خرید قسطی شیائومی نوت 10 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/15 12:55:10

یکی از با امکانات‌ترین گوشی شیائومی با قیمتی باورنکردنی به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی شیائومی نوت 10 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی شیائومی نوت 10 پرو


معرفی گوشی می نوت 10 پرو

گوشی می نوت 10 یکی از تلفن‌های هوشمند طراحی شده توسط کمپانی شیائومی بوده که از سخت افزار مناسبی بهره می‌برد. در حال حاضر خرید اقساطی شیائومی نوت 10 پرو مناسب‌ترین راه برای تهیه این گوشی می‌باشد. امروزه استفاده از گوشی‌های همراه در جوامع مختلف با استقبال خوبی روبرو شده است؛ به گونه‌ای که بسیاری از افراد برخی از امور روزمره خود را با تلفن‌های همراه انجام می‌دهند.

به همین علت کمپانی‌های سازنده تلفن‌های هوشمند همه روزه در حال طراحی و عرضه محصولات جدید به بازار‌های جهانی هستند. همچنین فعالیت شرکت‌های گوناگون در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند، موجب به وجود آمدن رقابت شدید میان برند‌های مختلف شده است. از این رو طراحی و تولید محصولات بروز و مخاطب پسند به امری ضروری تبدیل شده است. 

شرکت شیائومی یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و عرضه انواع گوشی‌های هوشمند می‌ باشد. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا توانسته محصولات ایده آلی را به بازارهای جهانی عرضه نماید. برای خرید اقساطی شیائومی نوت 10 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شيامي نوت ١٠ یکی از محصولات با کیفیت و فوق العاده برند شیائومی بوده که از امکانات قابل توجهی برخوردار است. به همین منظور می‌توان با خرید قسطی یک نمونه از این گوشی ارزشمند را تهیه نمود. علاوه بر آن با خرید قسطی شیائومی نوت 10 پرو شرایط مناسبی را برای تهیه این گوشی فراهم خواهد کرد. 

گوشی می نوت 10 پرو دارای چه امکاناتی است؟

شیائومی برای طراحی این محصول خود از سخت افزار جدید و بروزی استفاده کرده است. می نوت 10 دارای یک صفحه نمایشگر 6.47 اینچی از نوع AMOLED همراه با 16 میلیون رنگ می‌باشد، همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل است. 

شرکت شیائومی برای طراحی بدنه می نوت 10 از یک فریم آلومینیومی بهره گیری کرده است. گوشی می نوت 10 دارای قابلیت استفاده از دو سیم کارت را به صورت همزمان می‌باشد. سیستم عامل استفاده شده در این گوشی از نوع اندروید 9.0 (پای) بوده که با اتصال به اینترنت می‌توان آن را ارتقا داد.

برند شیائومی برای طراحی این محصول خود از یک تراشه قدرتمند تحت عنوان Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G استفاده کرده است. همچنین پردازنده در نظر گرفته شده برای گوشی می نوت 10 از نوع 8 هسته‌‌ای می ‌باشد. این گوشی هوشمند دارای پردازنده گرافیکی Adreno 618 است، همچنین گوشی هوشمند می نوت 10 در دو نوع مختلف با میزان حافظه داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت موجود می‌باشد.

نمونه 128 گیگابایتی آن دارای 6 گیگابایت رم و نوع 256 گیگابایتی آن از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد. شیائومی در طراحی می نوت 10 از یک دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌باشد که کیفیت تصویر برداری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. 

شرایط خرید قسطی شیائومی نوت 10 پرو

با خرید قسطی دنیایی از امکانات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن با خرید قسطی شیائومی نوت 10 پرو تمام هزینه خرید این گوشی ارزشمند در چندین قسط پرداخت خواهد شد. 

امروزه فروشگاه‎‌های زیادی در زمینه فروش قسطی موبایل شیائومی فعالیت می‌کنند که یکی از معتبرترین آنها قسطی کلاب است. فروشگاه قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش نقدی و اقساطی کالای دیجیتال می‌باشد. این فروشگاه با ارائه شرایط مناسب امکان خرید اقساطی شیائومی نوت 10 پرو را برای همگان فراهم کرده است. بنابراین برای خرید این گوشی تنها کافی است به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی

خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی
برند شیائومی محصولات متنوع و قیمت مناسبی دارد. یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی Note 10 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی...

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ مدل a13 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی...