هود اخوان قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:40:52

هود اخوان از لوازم خانگی تولید داخل بسیار با کیفیت است که می تواند هوای آشپرخانه را به طور کامل پاک کند. برای خرید اقساطی انواع هود اخوان می توانید به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هود اخوان قسطی

خرید قسطی هود اخوان از قسطی کلاب

اگر جزو خانم هایی هستید که هوای آشپزخانه و بدون بو بودن آن برای شما مهم است ما به شما خرید هود اخوان قسطی را پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که آشپزخانه محل پخت و پز می باشد و نقش موثری در هوای فضای خانه دارد شما می توانید با خرید هود اخوان قسطی هوایی پاکیزه را به خانه تان هدیه کنید.

با توجه که به اینکه امروزه وسعت خانه ها کاهش یافته و بیشتر خانه ها دارای فضای باز و آشپزخانه اپن هستند بو و دود ناشی از پخت و پز در آشپزخانه می پیچد. با خرید هود اخوان قسطی می توانید از شر تمامی بوها خلاص شوید.

با خرید قسطی لوازم خانگی خانه تان را زیبایی بخشید. زیبایی هر خانه ای بدون شک بستگی به سلیقه و انتخاب شما در خرید لوازم خانگی تان دارد. اگر به دلیل افزایش قیمت های بازار از خرید لوازم دلخواه خود بازمانده اید ما به شما خرید قسطی لوازم خانگی را پیشنهاد می کنیم.

با خرید قسطی لوازم خانگی هم می توانید مدیریت مالی داشته باشید و هم از حضور وسیله دلخواه تان در منزل لذت ببرید. هود اخوان قسطی از نظر ظاهری به چهار نوع گروه بندی می شوند:

  • هود اخوان زیر کابینتی
  • هود اخوان مخفی
  • هود اخوان شومینه ای
  • هود اخوان مورب

هودهای مخفی و زیر کابینتی داری در گذشته محبوبیت بیشتری داشتند و امروزه نیز در خانه هایی که طرح کلاسیک دارن به کار میروند ولی هودهای شومینه ای و مورب طرفدار خانه های مدرن و لوکس می باشند که امروزه فروش هود اخوان قسطی به این سبک طرفدار زیادی پیدا کرده است.

نکات طلایی در خرید هود اخوان قسطی

قبل از خرید هود اخوان قسطی شما باید طرح و مدل مورد نظر خود را با توجه به مقیاس خانه ی خود انتخاب کرده باشید. انتخاب هود به گونه ای نباشد که صرفا جنبه زیبایی آن را مد نظر داشته باشید، بلکه قدرت مکش و تمیز نگه داشتن هوای آشپزخانه در خرید هود اخوان قسطی باید مورد توجه باشد. وجود طرح ها و رنگ های متنوع هود اخوان به شما امکان می دهد که خرید هود اخوان قسطی خود را متناسب بار رنگ و طرح آشپزخانه خود داشته باشید.

اگر دارای خانه ای با تهویه مناسب و پنجره های بزرگ هستید بهتر است در خرید هود اخوان قسطی به سراغ مدل های گران قیمت نروید. گاهی حتی یک سیستم تهویه نیز نمی تواند از پس دود و بوی خانه شما برآید پس یک انتخاب معقول می تواند تا مدت های طولانی خیال شما را راحت کند.

امکاناتی که با خرید هود اخوان قسطی بهره مند خواهید شد

  • نمای ظاهری زیبا و شیک و دارا بودن طرح های لوکس.
  • فروش هود اخوان قسطی به صورت تک موتور دو موتور و سه موتور.
  • دارای سه توان مکش تکنولوژی به صورت کم صدا، تهویه متمرکز و سطح فشرده.
  • جنس بدنه به صورت استیل و ضد زنگ بوده و قابلیت تنظیمات لمسی در سه حالت عملکرد را دارا می باشد.
  • سبک کارکرد آن بدون نیاز به دودکش است و دارای قابلیت نصب فیلتر عالی با بازدهی بالا را دارد.
  • قابلیت دو حالت خروج هوا و گردش هوای موجود در آشپزخانه و فیلتر چربی گیر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو از نکات قوت هود اخوان می باشد.
  • مکش قوی و صفحه نمایشگرLCD  و لامپ LED و کم صدا بودن آن از امکانات دیگری است که شما با خرید هود اخوان قسطی از آن بهره مند می شوید.

تجربه ای به یاد ماندنی با خرید هود اخوان قسطی

صدا از جمله معیارهایی است که برای تمام افراد خانه مهم می باشد، ما با فروش هود اخوان قسطی یکی از کم صداترین کالا را به شما پیشنهاد کرده ایم. همانطور که در خرید اجاق گاز خانه خود وسواس به خرج می دهید بهتر است در خرید هود اخوان قسطی نیز حساسیت به خرج دهید تا خانه ای پاکیزه و مطلوب داشته باشید.

با فروش هود اخوان قسطی شما را از شر تمامی بو و دود موجود در آشپزخانه خلاص خواهیم نمود. از آنجایی که فاصله بین هود و اجاق گاز کم می باشد بنابراین گازهای تولید شده به سرعت جذب خواهند شد و دیگر در محیط آشپزخانه هیچ گاز سمی موجود نخواهد بود.

ما با فروش هود اخوان قسطی تمام تلاش خود را می کنیم که کالایی با کیفیت و بدون عیب و نقص داشته باشید و با داشتن این کالای بی نظیر از هوای خانه خود لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی لوازم خانگی ایرانی

خرید اینترنتی لوازم خانگی ایرانی
اگر قصد خرید اینترنتی لوازم خانگی ایرانی به صورت قسطی را دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید مایکروویو سامسونگ قسطی

خرید مایکروویو سامسونگ قسطی
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره‌ای است که در حوزه لوازم خانگی فعالیت‌های فراوانی دارد. برای خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ به ...