خرید قسطی لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/21 22:11:16

یکی از بهترین مدل‌های لپ تاپ برند ایسوس است. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب


نگاهی ویژه به لپ‌تاپ ایسوس

در جهانی که تکنولوژی روز‌به‌روز در حال پیشرفت و ارائه محصولات مختلف است، خرید اقساطی فرصتی فراهم می‎‌کند تا با کمترین بودجه به بهترین امکانات دست یابید. یکی از دستاورد‌های فناوری در عصر جدید لپ‌تاپ‌ها هستند، کامپیوتر‌های سبک و قابل‌ حملی که در رقابتی شدید، به طور مداوم ارتقا می‌یابند. خرید قسطی لپ تاپ ایسوس یکی از بهترین کالا‌های دیجیتال روز دنیا را در اختیار‌تان قرار می‌دهد، بدون آن‌که نیاز باشد همه مبلغش را یکجا پرداخت کنید. در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین و پرطرفدار‌ترین لپ‌تاپ‌های این شرکت تایوانی خوشنام بیشتر آشنا خواهیم کرد.

خلق اسطوره‌ای به نام ایسوس؛ تلفیق خلاقیت و قدرت در کالای دیجیتال

جالب است بدانید شرکت ایسوس نام خود را از کلمه Pegasus گرفته‌ است. در اساطیر یونان، پگاسوس اسب بالدار و جاودانی است که به فرزانگی و دانشش شناخته می‌شود. ایسوس با تولید هر محصولش بر آن است تا خلوص و قدرت این موجود افسانه‌ای را به نمایش بگذارد. این شرکت در سال 1989 کار خود را شروع و از سال 2007 تحولی بزرگ در کارش ایجاد کرد و الهام‌بخش رقابتی جهانی در تولیدات کامپیوتری شد.

اکنون نه‌تنها در تولید لپ‌تاپ، انواع مختلف لوازم جانبی و سخت‌افزار‌های کامپیوتری سرآمد است، بلکه به موفقیت‌های چشمگیری هم در صنایع تلفن همراه و اینترنت دست یافته‌ است. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هر نیاز یک لپ‌تاپ؛ ایسوس برندی برای همه

ایسوس برای نیاز‌ها و خواسته‌های مختلف مخاطبانش اهمیت ویژه‌ای قائل است. چه بخواهید از لپ‌تاپ خود برای طراحی و گیمینگ استفاده کنید یا با این کالای دیجیتال به کار‌های روزانه خود برسید، در میان سری‌های مختلف این برند، پاسخی برای خود می‌یابید. هر سری از لپ تاپ‌های ایسوس با امکانات خاصش مخاطبان مخصوص به خود را دارد و با عرضه در قیمت‌های مختلف، برای هر بودجه‌ای محصولی ارائه می‌دهد. در ادامه پنج سری از بهترین و پرطرفدار‌ترین‌ لپ‌تاپ‌های ایسوس را به شما معرفی می‌کنیم. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس به وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سری‌های مناسب برای گیمینگ و طراحی؛ کالای دیجیتال همه‌کاره

سری‌های Chromebook، ProArt Studiobook و ROG سه گروه از بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای طراحی و گیمینگ هستند. بهترین مدل هر سری از این کالای دیجیتال عبارت‌اند از:

مدل Chromebook CX5

این لپ‌تاپ با طراحی یونیک، چرخش 360 درجه، تکنولوژی صفحه لمسی به همراه قلم مخصوص، پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی طراحان و گیمر‌های زیادی را شیفته خود کرده‌ است.

مدل ProArt Studiobook 16

این کالای دیجیتال دارای رم 64 گیگابایتی، حافظه 4 ترابایتی، پردازنده Core i9 و نمایشگر 16 اینچی OLED است و طرفداران زیادی دارد. با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

مدل ROG Strix SCAR 17

بهترین لپ تاپ گیمینگ در بازار به‌جرات این مدل است که با نمایشگر 17 اینچی، رم 64 گیگابایتی، حافظه 4 ترابایتی و پردازنده core i9 همه نیاز‌های گیمر‌ها را برآورده می‌کند. 

حفظ کیفیت در سری‌های ارزان‌تر

اگر‌چه سری‌های VivoBook و ZenBook  اقتصادی‌تر هستند، اما ایسوس حتی ذره‌ای هم در کیفیت‌شان کوتاهی نکرده‌است. بهترین مدل‌های سری‌های ارزان‌تر این کالای دیجیتال عبارت‌اند از:

مدل VivoBook 15

این لپ تاپ زیبا با صفحه نمایش 15 اینچی OLED، رم 8 گیگابایتی، حافظه 256 گیگابایتی و پردازنده Core i3 در کنار قیمت مناسب گزینه وسوسه‌انگیزی است.

مدل ZenBook 14

این کالای دیجیتال اقتصادی با رم 8 و 16 گیگابایتی، حافظه 500 یا 1000 گیگابایتی و پردازنده‌ها Core i5 یا Core i7 دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. خرید قسطی لپ تاپ ایسوس، سری اقتصادی این کالای دیجیتال را به‌صرفه‌تر هم می‌کند. شک نکنید و اگر می‌خواهید محصولی با عمر طولانی داشته باشید، این برند انتخاب مطمئنی است. 

فروش قسطی؛ معرفی سایت قسطی کلاب

گشتن میان صد‌ها کالا نیازمند صرف وقت و هزینه است. ما در قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی محصولات‌مان در کنار‌تان هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان به کالای مورد‌نیاز خود دست یابید، حتی اگر بودجه کافی نداشته باشید. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس و کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه و با ایجاد حساب کاربری خود خریدی به‌صرفه و دلچسب را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a32 سامسونگ

خرید اقساطی a32 سامسونگ
گوشی a32 سامسونگ یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه تولید شده توسط کمپانی سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی a32 سامسونگ به بخش...

خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ با شرایطی آسان و بدون ضامن دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...