طی کند و همه ساله توجه کاربران بیشتری را به دست آورد.

طبق آمار و ارقام اعلام شده فروشگاه اینترنتی digikala حدود ۷۰ درصد از بازار آنلاین را به خود اختصاص داده است و همچنین بعد از گوگل و آپارات رتبه سوم الکسا را میان سایت های داخلی دارد. نکته مثبتی که در رابطه با این فروشگاه اینترنتی می توان ذکر کرد این است که digikala همواره تلاش می کند که بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال digikala اولین فروشگاه اینترنتی بود که امکان انتخاب زمان تحویل کالا را برای کاربران فراهم کرد. همچنین این فروشگاه اینترنتی امکان ردگیری مکان بسته را برای کاربران خود فراهم کرده است.

این فروشگاه اینترنتی در سال های آغازین فعالیت خود تنها کالاهای دیجیتال را به فروش می رساند، اما امروز به یک فروشگاه دیجیتالی تمام عیار تبدیل شده است که تمام اقلام مورد نیاز خود از خودرو گرفته تا کالاهای سوپر مارکتی را می توانید از آن تهیه کنید.

طرح فروش قسطی در دیجیکالا

فروشگاه اینترنتی digikala در کنار فروش کالا خدمات جذاب دیگری نیز ارائه می دهد، به عنوان مثال با توضیحات زیاد و کاملی که در رابطه با هر محصول ارائه شده است، کاربران به راحتی می توانند کالا های مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت بتوانند تصمیم درستی بگیرند.

این فروشگاه اینترنتی همواره سعی کرده است که در هنگام ارائه خدمات و سرویس های مختلف نیاز های کاربران را در نظر بگیرد و متناسب با آن ها عمل کند.

در ماه های اخیر با بالا رفتن قیمت ارز، قیمت اغلب قریب به اتفاق کالا های موجود در بازار به میزان زیادی افزایش یافت و عموم مردم دیگر توان خرید نقدی بسیاری از کالا ها را ندارند. از این رو فروشگاه اینترنتی digikala امکان خرید قسطی کالا ها را برای مشتریان وفادار خود که اهل تهران هستند، فراهم کرده است.

در طرح فروش قسطی ارائه شده توسط digikala هر کاربر می تواند تا سقف ۱۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعدا اقساط وی ۶ ماه خواهد بود. اطلاعاتی راجع به میزان سود دریافتی توسط این فروشگاه اینترنتی در دست نیست و این طرح هنوز در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد.

شرایط فروش اقساطی در سایت قسطی کلاب

نا گفته نماند که پیش از فروشگاه اینترنتی digikala، فروشگاه های اینترنتی دیگری نیز اقدام به فروش اقساطی کالا با شرایط ویژه کرده بودند. یکی از این فروشگاه های اینترنتی قسطی کلاب است که بیش از یک سال از آغاز فعالیت آن در زمینه فروش قسطی کالا می گذرد.

قسطی کلاب شرایطی را مهیا کرده است که هر کاربر بتواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد. همچنین اعلام کرده است که برای خرید های زیر هفت میلیون تومان نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد.

هر کاربر در قسطی کلاب می تواند تعداد اقساط خود را بین سه تا دوازده ماه تعیین نماید. گفتنی است از کاربرانی که شغل کارمندی یا به عبارت دیگر حقوق ثابت داشته باشند، چک دریافت نمی شود و تنها از سفته برای ضمانت استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» در صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 ultra

خرید اقساطی گوشی s23 ultra
جدیدترین گوشی سامسونگ با کیفیتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی s24 ultra با چک

خرید اقساطی گوشی s24 ultra با چک
برای خرید اقساطی گوشی s24 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...