دیجیکالا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:38:06

طرح فروش قسطی دیجیکالا فرصت ویژه ای برای تمام کاربران است که بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنند. ناگفته نماند که پیش از دیجیکالا، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز شرایط ویژه ای را برای خرید قسطی ارائه می دهد.

دیجیکالا

خرید از دیجیکالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی

امروزه نوع زندگی در جهان و بالطبع در کشور ما به گونه ای پیش رفته است که می توان رد تکنولوژی را در بخش های مختلف زندگی مشاهده کرد. با ورود اینترنت به زندگی روزمره اغلب کارهایی که در گذشته نیاز به حضور فیزیکی داشتند، از طریق شبکه های اینترنتی و سایت ها و اپلیکیشن های متصل به اینترنت انجام می شوند.

به عنوان مثال می توان افزایش خرید های اینترنتی در مقایسه با خرید های حضوری را نام برد. امروزه سرعت زندگی ها نسبت به گذشته بسیار بالا رفته است و اغلب افراد فرصت آن را ندارند که به فروشگاه های حضوری مراجعه کنند و ترجیح می دهند، خرید خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام دهند.

دیجیکالا یکی از فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبری است که کاربران با خیال راحت می توانند از آن خرید کنند. با خرید از دیجیکالا می توانید کالا هایی اصل و دارای گارانتی را از بهترین فروشگاه های کشور خریداری کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا که بیش از یک دهه از شروع فعالیت آن می گذرد، در سال ۱۳۸۵ توسط دو برادر به نام های سعید و حمید محمدی راه اندازی شد. دیجیکالا در سال های آغازین فعالیت خود تنها کالا های دیجیتال به فروش می رساند، اما با گذشت زمان فعالیت خود را گسترش داد و کم کم به تمام زمینه ها وارد شد. به طوری که امروز حتی کالاهای سوپر مارکتی خود را می توانید از طریق دیجیکالا خریداری نمایید.

امکان خرید قسطی از دیجیکالا

یکی از دلایل موفقیت دیجیکالا در طول سال های فعالیت خود این بوده است که همواره تلاش کرده که خدمات که ارائه می دهد متناسب با نیاز کاربران خود باشد و بتواند رضایت آن ها را جلب کند. به عنوان مثال در دیجیکالا کاربران می توانند زمان دقیق تحویل کالا را از قبل مشخص کنند. همچنین دیجی کالا امکان تعویض یا عودت کالا را تا هفت روز ارائه می دهد.

همان طور که می دانید شرایط اقتصادی کشور ما در حال حاضر به گونه ای است که اغلب کاربران نمی توانند کالا های مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری نمایند. از این رو دیجیکالا طرحی را به عنوان طرح فروش اقساطی کالا برای کاربران خود ارائه داده است.

با طرح فروش اقساطی دیجیکالا کاربران می توانند  تمام کالا های مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنند. هر چند هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با شرایط فروش قسطی دیجیکالا منتشر نشده است و این طرح هنوز در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد، اما دیجیکالا اعلام کرده است که سقف خرید قسطی برای هر کاربر ۱۰ میلیون تومان است و تعداد ماه های اقساط ۶ ماه تعیین شده است.

طرح فروش قسطی دیجیکالا تنها برای کاربران وفادار این فروشگاه اینترنتی که ساکن تهران باشند، قابل اجرا است و هنوز امکان استفاده از این طرح برای کاربران شهرستانی وجود ندارد.

شرایط خرید قسطی کالا از قسطی کلاب

گفتنی است پیش از این که دیجیکالا اقدام به فروش اقساطی کالاهای خود کند، فروشگاه های اینترنتی دیگری مانند قسطی کلاب طرح فروش قسطی خود را آغاز کرده بودند.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب که مدت زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد، از همان ابتدا برای فروش قسطی کالاها برای تمامی کاربران تأسیس شده است و تمام تلاش خود را می کند که کاربران بتوانند با تحمل کمترین فشار مالی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط فروش اقساطی قسطی کلاب می توانید با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایرپاد پرو 2

خرید اقساطی ایرپاد پرو 2
ایرپاد پرو 2 جدیدترین هدفون بی سیم اپل است. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو 2 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی موبایل poco x3

خرید قسطی موبایل poco x3
یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی شک پوکو ایکس تری است. برای خرید قسطی موبایل poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...